MuscleMeat

Hoe veilig is sarms kopen met Bitcoin?

Bezoekers in dit topic

Carboncorner

Novice
Lid geworden
15 mrt 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m75
Vetpercentage
10%
Beste ijzerbijtets,

Voorgaande keren heb ik altijd met een Bitcoin wallet SARMS besteld

Nu de wetten zijn aangepast en identiteit verificatie verplicht is wanneer ik bitcoin wil kopen, lijkt het me niet slim Sarms uit het buitenland te gaan bestellen als ik mijn ID heb gekoppeld.
Nederlandse bronnen vertrouw ik echter niet.

Heeft iemand ervaring met deze situatie?
Hoe veilig is het?

Gr. Carbon
 
Beste ijzerbijtets,

Voorgaande keren heb ik altijd met een Bitcoin wallet SARMS besteld via . (goed spul btw!).

Nu de wetten zijn aangepast en identiteit verificatie verplicht is wanneer ik bitcoin wil kopen, lijkt het me niet slim Sarms uit het buitenland te gaan bestellen als ik mijn ID heb gekoppeld.
Nederlandse bronnen vertrouw ik echter niet.

Heeft iemand ervaring met deze situatie?
Hoe veilig is het?

Gr. Carbon
Ik zou even de source weghalen ;), die mogen niet besproken worden
 
Wat is nu je vraag ?
Of bitcoins veilig zijn of dat Sarms veilig zijn.
Wat is het probleem als je je moet identificeren bij het kopen van Sarms ?
 
Wat is nu je vraag ?
Of bitcoins veilig zijn of dat Sarms veilig zijn.
Wat is het probleem als je je moet identificeren bij het kopen van Sarms ?
Hij moet zijn broker waar hij bitcoin heeft gekocht zijn identiteit opgeven, hij wilt met die bitcoin nu sarms kopen.

Ik zou zeggen dat het niet iets is waar je je druk om hoeft te maken. Bitcoin is traceerbaar (hoewel vele claimen van niet) dus dan zou je daar al de fout in zijn gegaan. Wat denk je dat je voor risico's loopt?
 
Om bitcoins te kopen moet ik mijn ID koppelen aan mijn wallet. Met de gekochte bitcoins wil ik vervolgens sarms kopen zoals ik dat voorheen deed. Wanneer ik mijn ID koppel lijkt het mij risicovol om vervolgens Sarms te gaan kopen met deze wallet.
De vraag is idd, hoe groot is t risico op gezeur van justitie/douane?
 
Om bitcoins te kopen moet ik mijn ID koppelen aan mijn wallet. Met de gekochte bitcoins wil ik vervolgens sarms kopen zoals ik dat voorheen deed. Wanneer ik mijn ID koppel lijkt het mij risicovol om vervolgens Sarms te gaan kopen met deze wallet.
De vraag is idd, hoe groot is t risico op gezeur van justitie/douane?
Je hebt er al eerder besteld toch, denk dat het gewoon een kwestie van geluk wordt of je er uitgepikt wordt of niet
 
er zijn genoeg websites waar je gewoon sarms kan kopen met bankcontact of overschrijving
 
Lijkt mij sterk dat ze zich gaan bezighouden met dat soort kruimeldief praktijken. Tenzij je in België woont, maarja die snappen wel meer dingen niet.
 
Je kan prima AAS of SARMS kopen met bitcoins.
 
Back
Naar boven