Fitness Seller

Hoe versier jij altijd iemand?

Bezoekers in dit topic

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
4.829
Waardering
0
Nou testohengsten, nu ben ik toch nieuwschierig hoe jullie een vrouw/man verleiden. Of doe je dat juist helemaal niet, en laat je je verleiden?

Laat maar komen!:D
 
Ik kijk ze alleen maar aan ;)
 
ik loop altijd met mijn tong uit mijn bek half kwijlend langs.

dan kunnen ze me niet meer weerstaan, dan glijen ze van die barkruk af.
 
Net zoals de meesten hier. Gewoon je broek laten zakken.
 
Mja, mooi niet dat ik dat uit ga leggen hier, dan blijft er geen hol meer over.
 
ik leg meestal men lul op de bar


het wil nog niet echt werken
 
probeer eens een gaybar
 
met front double biceps lukt het altijd :D
 
als je heel de week heb lopen gooien met die gewichten, dan komen de dames maar lekker naar mij toe :D
 
Als ze een paar flinke prammen heeft zitten:

"Train jij ook borst?"
 
haha denk dat de meesten daar echt van afschrikken lol :D

Zodra je het breezah "sIxPaCk" ecto lichaam voorbij bent gegaan worden het aantal vrouwen dat op je gespierdheid vallen wel een stuk kleiner volgens mij. Het is gewoon even wennen voor de meesten.
Vriendin van mij vond het ook een beetje freaky dat ik me benen/borst etc. onthaar, maar naderhand was het ook wel weer mooier :o
 
Verschilt per chick en per situatie
Als ik de dame in kwestie niet ken begin ik gewoon met een simpele hallo met een glimlachje(gegarandeerd dat ze lief teruglacht en hoi zegt) en bouw daar verder op, bv op school

Welk lokaal moet je wezen, welke klas zit je enzv
Step 2 is gewoon veel flirten en dan simpelweg vragen of je der nummer mag om samen een keer iets leuks te gaan doen. Zegt ze nee houdt t op Nextttttt
Zoja, youre in
Zo reageer ik weer anders in een discotheek enzv
 
Ik word altijd versierd.:cool:
 
kijken alsof je ze niet ziet staan, en dan toch wel in oogcontact-range blijven... de geilste wijven vinden het leuk als je ''hard to get'' speelt.
 
Back
Naar boven