XXL Nutrition

Hoe versier jij altijd iemand?

Bezoekers in dit topic

yups.. heb ik .. 4 stuks :roflol: beginnend bij 21, fitnessmodelletje, 24 moeder van 2, 26 en 29 moeder van 1 ;)

Wat nou? Die foto van laatst was hartstikke okay man, veel geiler wordt het niet.:D

Wat is een baseline? Ik bedoel aan gebrek aan waardigheid zal het niet liggen, ik pak wat ik pakken kan. 12 jaar met tieten en schijndood zie ik bijvoorbeeld als een buitenkans.

Dat fitnessmodel van 21 klinkt trouwens wel interessant. Pm me eens een foto met tel.nr. :)
 
was maar een grapje he peoples:P
 
ik ben tegenwoordig nog te beroerd om iemand te versieren.

ik word kotsmisselijk van al dat loze gezeik "hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat doe je",
Het interesseert me allemaal geen flikker, ik wil nken en niet een halve avond m'n tijd verdoen aan zo'n hersenloze bimbo die ook nog ineens besluit over te gaan op de (dure) cocktails zodra jij haar een drankje aanbiedt.
(en haar net zo domme vriendinnen kan je de eerste ronde(s) natuurlijk ook niet overslaan)
En als je dan de hele avond je beste smile probeert te vertonen om de hersenloze humorloze grapjes die ze maakt, en er rond sluitingstijd achterkomt dat er toch weer niet gedoet wordt, en alleen nr's uitgewisseld worden en misschien een tongzoen, dan is je hele ****ing avond toch naar de klote.

Nee, mijn tijd is te kostbaar om daar tijd aan te besteden.

efin, moraal van het verhaal; ik ruk veel de laatste tijd.

Je trekt de verkeerde dames aan, denk ik. Of je zoekt makkelijke slachtoffers ;)
 
ik ben tegenwoordig nog te beroerd om iemand te versieren.

ik word kotsmisselijk van al dat loze gezeik "hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat doe je",
Het interesseert me allemaal geen flikker, ik wil nken en niet een halve avond m'n tijd verdoen aan zo'n hersenloze bimbo die ook nog ineens besluit over te gaan op de (dure) cocktails zodra jij haar een drankje aanbiedt.
(en haar net zo domme vriendinnen kan je de eerste ronde(s) natuurlijk ook niet overslaan)
En als je dan de hele avond je beste smile probeert te vertonen om de hersenloze humorloze grapjes die ze maakt, en er rond sluitingstijd achterkomt dat er toch weer niet gedoet wordt, en alleen nr's uitgewisseld worden en misschien een tongzoen, dan is je hele ****ing avond toch naar de klote.

Nee, mijn tijd is te kostbaar om daar tijd aan te besteden.

efin, moraal van het verhaal; ik ruk veel de laatste tijd.

Het loont zich de moeite dit draadje door te spitten, er zaten weer wat briljante replies tussen :roflol:
Eerlijk waar Loo, ik enk dat je de frustratie’s van heeeeeeeel veeeeeeel mannen verwoordt.
Je wilt alleen maar lekkere coïtus zonder gedoe achteraf. Sta je daar aan het eind van de avond met een volle zak en een lege knip. :(

Inmiddels ben ik er van overtuigd dat vrouwen net zo’n hoge coïtusdrive hebben als mannen. Maar dat ze daar niet voor uit durven komen om de reden die slettiebettie gaf, namelijk dat ze bang zijn voor slet te worden uitgemaakt (vaak genoeg door mannen, ironisch is het lot).
Dus ik durf wel te beweren dat er ook genoeg vrouwen zijn die gewoon eens lekker van bil willen zonder teveel gedoe vooraf of achteraf.
De vraag is, hoe vind je dat soort vrouwen?
Misschien kunnen we tshirts laten drukken (een nauwsluitend model, want we trainen niet voor jan lul natuurlijk) met een tekst er op ofzo?
Heb je zin in een geheel vrijblijvende doorsmeerbeurt incl ontbijt met koffie? Spreek me dan aan!
 
En lijkt een vrouw me echt heel leuk dan haal ik alle vrienden van stal en trakteer ik haar op een onvervalste romantisch uitje waar bij mijn vrienden gerant staan voor het entertainment (bv als ober, als toevallige passant of zogenaamde collega of als blinde straatmuzikant etc etc). en dat doe ik dan ook weer voor mijn vrienden en zo hebben we iedere maand wel weer een leuke activiteit waar bij het allemaal draaid om de jonge dames... en succes verzekerd

Okay de vrouw die je leuk vindt ga je voor lopen liegen met kleine toneel stukjes wat een geweldige tijd moet dat wel niet zijn voor je. En kun je haar daarna ook onvervalst in bed voor de gein houden met je voorbind dildo van 21 cm...
 
Ik laat een vrouw zich altijd belangrijk en uniek voelen. Net voor het overdreven word ga ik terug naar mijn maten. 9 op 10 komt ze naar je toe
 
Ik loop altijd met mijn strakke armani shirtje door de tent waar luidkeels knalharde R&B wordt gedraaid rond met 2 WKD's en 1 breezer in mijn hand rond... Als er een vrouwtje voorbij loopt ga ik even stilstaan en kijk haar na met een zwoele blik, zeg 'OEHHHH, Hey dushi' en kijk naar haar kont.. Dan loop ik verder naar mijn kameraden en wacht totdat ze terug komen naar mij...
 
In de disco maak ik wat waardeloze bewegingen en dat werkt altijd behalve als ik zo uit mijn dakje ga dat het zweet over mijn voorhoofd gunst dan wordt het wat moeilijker.


dat heb ik nou altijd, en laat staan als ik op sap sta:o
 
Inmiddels ben ik er van overtuigd dat vrouwen net zo’n hoge coïtusdrive hebben als mannen. Maar dat ze daar niet voor uit durven komen om de reden die slettiebettie gaf, namelijk dat ze bang zijn voor slet te worden uitgemaakt (vaak genoeg door mannen, ironisch is het lot).
Dus ik durf wel te beweren dat er ook genoeg vrouwen zijn die gewoon eens lekker van bil willen zonder teveel gedoe vooraf of achteraf.
De vraag is, hoe vind je dat soort vrouwen?
Tja, tijdens mijn zeer bewogen vrijgezellenleventje was ik lid van een erotische datingsite. Geen geouwehoer, als het plaatje en praatje aanstaan, stuur je een mailtje dat je wilt nken.
Prachtige oplossing toch?
 
Tja, tijdens mijn zeer bewogen vrijgezellenleventje was ik lid van een erotische datingsite. Geen geouwehoer, als het plaatje en praatje aanstaan, stuur je een mailtje dat je wilt nken.
Prachtige oplossing toch?

Haha :bow:
 
Tja, tijdens mijn zeer bewogen vrijgezellenleventje was ik lid van een erotische datingsite. Geen geouwehoer, als het plaatje en praatje aanstaan, stuur je een mailtje dat je wilt nken.
Prachtige oplossing toch?

wham bam thank you ma'am.:eek: Waren er maar meer vrouwen zoals jij, dan was er minder oorlog en minder ziektes op aarde. En minder armoede. Ook nog.

edit: euhhh, in je vaste relatie met phreakmans bezoek je die site natuurlijk noooooit meer, maar als je toevallig de url nog ergens hebt opgeslagen dan mag je me die wel pm-en :o
 
wham bam thank you ma'am.:eek: Waren er maar meer vrouwen zoals jij, dan was er minder oorlog en minder ziektes op aarde. En minder armoede. Ook nog.

edit: euhhh, in je vaste relatie met phreakmans bezoek je die site natuurlijk noooooit meer, maar als je toevallig de url nog ergens hebt opgeslagen dan mag je me die wel pm-en :o

Eigenlijk was de wereld dan een nog veel mooiere plek om te zijn...
 
Ik dacht al dat ik d'r ergens van herkende:D
 
Tja, tijdens mijn zeer bewogen vrijgezellenleventje was ik lid van een erotische datingsite. Geen geouwehoer, als het plaatje en praatje aanstaan, stuur je een mailtje dat je wilt nken.
Prachtige oplossing toch?

Fantastisch, blij dat er op ieder potje een dekseltje past want jij bent toch echt iets te wijd voor mij.
 
Fantastisch, blij dat er op ieder potje een dekseltje past want jij bent toch echt iets te wijd voor mij.

Denk dat je daar wel bij de meeste meisjes last van hebt he D.je ;)
 
Denk dat je daar wel bij de meeste meisjes last van hebt he D.je ;)

Ik weet niet wat jouw bronnen zijn maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik iets ter formaat van een uit de kluiten gewassen kinderarm in mijn broek draag.
 
Back
Naar boven