Fitness Seller

Hoe voorkom je dat de buren per ongeluk de bal over je schutting schoppen...

Bezoekers in dit topic

Die bal moet je teruggooien. Wij waren vroeger ook fanatiek met ballen aan het spelen dat er ook wel eens eentje over de schutting vloog die vervolgens elke keer door de hond werd opgegeten. Vaak vloog je over de schutting om de bal redden, hing dat beest alweer in je enkel..... De beste buurman had er wel lol in. Het mooie was dat toen zijn kinderen ook met ballen gingen spelen, die hond die mooi met rust liet. Tot de bal op een dag bij ons in de achtertuin terecht kwam. Kindje kwam huilie doen samen met papa de bal terugvragen: "Nee, geen bal gezien/gevonden". Intussen de bal verstopt en een paar dagen later teruggegooid. De afloop mag je zelf invullen. Sindsdien nooit meer last gehad van kapotte ballen.

Elke bal die ik hier heb die wordt vernield, ook die van mijn kinderen.

PS: nee die hond is niet vergiftigd, het baasje heeft gewoon geleerd dat ballen kapot bijten niet meer mag.

Ik zal niet zeggen dat het niet af te leren is, maar m'n hond doet het niet altijd moedwillig volgens mij. Als ie de bal gewoon in de mond neemt dan sneuvelen de meeste al. (de echt duurdere ballen waarschijnlijk niet, die heb ik nog niet geprobeerd, aangezien ik toch weet dat ie uiteindelijk zal sneuvelen)

Waarschijnlijk is mijn hond gewoon te lomp. Een vriend van mij heeft een herder, en een herder moet qua bijtkracht overeen komen met een AST/pitbull. Maar toch laat die herder de meeste ballen gewoon heel.
 
je kan ook gewoon de hond over de schutting gooien, dan komt de bal zeker niet meer over je schutting..

Dan kan ik beter onze teef erover flikkeren. M'n buurjongen heeft waarschijnlijk verschillende dingen geflikt bij onze teef, aangezien ze hem echt totaal niet kan luchten. (zij is normaal zo lief, daar zit werkelijk geen kwaad in.)

Vorig jaar ontsnapte ze uit de poort, en ze zag de buurjongen staan. Je wilt niet weten hoe snel die buurjongen boven op de auto zat. (hij wil wel niet toegeven dat ie iets geflikt heeft, maar kan me echt niks anders voorstellen ;))
 
Elke bal die ik hier heb die wordt vernield, ook die van mijn kinderen.



Ik zal niet zeggen dat het niet af te leren is, maar m'n hond doet het niet altijd moedwillig volgens mij. Als ie de bal gewoon in de mond neemt dan sneuvelen de meeste al. (de echt duurdere ballen waarschijnlijk niet, die heb ik nog niet geprobeerd, aangezien ik toch weet dat ie uiteindelijk zal sneuvelen)

Waarschijnlijk is mijn hond gewoon te lomp. Een vriend van mij heeft een herder, en een herder moet qua bijtkracht overeen komen met een AST/pitbull. Maar toch laat die herder de meeste ballen gewoon heel.


Je hond leren voetballen is handig, zo hoeft die hem niet meer in zijn bek te nemen maar kan hij gewoon met zijn neus aannemen en pasen.:p
 
Je hond leren voetballen is handig, zo hoeft die hem niet meer in zijn bek te nemen maar kan hij gewoon met zijn neus aannemen en pasen.:p

Hij kopt soms met voetballen mijn voet, is dat ook goed ? :D
 
haha tjah, jammer voor die kinderen.. jij en je hond doen het niet expres hun probleem zou ik zeggen. Gaan ze ergens anders maar ballen.
 
Gelukkig worden er geen dumbbells over de schuttig gegooid.
 
Elke bal die ik hier heb die wordt vernield, ook die van mijn kinderen.

Ik zal niet zeggen dat het niet af te leren is, maar m'n hond doet het niet altijd moedwillig volgens mij. Als ie de bal gewoon in de mond neemt dan sneuvelen de meeste al. (de echt duurdere ballen waarschijnlijk niet, die heb ik nog niet geprobeerd, aangezien ik toch weet dat ie uiteindelijk zal sneuvelen)

Waarschijnlijk is mijn hond gewoon te lomp. Een vriend van mij heeft een herder, en een herder moet qua bijtkracht overeen komen met een AST/pitbull. Maar toch laat die herder de meeste ballen gewoon heel.

Dan hebben we het al over een maatje groter. De hond waar ik het over heb is een boerenfox ;). Hij was altijd eerst een paar min bezig voordat ie um kapot had, en vaak was je dan net te laat als je over de schutting wilde klimmen :D
 
Bal lek prikken als ze hem komen ophalen, en daarna de kinderen anaal vernederen. Daarna is het meestal wel weer een tijdje rustig in de tuin.
 
Back
Naar boven