Fitness Seller

Hoe vuil ben je al geweest?

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
:roflol:


Mijn buurjongentje poepte altijd in de straat in de bosjes, terwijl hij 5 meter van zijn huis vandaan was. Ik heb het nooit begrepen...

Primitieve gevoelens, dicht bij de natuur enzo. Vraag maar eens aan een nudist :D
 
hehe na t lezen van t verhaal van Cynthia schoot me ook wat te binnen.
Feestje bij mn ex (moeder draaide nachtdiensten...)
Kameraad (grote beer) had zich de kloten iets te vol gezopen en was op een kamer gaan liggen. Plotseling geschreeuw boven: hij gaat zo kotsen !!! Ik (niet veel minder beschonken) naar boven gerend en die kerel de trap af geholpen (heb m praktisch gedragen, hij kon niet meer lopen, hoe ik het voor elkaar heb gekregen, Joost mag het weten....)
anyway onder aan de trap voordeur opengezwaaid en zag daar mn broertje staan. Hoppa! kerel 'overgedragen' aan mn broertje. Hier hebbie em. Mn broertje en hij staan face to face en op dat moment treedt er een flinke reflux op in het bovenste stuk van het spijsverteringskanaal van onze vriend :D
KOTST IE MN BROERTJE VOL IN ZN BEK :D

ranzig!!!!!! hehehe
 
Heerlijk topic dit, lich helemaal dubbel:D Denk mijn ergste ervaring was toen ik uitging met een vriend en 2 vriendinnen, die vriend haalde en brachten ons, hebben ze geweten ook.

Al snel na 20 biertjes voelde ik me uberberoerd, en ging wel honderd keer op mn bek daar op de dansvloer, later in de auto kon het natuurlijk niet goed gaan, ik kots gewoon de hele (NIEUWE) auto van die gast onder, met mn eigen broek en al, mn moeder gooit meteen mn broek in de was, maar mijn NET NIEUWE mobiel inzat:roflol: kan er achteraf echt lekker om lachen:D
 
ik ben eens in een hoop stront gevallen .

het was hondenstront
 
Ik draag ook even wat bij. Ik herinner me dat we een jaar of 6 geleden, toen we een jaar of 15 waren steevast na schooltijd voetbalden op een afgelegen veldje terwijl we tussen de bedrijven door de nodige joint's nuttigden. Een kameraad van ons poepte altijd in de struiken als hij nodig moest ipv het op te houden en veegde zijn aars met bladeren.

Zo ook op een dag. Hij liep de struiken in en verschuilde zich achter een rij conniferen en wij wachten met 2 man aan de andere kant, tot mijn andere maat me wenkte en wees "kijk, door dat gat tussen de takken kijk je precies in Alex reet!".

Het snode plan werd met enkele veelzeggende stonede blikken gesmeed en we scharrelden vlug een lange dunne tak op, om aansluitend te aanschouwen hoe Alex zijn broek liet zakken en vooroverboog.

Voorzichtig manoevreerden we de stok door het gat in de conniferen, gedempt giechelend als schoolmeiden, wachten tot Alex begon te drollen en staken hem geweldig met de tak in zijn anus. De drommel kiepte voorover en scheet in de val zijn lading in zijn boxer ipv in de struiken en kankerde nog dagenlang over bloed aan zijn aars :D
 
Sinds ik de poepcoïtus heb opgegeven wordt ik niet meer zo vuil.... :cool:
 
ik was eens in een studentenbeurt wat naar die studentencafe's gegaan .

komen ik en mijn meisje en we wandelen naar de auto , komen we langs een school voorbij zit er een kerel te schijten tegen de muur .

en het stonk vreselijk . enkele jongens stonden mee te lachen en ze liepen pijlsnel weg toen wij afkwamen
 
Ja, echt smerig, mensenpoep, ik stapte een keer in lift in waar net een zwerver een bolo in aan het draainen was, ik ging bijna over m'n nek echt.

Jezus lambek, dan neem je toch de trap!
 
Goede kick weer. Ivo heeft een oogje voor toptopics die in de vergetelheid zijn geraakt. :thumbup:
 
salmonella.

al kotsend en schijtend op de wc.

Resultaat, kotsen in te kleine wasbak voor je neus dat heel mn wc onder de kots zat.

En een doodwens omdat je je zo k*t voelt
 
wel eens een glas omgestoten waardoor alles over de keukentafel ging :eek:
 
Wakker worden in een sloot. Naar huis strompelen en je kleren op een hoopje onder het bed frommelen. Wat een teringlucht hing de dagen erna in mijn kamer.
 
Kotsen in de kroeg en dan zodra je de plee uitkomt een meid op de bek nemen.
 
De eerste keer dat ik dronken was, zat ik op een scoutsfeestje. Ik herinner me er niet veel van maar volgens iemand heb ik de zus van een vriend keihard in haar gat geknepen toen ze iets vroeg aan mij. Diezelfde avond nog werd ik teruggebracht door de moeder van een vriend en toen bijna heel de auto ondergekotst, ik had die avond spaghetti gegeten en dat was er aan te zien :o

Ooit ook eens bijna een halve liter havana rum gezopen op een korte avond, gelukkig had ik uit voorzorg een emmer naast mn bed gezet, ik weet dat als ik ga neerliggen, ik begin te draaien en moet kosten :D De volgende dag stonk mijn kamer uren in de wind naar sterke drank + kots ;)

En als laatste:
Ik kwam van een feestje, had eigenlijk niet zoveel gedronken (+10 pintjes) maar was heel erg moe door te dansen (en door uitdroging?). Fietsen ging wel nog redelijk, maar ik was zo moe dat ik me op een bankje heb gesmeten, met mn fiets nog tussen mn benen lag ik daar half op het bankje. Opeens begon het heel erg hard te regenen, maar ik was zo moe dat ik niet op kon staan. Dan maar héél mn fietskader ondergekotst. Heb daar zeker een uur gelegen en dan doorgefietst naar huis (2km verderop). De volgende ochtend wakker geworden: tapijt, bed en kussen volledig ondergebraakt :)

Heb trouwens mn leven ondertussen gebeterd, ben nuchter sinds Nieuwjaar. Op Nieuwjaar zelf 5 biertjes gedronken max.
 
straal maar dan ook straal bezopen naar huis gaan , niet naar de wc gaan, op 1 of andere manier op bed terecht gekomen (was op vakantie pit dan altijd bij me oma in 3persoonsbed ivb met ruimte) de hele bed er compleet ondergezeken inclusief me oma!

word de volgende dag wakker alles nat de japon van me oma sjeiknat me oma zelf sjeiknat ik sjeiknat hahah krijg nog steeds tranen in me ogen van het lachen... was gw priceless vooral me pist off balkan grandma wie ik voor het eerst the f word heb horen gebruiken en dat 3x in 1 zin haha.

en dit is ook mooi maar niet vies, 2 dagen geleden met me ouders naar de lokale dorpsfeest ( ben mom in kroatie) altijd gezellig me moeder gezweerd dat ik niet dronken zou worden ivb met de roddeloudjes daar en de schande die ik me familie al heb aangedaan (long storys) alles ging goed er was een livebandje ongv 1000 man gezellig , me moeder trots dat alles goed ging

tot het moment dat ze opeens een bekende stem door de muziekboxen hoord galmen ze kijkt naar het podium ziet ze haar eigen zoon daar bezopen als een kever de sterren van te zingen..

was blijkbaar dronken het pdium op geklomen muiterij verklaard als ze me niet lieten zingen en tja entertainde ik eventjes 15min het hele dorp.

mooiste is dat ik daarna aan de wijn ging en op een duur tegen me ouders zou dat ik ff ging plassen en dat na een half uur een meisje naar ze toekomt en zegt dat er een dronken jongen midden opde straat ligt het verkeer ophoud ze armen en benen als jezus gespreid heeft en dat ze niet cker zijn of die nou dood of levend is.

moest me neef me naar huis tillen want ik kon echt niks meer en herriner me er ook niks meer van , verteld me neef me lachend de volgende dag dat ik de hele weg naar huis en liedje funky town )80.s) naar huis neuride tot grote ergenis van me ouders.
 
straal maar dan ook straal bezopen naar huis gaan , niet naar de wc gaan, op 1 of andere manier op bed terecht gekomen (was op vakantie pit dan altijd bij me oma in 3persoonsbed ivb met ruimte) de hele bed er compleet ondergezeken inclusief me oma! .

:haha:
 
hhahahahaha spijtig dat ik geen karma meer kan geven voor de meeste van deze uitspraken, ik zit echt te huilen van het lachen. vooral met KaLe en het hamsterincident van MrMike. :roflol::roflol:


zelf tja..

-wel keer op een fuif in slaapgevallen op een wcbril die ik zelf had ondergekotst.

-verjaardagsfeestje van een vriendin, kwamen ze me zoeken na een uur, had ik echt het ganse wchokje ondergekotst. alles hing vol en stonk. ik lag er gezellig middenin te slapen.

-keertje (ik was niet eens zat, echt niet. gewoon heeeeeel moe) begonnen in de wasmand te zeiken. halverwege kreeg ik ineens een klop, schoot ik als het ware wakker en besefte wat ik bezig was. toen nog proberen de wc te bereiken, gevolg: hele kamer ondergezeikt.
 
Back
Naar boven