Stats
- Lid geworden
- 17 nov 2002
- Leeftijd
- 38
- Website
- forum.dutchbodybuilding.com
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
- Geslacht
- Man
ff verhaaltje vooraf.. ik was gisteren wat aan t praten met Robin over mijn schema etc. en ik was niet tevreden over mijn groei.. ben bijna nix gegroeid.. maja ik zie nu dat ik VEEELSTE veel cardio gedaan heb (en nog steeds deed).
dus na een lang gesprek met hem ben ik een beetje aan t knutselen gaan.. dit is ervan gekomen:
Doel: Groeien + meer kracht.
dit was me oude:
-maandag:
borst,triceps, buik
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,schouders,biceps
-donderdag:
rug,triceps,onderarmen
-vrijdag:
kickboxen
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
borst,triceps, buik
dan begin ik maandag met wat ik de week ervoor op woensdag gehad heb en elke zondag pak ik het schema wat ik de afgelopen maandag gehad heb. zo wissel ik elke week af met welke spiergroepen ik 2x train... trainde zowiezo altijd mijn armen 2x per week elke week.
Nieuwe schema:
WEEK I:
-maandag:
borst,triceps,biceps
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,buik
-donderdag:
rug,schouders,onderarmen
-vrijdag:
borst,triceps,biceps
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag
WEEK II:
-maandag:
rug,schouders,onderarmen
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,buik
-donderdag:
borst,triceps,biceps
-vrijdag:
rug,schouders,onderarmen
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag
Ik ga dus voortaan 1x minder kickboxen dan eerst.. dus minder cardio (nu +- 45-60 min per week). En ik doe nu ook minder mijn biceps en triceps trainen. Ik train bij kickboxen mijn buik ook een beetje.. maar niet zo gedefineerd als bij fitness. daarom doe ik 1x in de week mijn buik trainen.
Ik train mijn benen 1x in de week (woensdags ..vaste dag).Dat is wat robin mij adviseerde. Voor specs: zie sig.ik ben denk een ecto/endo-morph.. tussen denk ik.Zoals je ziet heb ik nu ook meer rust
.. dat had ik meer nodig zei Robin... dus nu doe ik om de week 2x in de week mijn armen trainen.... nog teveel?
Robin vroeg me nog welke oefeningen ik elke keer doe voor welke spiergroep.. maar kweet eik de namen niet zo goed.. ja
van een paar .....maar....wat vinden jullie ervan?... verbetering?
owja ook nog ff mijn aantal herhalingen:
soms pak ik 4x 8
of 10-8-8-6
of 12-6-8-8
probeer tussen die 3 meestal af te wisselen.
sorry voor de lap text..
dus na een lang gesprek met hem ben ik een beetje aan t knutselen gaan.. dit is ervan gekomen:
Doel: Groeien + meer kracht.
dit was me oude:
-maandag:
borst,triceps, buik
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,schouders,biceps
-donderdag:
rug,triceps,onderarmen
-vrijdag:
kickboxen
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
borst,triceps, buik
dan begin ik maandag met wat ik de week ervoor op woensdag gehad heb en elke zondag pak ik het schema wat ik de afgelopen maandag gehad heb. zo wissel ik elke week af met welke spiergroepen ik 2x train... trainde zowiezo altijd mijn armen 2x per week elke week.
Nieuwe schema:
WEEK I:
-maandag:
borst,triceps,biceps
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,buik
-donderdag:
rug,schouders,onderarmen
-vrijdag:
borst,triceps,biceps
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag
WEEK II:
-maandag:
rug,schouders,onderarmen
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,buik
-donderdag:
borst,triceps,biceps
-vrijdag:
rug,schouders,onderarmen
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag
Ik ga dus voortaan 1x minder kickboxen dan eerst.. dus minder cardio (nu +- 45-60 min per week). En ik doe nu ook minder mijn biceps en triceps trainen. Ik train bij kickboxen mijn buik ook een beetje.. maar niet zo gedefineerd als bij fitness. daarom doe ik 1x in de week mijn buik trainen.
Ik train mijn benen 1x in de week (woensdags ..vaste dag).Dat is wat robin mij adviseerde. Voor specs: zie sig.ik ben denk een ecto/endo-morph.. tussen denk ik.Zoals je ziet heb ik nu ook meer rust
Robin vroeg me nog welke oefeningen ik elke keer doe voor welke spiergroep.. maar kweet eik de namen niet zo goed.. ja
van een paar .....maar....wat vinden jullie ervan?... verbetering?
owja ook nog ff mijn aantal herhalingen:
soms pak ik 4x 8
of 10-8-8-6
of 12-6-8-8
probeer tussen die 3 meestal af te wisselen.
sorry voor de lap text..
Laatst bewerkt: