MuscleMeat

Hoe verlies ik buikvet?

Bezoekers in dit topic

Ten eerste zegt die meting absoluut niets. Het zijn electronische metingen en die zijn totaal niet betrouwbaar. Een foto zegt overigens al meer dan zo een meting. Dus die zou je kunnen plaatsen zodat mensen hier een inschatting kunnen doen

Buikvet verliezen is simpelweg in zijn geheel afvallen. Je kan niet plaatselijk afvallen.
Je bent ook niet erg zwaar oid. Dus de vraag is ook hoeveel spiermassa je hebt op dit moment. Heb je namelijk erg weinig spiermassa en ga je afvallen dan zal er ook niet veel van je overblijven.
Bij afvallen zal je ook altijd wat spieren inleveren en het is inderdaad zo dat je je het beste kan richten bij afvallen op maximaal 0,5 kg per week om zo min mogelijk massa te verliezen. Hoe dat moet en heo het zit met voeding vind je in deze link.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
Bereken ej onderhoud en ga er 500 kcal onder zitten maximaal. Macro verdeling staat allemaal uitgelegd in de link.

Maar nogmaals.. kijk eerst hoe je er nu voorstaat met je spiermassa zelf. Het zou zonde zijn als je gaat cutten terwijl je spiermassa al laag is...
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
16,7%.......... Je foto's zijn niet super maar ik denk toch dat dit eerder richting 26,7% gaat. In ieder geval boven de 20%.

Zie verder de tips van Marina. 500kcal onder je onderhoud gaan zitten en je zal afvallen. Plaatselijk vet verliezen kan niet; je gaat niet alleen buikvet verliezen als je afvalt maar je algehele vetpercentage moet omlaag om een strakkere buik te krijgen.
 
16,7%.......... Je foto's zijn niet super maar ik denk toch dat dit eerder richting 26,7% gaat. In ieder geval boven de 20%.

Zie verder de tips van Marina. 500kcal onder je onderhoud gaan zitten en je zal afvallen. Plaatselijk vet verliezen kan niet; je gaat niet alleen buikvet verliezen als je afvalt maar je algehele vetpercentage moet omlaag om een strakkere buik te krijgen.
Lokaal vet verbranden kan absoluut! Zeker op de buik: https://peterbond.nl/lokaal-vetverbranden-met-pindakaas/
 
Het lijkt er op de foto's eerder op dat je ook nog erg weinig spiermassa hebt. Dus als je af wil vallen hou je niet heel veel meer over. Maar ik kan me vergissen gezien je je shirt nog aanhebt. In ieder geval ga niet teveel onder je onderhoud zitten als je wel besluit af te gaan vallen. Misschien is het ook gewoon beter in dit geval om op onderhoud te eten en te gaan trainen met toevoeging van wat cardio. Je bent net begonnen dus beginners gainz kunnen er wel degelijk nog inzitten (dus vet afvallen en evengoed wat spieren opbouwen).
 
Back
Naar boven