Fitness Seller

Hoe voorkom en behandel je blessures?

Bezoekers in dit topic

Hee Loo, terug van weggeweest ;-) welkom met deze mooie bijdrage.

worden er nog weleens wat karma-punten weggeven voor topics van de week of doen jullie daar niet meer aan eigenlijk?
 
Ik wil zelf ook mijn ervaring delen..

Sinds 3 maanden weer bezig met trainen... In het begin rustig aan gedaan en weer snel naar mijn oude schema (2 jaar gestopt) -->4 sets, 8 reps.. Ik had nergens last van, behalve mijn biceps, ook al deed ik maar een oefening. Geen spierpijn maar echt vervelende pijn. Het schema was dag 1: rug, biceps, benen, onderarmen en dag 2: borst, triceps, schouders, buik.

Ik heb toen alles omgegooid en ben twee maanden bezig geweest met spierconditie: 3 sets, 15 reps. De dagen hetzelfde. Uiteraard gaat het gewicht omlaag en vooral gefocust op uitvoering.
Tevens begonnen met een goede warming up (15min cross) en cooling down (10min)..

Ik heb geen last meer ervan...

Verder helpt de rode tijgerbalsem erg goed!
 
hey loo heel interesant stuk zeg ik moet heel eerlijk bekennen dat ik weinig blesures heb ik alleen heb ik wel bijna een jaar last gehad van mijn schouder maar dat kwam on dat ik beeje ongelukkig terecth gekomen was met het kickboxen maar jah de fitniss lag daarom wel stil ik heb alles weer neergelecht en ben bij 0 weer begonne bankdrukken ook weer helemaal met alleen stan en dat deed zelf s pin maar goed zo ik wist niet dat het er nog zo heftig blouw uit zien als je je spier schuurt ziet dzt e bij iedere schuring zo uit ongeveer

groetjes chris
 
Back
Naar boven