MuscleMeat

hoe vinden jullie mijn nieuwe (verbeterde?) schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ff verhaaltje vooraf.. ik was gisteren wat aan t praten met Robin over mijn schema etc. en ik was niet tevreden over mijn groei.. ben bijna nix gegroeid.. maja ik zie nu dat ik VEEELSTE veel cardio gedaan heb (en nog steeds deed).

dus na een lang gesprek met hem ben ik een beetje aan t knutselen gaan.. dit is ervan gekomen:

Doel: Groeien + meer kracht.

dit was me oude:

-maandag:
borst,triceps, buik
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,schouders,biceps
-donderdag:
rug,triceps,onderarmen
-vrijdag:
kickboxen
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
borst,triceps, buik

dan begin ik maandag met wat ik de week ervoor op woensdag gehad heb en elke zondag pak ik het schema wat ik de afgelopen maandag gehad heb. zo wissel ik elke week af met welke spiergroepen ik 2x train... trainde zowiezo altijd mijn armen 2x per week elke week.

Nieuwe schema:

WEEK I:
-maandag:
borst,triceps,biceps
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,buik
-donderdag:
rug,schouders,onderarmen
-vrijdag:
borst,triceps,biceps
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag

WEEK II:
-maandag:
rug,schouders,onderarmen
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,buik
-donderdag:
borst,triceps,biceps
-vrijdag:
rug,schouders,onderarmen
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag

Ik ga dus voortaan 1x minder kickboxen dan eerst.. dus minder cardio (nu +- 45-60 min per week). En ik doe nu ook minder mijn biceps en triceps trainen. Ik train bij kickboxen mijn buik ook een beetje.. maar niet zo gedefineerd als bij fitness. daarom doe ik 1x in de week mijn buik trainen.


Ik train mijn benen 1x in de week (woensdags ..vaste dag).Dat is wat robin mij adviseerde. Voor specs: zie sig.ik ben denk een ecto/endo-morph.. tussen denk ik.Zoals je ziet heb ik nu ook meer rust :) .. dat had ik meer nodig zei Robin... dus nu doe ik om de week 2x in de week mijn armen trainen.... nog teveel?

Robin vroeg me nog welke oefeningen ik elke keer doe voor welke spiergroep.. maar kweet eik de namen niet zo goed.. ja
van een paar .....maar....wat vinden jullie ervan?... verbetering?


owja ook nog ff mijn aantal herhalingen:
soms pak ik 4x 8
of 10-8-8-6
of 12-6-8-8
probeer tussen die 3 meestal af te wisselen.

sorry voor de lap text..
 
Laatst bewerkt:
ik lees in andere topics dat t miss beter zou zijn om alles 1 x per week te trainen heel intensief...

zou ik dus nog meer rust moeten nemen? bv donderdags oid?
dus dan krijg ik zoiets:

-maandag:
borst,triceps,biceps

-dinsdag:
kickboxen

-woensdag:
benen,buik

-donderdag:
rustdag

-vrijdag:
rug,schouders,onderarmen

-zaterdag:
rustdag

-zondag:
rustdag

zou dit beter zijn? of zou ik meer kunnen trainen en dus meer progressie boeken?
 
niemand die me advies over kan geven of iets?......
 
Ziet er inderdaad al veel beter uit bro... Nu ook nog gaan vreten, dan komt het wel goed...
 
Originally posted by Robin
Ziet er inderdaad al veel beter uit bro... Nu ook nog gaan vreten, dan komt het wel goed...


dat zit helemaal snor:

250 gram kwark smorgens
1 eitje
2 boterhammen kipfilet/stroop
glas melk en glas water

smiddags
6-8 boterhammen kipfilet/stroop
2 eitjes
banaan
mandarijn
appel
noodels
blik tonijn/zalm

savonds
flink wat avond eten (rijst/spagetti/aardappelen)
250 gram kwark erna

na trainen:
banaan
mandarijn
granenkoek
eitje

en dan eet ik soms tussendoor nog welles krab/kip/fruit etc. en robin.. volgende week wil ik een pot eiwitshake van jou kopen. kan dat? thnx

ow btw .. kep afgelopen weekend 3 glazen en 1 flesje bier gedronken :) en had even veel fun als anders ... alleen nu minder gaar op zondag :)
 
Laatst bewerkt:
Idd. je hebt iets meer rust ingebouwd. Bij werkt het niet om na een grote spiergroep, zoals bijvoorbeeld borst nog de armen te pakken. Ik train persoonlijk ook al iets langer en toen ik 17 was (net begonnen) was ik onvermoeibaar, en nu red ik niet langer als een uurtje, met veel rust tussendoor.
 
Back
Naar boven