XXL Nutrition

Hoe versier jij altijd iemand?

Bezoekers in dit topic

Ik neem altijd een snuif coke en begin verschrikkelijk veel geluid te maken terwijl ik op mn borst trommel. Daarna werp ik mezelf op mn knieën en zing een ballade voor haar, haal mn pik uit mn broek en doe een aanzoek.
 
I am the prize.
 
Min versier avances ben ik nog niet verleerd gelukkig ...
Had sjans van de week dus mmh ik heb het nog ... en ja wederom mijn ogen ;)
 
versieren doe ik nooit eigenlijk, in de zin van praatje maken en haar zo te overtuigen dat ze iets met je moet gaan ondernemen, zo zonde van je tijd.
als je elkaar aankijkt en het klikt is dat voldoende meer hoef je dan eigenlijk niet te zeggen, gelijk boem raak :D
 
versieren doe ik nooit eigenlijk, in de zin van praatje maken en haar zo te overtuigen dat ze iets met je moet gaan ondernemen, zo zonde van je tijd.
als je elkaar aankijkt en het klikt is dat voldoende meer hoef je dan eigenlijk niet te zeggen, gelijk boem raak :D

Haha idd! Ik heb ook altijd een condoom om voordat ik naar buiten ga.
 
Een vriend van mij heeft een heeel schattig hondje gekocht. Daarmee gaat hij wandelen door het park. En inderdaad, vrouwen komen dan op jou af. Allereerst natuurlijk om de hond te aaien en daarna kijken zij met een zwoele blik naar de eigenaar. Het eerste contact is dan gelegd. Je kan het natuurlijk nog goed verpesten maar a) zij zocht contact b) vrouwen denken dat als je een schattige hondje hebt, de eigenaar ook wel lief en betrouwbaar is. Of het heeft misschien te maken met de moederinstict en dat het hondje dus een metafoor voor een baby is. Het doet er niet toe. Het werkt.
Af en toe 'least' hij ook zijn hond aan anderen.
 
Ik maak altijd eerst mijn pik stijf en ga dan heel dicht achterlangs ze lopen. Dan draai ik me om en geef ze een knipoog. Werkt goed.
 
Hehe, ik zag eens op een feest een gozer op zijn knieen achter een vrouw aan schuivelen. Kreeg een pets, hehe
 
Een vriend van mij heeft een heeel schattig hondje gekocht. Daarmee gaat hij wandelen door het park. En inderdaad, vrouwen komen dan op jou af. Allereerst natuurlijk om de hond te aaien en daarna kijken zij met een zwoele blik naar de eigenaar. Het eerste contact is dan gelegd. Je kan het natuurlijk nog goed verpesten maar a) zij zocht contact b) vrouwen denken dat als je een schattige hondje hebt, de eigenaar ook wel lief en betrouwbaar is. Of het heeft misschien te maken met de moederinstict en dat het hondje dus een metafoor voor een baby is. Het doet er niet toe. Het werkt.
Af en toe 'least' hij ook zijn hond aan anderen.

of ze denken dat hij gay is en verder toch geen versierpogingen gaat ondernemen zodat ze dus rustig eens een gesprekje aan kunnen gaan zonder verdere bedoelingen
 
Een vriend van mij heeft een heeel schattig hondje gekocht. Daarmee gaat hij wandelen door het park. En inderdaad, vrouwen komen dan op jou af. Allereerst natuurlijk om de hond te aaien en daarna kijken zij met een zwoele blik naar de eigenaar. Het eerste contact is dan gelegd. Je kan het natuurlijk nog goed verpesten maar a) zij zocht contact b) vrouwen denken dat als je een schattige hondje hebt, de eigenaar ook wel lief en betrouwbaar is. Of het heeft misschien te maken met de moederinstict en dat het hondje dus een metafoor voor een baby is. Het doet er niet toe. Het werkt.
Af en toe 'least' hij ook zijn hond aan anderen.


lol, had een film met eddie murphy gezien waarin ie de leiband van een hond kocht en deed alsof z'n hond weggelopen was, zo kon ie meiden vragen om mee te zoeken, en even later hun telnr in het geval zij z'n hond zagen ;)
 
Een vriend van mij heeft een heeel schattig hondje gekocht. Daarmee gaat hij wandelen door het park. En inderdaad, vrouwen komen dan op jou af. Allereerst natuurlijk om de hond te aaien en daarna kijken zij met een zwoele blik naar de eigenaar. Het eerste contact is dan gelegd. Je kan het natuurlijk nog goed verpesten maar a) zij zocht contact b) vrouwen denken dat als je een schattige hondje hebt, de eigenaar ook wel lief en betrouwbaar is. Of het heeft misschien te maken met de moederinstict en dat het hondje dus een metafoor voor een baby is. Het doet er niet toe. Het werkt.
Af en toe 'least' hij ook zijn hond aan anderen.


Punt b) klopt volledig. Ze projecteren de gevoelens die ze krijgen door dat hondje op de eigenaar op voorwaarde dat hij er een beetje acceptabel uitziet.


Ik ben geen zo'n versiederstype, ik ben daar veel te lomp voor:D Ik heb een hekel aan de meeste players, ik zie ze als slijmerig en onbetrouwbaar.
 
Gewoon je paal eruit halen en zwaaien met die handel.
 
Ik heb verkering, insjallah
 
Ik ben een beetje een held op sokken, ik heb soms ook geen zin om die moeite erin te steken.... M'n rechter hand werkt ook prima. Soms klikt 't gewoon, daar moet ik 't van hebben.
 
Back
Naar boven