MuscleMeat

Hoe verwerken grote eters al die kcal? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ben 20

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
34
Waardering
0
Iedereen kent wel iemand die echt veel kan eten en toch gewoon mager blijft. Snel metabolisme zou dat dan zijn of 'geen aanleg om dik te worden' in de volksmond. Maar wat deze gast (en nog paar anderen) doet is wel van een ander niveau

BRIAN SHAW'S 16,000 CALORIE STRONG MAN CHEAT MEAL PIZZA PARTY | BeardMeatsFood - YouTube

Hoe verwerkt het lichaam die kcal, of waar gaat het heen? Ik probeer volgens mijn energiebehoefte te eten, eiwitten hoog genoeg houden voor de spieropbouw, etc..., allemaal mooi afgewogen dus, hoe kan deze persoon dan zo extreme hoeveelheden eten zonder ze op te nemen?

Vooral omdat de omgekeerde redenering niet opgaat. Als hij nu volgens zijn energiebehoefte zou eten, zou dat wsl tussen de 2 en 3000 kcal zijn grof geschat, maar dan zou hij in theorie moeten extreem vermageren aangezien hij niet aankomt van 10000kcal+ maaltijden
 
200 kg bodyweight + AAS en geen esthetische focus op een maximaal vetpercentage.
 
Iedereen kent wel iemand die echt veel kan eten en toch gewoon mager blijft. Snel metabolisme zou dat dan zijn of 'geen aanleg om dik te worden' in de volksmond. Maar wat deze gast (en nog paar anderen) doet is wel van een ander niveau

BRIAN SHAW'S 16,000 CALORIE STRONG MAN CHEAT MEAL PIZZA PARTY | BeardMeatsFood - YouTube

Hoe verwerkt het lichaam die kcal, of waar gaat het heen? Ik probeer volgens mijn energiebehoefte te eten, eiwitten hoog genoeg houden voor de spieropbouw, etc..., allemaal mooi afgewogen dus, hoe kan deze persoon dan zo extreme hoeveelheden eten zonder ze op te nemen?

Vooral omdat de omgekeerde redenering niet opgaat. Als hij nu volgens zijn energiebehoefte zou eten, zou dat wsl tussen de 2 en 3000 kcal zijn grof geschat, maar dan zou hij in theorie moeten extreem vermageren aangezien hij niet aankomt van 10000kcal+ maaltijden

zijn energiebehoefte ligt echt niet tussen de 2000 en 3000kcal hoor.
reken maar op dat hij dagelijk 8000-10000kcal nodig heeft om op gewicht te blijven, als het niet meer is.

200+ kg BW doet veel met je verbranding
 
Hmm had mss geen strongman, BB als vb moeten nemen blijkbaar als link tussen het onderwerp en BB:D

Gaat hem dus om de persoon in filmpje he, heeft zo honderden van die insane maaltijden. Hij schrijft zelf dat Brian met 3 vrienden dit nog niet op kreeg

HIj eet dit dus in 1!!! keer wat Brian op 2 dagen zou moeten binnen krijgen met zijn enorm gewicht/verbruik
 
Hij is de volgende dag 100x dikker en slaat veel vet op. Het is toch niet dat hij elke dag 16k eet?
 
Dacht dat meer dan iets van 15000 in een dag niet op tijd opgenomen wordt dus een soort van max geeft op hoe snel je kunt aankomen.

Carb depleted kun je makkelijk +1500 boven onderhoud eten voordat er significant vet opgeslagen blijft.

Wat er over blijft geeft max 1-1.5kg vet erbij. Heb je er in een week of 2 weer af en dan kun je weer een eetwedstrijd doen.

Elke dag wordt je wel huge van ja.

 
Back
Naar boven