MuscleMeat

Hoe vind jij de sfeer op het forum?

Hoe ervaren jullie de sfeer op het forum?


  • Totaal stemmers
    123

Bezoekers in dit topic

'K heb echt veel geleerd hier, soms wel wat vijandig, maar dat hoort erbij.:)
 
'K heb echt veel geleerd hier, soms wel wat vijandig, maar dat hoort erbij.:)

Haha, wat wil je als je zo lelijk en mager als jij bent!
 
emo-49940.jpg


:roflol:


Cheap shot
sorry :o
 
Goed te doen hier! Je kan hier voor uiteenlopende zaken (wel én niet BB-gerelateerd), dus ik denk dat iedereen hier wel zn ding kan doen! Het leukste blijft natuurlijk de meetings die worden georganiseerd! :P
 
ik vind het top , omdat iedereen naar mij opkijkt
 
Idd EricR vindt ik een k*tmod, maar voor de rest een prima forum. Veel ouwehoeren en af en toe serieus. En zo hoort het.






Ohja dat van ericr is een geintje:o


in een grapje zit altijd een kern van waarheid;)
 
2003 ownde zwaar, the old good days, begin 2004 ook nog wel.

Helaas heb ik moeten constateren dat sommige bodybuilders vooroordelen die wij hier zo vaak zwaar ontkennen, zich toch veel sterker voordoen dan de meeste denken of willen toegeven. En dan lijkt het me duidelijk waar ik op doel...

Met de groei van het forum, zijn er mettertijd felle conflicten geweest tussen een aantal mensen. Die soms na lange tijd weer opdoemen en escaleren.
 
in een grapje zit altijd een kern van waarheid;)

Niet gaan spiegelen aan je eigenlijke werkelijkheid, Houston :D ;) Heb je nog een complotje in de aanbieding?
 
Blijf maar wakker Erik, ik bombadeer deze draad tot een potentiele reltopic.
 
Haha Marky, jij bombadeert nog weleens wat.
 
prima hoor, ik heb niets te klagen..... ;)
 
het prePROtijdwerk, dat waren hemelse momenten, nu is het hier één grote beerput van dommigheden.
 
Naar, mystiek en toch ook wel een beetje Gay

Ja, wat wil je, je ben een echte speerwerper en zit op een BB fora :rolleyes:

OT: ik Vind de sfeer wel ok, maar ik vind het vooral erg informatief en leerzaam hier!
 
allemaal vuile racisten :sad:
 
leuk het word steeds beter
 
In het begin erg leuk en zelfs leerzaam, maar het heeft tegenwoordig weinig nieuws (dus interessants) te bieden.

Daarnaast is de inhoud en de snelheid (van de leden, niet de server) soms wel tergend laag; het mag van mij een stuk dynamischer.
 
Back
Naar boven