AndroidHealthClinic

Hoe voel je je in een prep?

Bezoekers in dit topic

Dat klopt.

Maar als ik even naar mezelf kijk naar hoe het plan van een wedstrijd begon en dat gebeurt bij meerderen wel op die manier.
Ik was nooit van plan wedstrijden te doen. Alleen door anderen die een (eerste) wedstrijd aan het overwegen waren heb ik destijds gezegd, okee ik ga er ook voor. Maar was toen ook nog behoorlijk vet en miste nog wat spiermassa. Dan gaat je cut lang duren hoor. Uiteindelijk was ik de enige van dat groepje die er stond.

Ligt er aan welke "supps" je gebruikt tijdens t cutten;)
t3, test tren mast clen eca stack + hgh = snelle cut.
 
Ligt er aan welke "supps" je gebruikt tijdens t cutten;)
t3, test tren mast clen eca stack + hgh = snelle cut.

Yep met de juiste designer supps kan je de cut/prep aanzienlijk verkorten en verbeteren.
 
Ik had heel de dag door honger.Op het laatste begon ik te dromen over wit brood met nutella :)

Wakker worden van de honger,wat water drinken om mn maag te vullen en dan weer wakker worden omdat ik moest pissen :)

Ik had enorme last van stemmingswisselingen op het laatste.Was precies een zwangere vrouw :)
Ik werkte ze wel niet uit op mn omgeving.

En verder weinig lust om dingen te doen.

Werken en trainen zonder motivatie,meer deed ik niet op een dag.

Mijn allereerste cut heeft 11 maand en 2 weken geduurd.En van dag 1 tot de laatste dag gans de dag door honger.
2e cut was 8 maand.

Ik dacht met 4 maand toe te komen.Maar het resultaat was er nog niet.Dus of verder cutten of stoppen zonder mn doel te bereiken.Heb voor het eerste gekozen.

Ben van 79kg naar 59 kg gegaan.

jezus man t gaat om een prep niet om recreatief cutten...
 
Ik vraag me af: Als de prep zo'n hell is, waarom blijft iedereen dan niet gewoon yearround lean, of is die 9 maanden jezelf volvreten het echt wel waard?
 
Ik vraag me af: Als de prep zo'n hell is, waarom blijft iedereen dan niet gewoon yearround lean, of is die 9 maanden jezelf volvreten het echt wel waard?
Zo laag in vet% gaan heeft gewoon gevolgen voor hormonen betrokken bij honger en gemoed, plus dat de prep niet alleen om vet% gaat. Year round lean 6-8% hoeft geen probleem te zijn maar ze gaan lager en dat is niet te doen. Natty wil je dat al helemaal niet want dan raak je al je gains kwijt, maar lijkt me dat dat hier niet eens relevant is.

Misschien dat sommigen er erg ongevoelig voor zijn en van nature waarschijnlijk al heel erg laag vet% houden.
 
Zo laag in vet% gaan heeft gewoon gevolgen voor hormonen betrokken bij honger en gemoed, plus dat de prep niet alleen om vet% gaat. Year round lean 6-8% hoeft geen probleem te zijn maar ze gaan lager en dat is niet te doen. Natty wil je dat al helemaal niet want dan raak je al je gains kwijt, maar lijkt me dat dat hier niet eens relevant is.

Misschien dat sommigen er erg ongevoelig voor zijn en van nature waarschijnlijk al heel erg laag vet% houden.

Inderdaad, maar als je yearround op laten we zeggen 6-8 staat heb je niet zo beduidend veel werk meer, hangt er ook af van hoe je eruitziet op dergelijke vetpercentages uiteraard. Sommigen zien er droger uit op 8% dan sommigen op 4% .
 
Inderdaad, maar als je yearround op laten we zeggen 6-8 staat heb je niet zo beduidend veel werk meer, hangt er ook af van hoe je eruitziet op dergelijke vetpercentages uiteraard. Sommigen zien er droger uit op 8% dan sommigen op 4% .
Klopt als je dat kunt volhouden scheelt dat maar het ergste is alsnog de laatste week of 2 waar het nog wat verder gaat dan gewoon cutten. En het gewoon cutten is voor de meesten al rot genoeg.
 
Ohja en afhankelijk van welke middelen je nog neemt zeer laag oestrogeen waar je ook niet vrolijk van wordt.
 
Inderdaad, maar als je yearround op laten we zeggen 6-8 staat heb je niet zo beduidend veel werk meer, hangt er ook af van hoe je eruitziet op dergelijke vetpercentages uiteraard. Sommigen zien er droger uit op 8% dan sommigen op 4% .

Onder de 8% blijven jaar rond is moeilijk bouwen. Vanaf 8% tot 10% is een erg mooi bf% en prima te doen al adviseer ik recreanten gewoon tussen de 10% en 12% te blijven voor de beste gains en de makkelijkste relatief korte cut om er snel goed voor te staan..
 
Er komt bij prep wel wat meer kijken.. Veel meer
 
Er komt bij prep wel wat meer kijken.. Veel meer

Ik ken gasten die recreatief cutten en daar ook heel ver in gaan.Wateropname geleidelijk aan verminderen geen bad meer enz....
 
Ik ken gasten die recreatief cutten en daar ook heel ver in gaan.Wateropname geleidelijk aan verminderen geen bad meer enz....

Zodat ze er 2 dagen goed bijstaan op een festival :rolleyes:?
 
Zodat ze er 2 dagen goed bijstaan op een festival :rolleyes:?

Ik ben niet naar een festival geweest en ook niet naar het strand,stond gewoon lekker droog thuis hahaha. :) wat zij gedaan hebben weet ik niet :)
 
Zodat ze er 2 dagen goed bijstaan op een festival :rolleyes:?
Zodat je een dag er goed bij staat op het podium voor een plastic trofee?
Iedereen doet hetzelfde met een ander doel , waarom elkaar bashen alsof de een meer hardcore is dan het ander.
Inderdaad, maar als je yearround op laten we zeggen 6-8 staat heb je niet zo beduidend veel werk meer, hangt er ook af van hoe je eruitziet op dergelijke vetpercentages uiteraard. Sommigen zien er droger uit op 8% dan sommigen op 4% .
Lichaam zoekt een weg terug naar homeostatisch een plek waar het zich ''veilig'' voelt en optimaal kan functioneren.
Wanneer je hier ver onder gaat zitten worden er verschillende bescherming's mechanismes ingesteld op verschillende niveau's afhankelijk van de situatie, kleine dingen kunnen zijn:
Emotieloos
Geen verzadiging voelen
Libido verlaging
Zoals anderen al aangaven.

Dat je roidrage gaat of een zak bent is totaal afhankelijk van de structuur van diëten, hoe hard laat je de bescherming's mechanismes in kicken , hoeveel schuld heb jij zelf aan je gedrag daardoor?
 
Zodat je een dag er goed bij staat op het podium voor een plastic trofee?
Iedereen doet hetzelfde met een ander doel , waarom elkaar bashen alsof de een meer hardcore is dan het ander.

Lichaam zoekt een weg terug naar homeostatisch een plek waar het zich ''veilig'' voelt en optimaal kan functioneren.
Wanneer je hier ver onder gaat zitten worden er verschillende bescherming's mechanismes ingesteld op verschillende niveau's afhankelijk van de situatie, kleine dingen kunnen zijn:
Emotieloos
Geen verzadiging voelen
Libido verlaging
Zoals anderen al aangaven.

Dat je roidrage gaat of een zak bent is totaal afhankelijk van de structuur van diëten, hoe hard laat je de bescherming's mechanismes in kicken , hoeveel schuld heb jij zelf aan je gedrag daardoor?

Helemaal waar. Homeostasie is wel verschillend van persoon tot persoon, dus je moet beetje geluk en.
 
Emotie loos is iedereen vlak voor een contest

Als je backstage kijkt zie je alleen maar zombies :D
 
Zo bedoel ik het niet, maar ik zal persoonlijk meer voldoening halen aan een troffee op een wedstrijd dan rondlopen op een festival. Heeft niks met hardcore te maken, meer met het er niet voor over hebben om me er zo voor te voelen. Maar inderdaad iedereen zn ding
 
Zo bedoel ik het niet, maar ik zal persoonlijk meer voldoening halen aan een troffee op een wedstrijd dan rondlopen op een festival. Heeft niks met hardcore te maken, meer met het er niet voor over hebben om me er zo voor te voelen. Maar inderdaad iedereen zn ding

En heb je nog zotten die het doen zonder doel (festival,strand,wedstrijd ) :)
 
Back
Naar boven