Fitness Seller

Hoe vind jij de sfeer op het forum? (1 bezoeker)

Hoe ervaren jullie de sfeer op het forum?


  • Totaal stemmers
    123

Bezoekers in dit topic

He, dat zijn die gasten die op mijn verjaardagsfeestje waren. Coole gasten man. Wel gevaarlijke spelletjes hoor!!! Ik moest aan een touw achter een rijdende auto hangen. Echt kicken. Toen gingen we op elkaar spugen en gooien met stenen. Ik was kennelijk populair, want iedereen ging achter mij aan. En we hadden nog een ouderwetse bar-fight. En raad eens wie er weer het populairst was. Haha ik dus. En kennelijk zie ik er erg jong uit, want ze noemden me allemaal "boy:. Echt relaxte gasten. Ze deden hun maskers alleen niet af, maar ik weet toch wel dat het bro's waren. Ze noemden me allemaal nigger.

:roflol:

Humor ten top!!

Je moet wat karma verdelen.. bla..bla.. (je houd hem van me tegoed)
 
DBB is en blijft een leuk en leerzaam forum ook al heb ik nu veel minder tijd dan vroeger. Het is natuurlijk soms wat vervelend dat steeds dezelfde grappen terugkomen maar je hoeft het niet te lezen want je kan vaak aan de topictitel al zien over wat het gaat.

:D Sinds ik geen topics meer open in het gare hanenhok is het grapniveau natuurlijk gedaald of wat had je gedacht?:D
 
He, dat zijn die gasten die op mijn verjaardagsfeestje waren. Coole gasten man. Wel gevaarlijke spelletjes hoor!!! Ik moest aan een touw achter een rijdende auto hangen. Echt kicken. Toen gingen we op elkaar spugen en gooien met stenen. Ik was kennelijk populair, want iedereen ging achter mij aan. En we hadden nog een ouderwetse bar-fight. En raad eens wie er weer het populairst was. Haha ik dus. En kennelijk zie ik er erg jong uit, want ze noemden me allemaal "boy:. Echt relaxte gasten. Ze deden hun maskers alleen niet af, maar ik weet toch wel dat het bro's waren. Ze noemden me allemaal nigger.
:roflol: :lol:
 
Nou ik ben net weer thuis en toch gaat als eerste het dbb forum onder mijn ogen .
Lekker kijken wie er allemaal aanwezig zijn ....
Ik heb een goeie bui , heb net mijn eerste biertje op in ik denk een jaar tijd .
Een lekkere wiekse witte ... kaboem lekker een bom in mijn lichaam .
Maar wel goed voor je toch .... biergist .
hahaha ik heb er zin in om flink te gallen ik heb een kikkuh humeur en iedereen mag het weten ......
 
...als je weet dat ik me elke dag opnieuw enkele keren inlog, dan weet je wel hoe ik tegenover DBB sta
 
He, dat zijn die gasten die op mijn verjaardagsfeestje waren. Coole gasten man. Wel gevaarlijke spelletjes hoor!!! Ik moest aan een touw achter een rijdende auto hangen. Echt kicken. Toen gingen we op elkaar spugen en gooien met stenen. Ik was kennelijk populair, want iedereen ging achter mij aan. En we hadden nog een ouderwetse bar-fight. En raad eens wie er weer het populairst was. Haha ik dus. En kennelijk zie ik er erg jong uit, want ze noemden me allemaal "boy:. Echt relaxte gasten. Ze deden hun maskers alleen niet af, maar ik weet toch wel dat het bro's waren. Ze noemden me allemaal nigger.

:roflol: :roflol:

Die foto ook, :D ff een biceppose met een brede grijns op je harses :D

wie had die foto toen zo vet geshopt?
 
Tsja, ik lig hier vaak genoeg dubbel van het lachen als ik sommige reply's lees, maar ik kan me ook vaak genoeg ergeren aan sommigen die echt gewoon overkomen als de steriotype bodybuilder. Gelukkig ken ik die usernames wel aardig, en lees ik daar altijd vrolijk overheen :thumbup: Vroegâh was er wel betere humor hier vind ik, als er toen echt grappen werden gemaakt/uitgehaald lag je vaak echt te zeiken van het lachen. Nu worden er vaak grappen van elkaar over genomen die na 2 keer ook niet meer leuk zijn. Het accent lag vroeger ook veel meer op het Trainings gedeelte van dit forum. Volgens mij zijn er nu members die echt nog nooit 1 post hebben gemaakt in de Trainings sectie.
 
Aangezien het board alleen maar is gegroeid met de tijd is het logisch dat de spoeling serieuze bodybuilders met de nodige kennis dunner wordt. Andere trend is dat mensen door de jaren heen ook méér zijn gaan internetten wat resulteert in veel members die in een half jaar tijd of enkele maanden duizenden posts bij elkaar spammen en zo een groot deel van de totale aantal posts op zich nemen zonder inhoudelijk veel bij te dragen.
Nu is dat alles geen probleem voor mij, selectief lezen is toch noodzakelijk.

Sfeer op het forum is minder hardcore en van minder niveau dan voorheen, wel jammer. Toch blijft het hier wel vermakelijk en een enkele keer nog leerzaam om wat van je vrije tijd door te brengen :D
 
Deze 'board is niet serieus genoeg' discussie is ook al zo vaak geweest. Alles is al eens gepost en die havermout vs brinta topics kent iedereen wel. Tis toch logisch dat er minder serieuze discussie is, bijna alles is al besproken. Bovendien zijn denk ik veel mensen wat minder hardcore geworden van de 'harde oude kern' zeg maar. Als je een aantal jaren veel hebt gegeven en veel hebt gelaten voor BB dan heb je dat wel een beetje gehad. Denk dat vele minder snel gainen omdat ze al wat goede gains gemaakt hebben en het er niet meer voor over hebben zo veel aan de kant te zetten voor die extra gains.

Ja er wordt veel sbullshit gepost, maar dat vind ik juist tof aan DBB. Er moet natuurlijk wel ruimte zijn voor wat serieuze posts, maar beetje surfen over DBB en die slappe opmerkingen lezen bevalt me ook prima.
 
Goed , anders zat ik er niet zo "lang":D
 
Het leven is één groot feest, alleen je moet zelf de slingers ophangen.
 
ik vind de sfeer op dbb...... WAAAAAAAAAAAAA HOOFDTOETSTOPICCC !!!! ytg6hbtyg6ytghujhinyt6ghbr54ftdr
 
Ik vind het trouwens wel dom van de mensen die een topic openen terwijl er al een is over precies hetzelfde onderwerp.:(


;)
 
Helaas niet meer wat het is geweest.. kom zelf zelden buiten de Chat & Conco sectie maar merk toch dat het niveau niet meer is wat het is geweest..

Vind het jammer dat iedereen elkaars "grappen" overneemt en er eigenlijk weinig echt inovatief zijn.. (zoals deze poll maar weer bewijst)...

Wanneer mag ik op bezoek komen in portugal? en kom eens ff online binnenkort, vertel ik je alles over mijn orientaalse escapades!
 
Back
Naar boven