XXL Nutrition

Hoe voelde jullie je bij de eerste prik? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie je voelde tijdens je eerste prik met a.s.


:nanner:
 
Zenuwachtig, trilhandje, gierende adrenaline, terwijl het achteraf allemaal meeviel. Je voelt er niks van en alle angst e.d. was dus gewoon voor niks. Het was overigens in mijn geval een vit b injectie, maar die zet je ook IM.
 
zweten, wit wegtrekken.

but you'll learn to love it :nanner:
 
Zweten, beetje duizelig en onrustig (ook vit B)

En is idd niets aan...
 
bij mij ook vit B. m;n vriendin zou em eigenlijk zetten en ik had em al helemaal klaar gezet. toen wilde ze toch maar liever niet en moest ik dus toch zelf. ben blij dat ik dat gedaan heb. wel ff moeite met het daadwerkelijk prikken maar dan gaat het vanzelf....
 
B-vit injectie. ga ik dit fysiek ook voelen? dit interseseert mij wel. ik neem dikwijls B-vit pillen, maar ik weet dat daar veel van wordt afgebroken door de maag. en waar kan ik die kopen.
 
Grappig dat jullie het alleen maar hebben met vitamine b injectie


:booty:
 
Laatst bewerkt:
Hehehe... ik kuur (nog) niet ;)
 
hahahahahah:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Originally posted by soulreaver
.... Zenuwachtig, trilhandje, gierende adrenaline, terwijl het achteraf allemaal meeviel. Je voelt er niks van en alle angst e.d. was dus gewoon voor niks ....

Yeppppppp idem-ditoooooo.

Groet Smalluser :thumb:
 
Bij mij ook het zelfde zweten wit wegtrekken maar na 1 keer gaat het wel. Was ook vit b12 in mijn been gezet :D .

@skydirk: Vit b12 had ik van mijn zus die werk in het ziekenhuis maar ik denk dat je er zo ook wel aan kan komen.



Groeten bigboy25.
 
Erg zenuwachtig omdat ik veel erger verwachte. Het heeft enige tijd geduurd voordat ik het lef had om de naald erin te prikken.
Ook best wel zweten trouwens.
Het enigste wat ik voelde was het prikje als de naald erin gaat, voor de rest voel ik niet zo veel. Klein beetje tintelen als het te snel geinjecteerd wordt.
 
Laatst bewerkt:
thanks bigboy25. ook is aan mij huisarts vragen. misschien wordt het zonder probleem voorgeschreven. hij sport ook veel.
 
De 1ste werd gezet bij mij, de 2e mocht ik er meteen zelf achteraan doen. Achteraf viel het dus wel mee.

Alleen degene die me daarbij hielp (ervaren gebruiker) kwam net iets te enthousiast over op me.

"Ok, kom we zullen hem er ff in zetten, hebben we dat ook weer gehad!" :D

Niet zeggen dus bij iemand die dus ook al met zweethandjes staat. :p
 
Leuk is anders, maar achteraf valt het altijd mee, gelukkig....
 
Originally posted by ccnp
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie je voelde tijdens je eerste prik met a.s.


:nanner:

Als een god, ik voelde me gelijk een stuk stoerder, soort Adrealine.

Voor dat ik de 1e keer prikte was ik heel bang en nerveus, ik dacht misschien ben ik straks wel dood en dan lig ik hier alleen met de badkamerdeur op slot, ik had namelijk de badkamer deur opslot gedaan omdat niemand binnen mocht komen en mij zag spuiten, ik had de naald 3 of 4 keer een klein prikje gegeven, maar ik trok hem na niet eens 1mm geliijk weer trug:)
dus het raakte alleen me huid aan en ik trok hem gelijk weer trug...mietje dat ik was :D

Na afloop dacht ik, was ik hier nou zo bang voor?? en verheugde me op mijn volgende prik, want ik voelde er niks van, het gleed er soepel en pijnloos in.
 
Laatst bewerkt:
Leuke reacties allemaal, bijna allemaal dezelfde ervaring.:D
Mijn eerste keer was zweten, mijn vriendin zou het zetten en ik was bang voor de prik, bang dat ze misschien wel in een zenuw of bloedvat zou zetten. Maar gelukkig ging dat allemaal perfect en viel het allemaal wel mee.
Het heeft wel even geduurd voordat ik zo ver was dat ik een injectie in mijn bil ging zetten, maar gelukkig heeft mijn vriendin mij een beetje over de streep heen getrokken, anders had het nog langer geduurd.:nut:

:moon:
 
Back
Naar boven