Fitness Seller

Hoe vuil ben je al geweest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Pff, met een fiets in een sloot belanden en vervolgens de hele nacht blijven pitten in die desbetreffende sloot. En in de morgen wakker worden met allerlei modder, planten en k*tbeesten over je heen, en denken wtf heb ik gedaan? En vervolgens weer verder pitten...

Als 8/9jarige samen met een maatje naast een fietspad liggen, een paar drollen verzamelen en die een paar cm van de rand van het fietspad neerleggen. Strijker erin, wachten op een persoon en vervolgens afstrijken op het goede moment.
Maaaar dat maatje van mij ging op het moment dat we weg moesten rennen op zijn smoel, en kreeg een heerlijke lading stront richting zijn gezicht geslingerd....

Ziek als wat zijn, gepaard met diarree incl gruwelijke maagkrampen. Wakker worden midden in de nacht, en denkende een relaxte scheet te laten als opluchting. Drukken en drukken, maar er komt niets.. Nog een keer keihard drukken voor het vaderland, en fletsch! Alles onder de spetterpoep, en met wijde benen richting wc lopen..

Wat ik persoonlijk het ergste vond, was dat ik ultra-bezopen thuis kwam. Kruipend naar boven, en ik kan me herinneren dat ik zoooo nodig moest pissen, maar ik kon niet meer lopen... Ik dacht dat ik een emmer op mijn bureau zag staan, en liet alles heerlijk lopen..
Wat bleek, ik had daar mijn hamster+hok staan.. Had het deurtje opengemaakt, mijn lul erin geflext en dat hele hok eronder gesproeid.. Zielig beest..
 
LOl.

Drijfnatte naar pis stinkende hamsters zijn ok. :thumbup:
 
fonzy zei:
in leuven gedoopt?
die van mij verliep gelijkaardig, waarschijnlijk wel het vuilste moment van mijn leven
yep
 
in de buurt waar ik woon hebben we een meer, de slingeplas...
een stuk of 6 zomers geleden ging ik met dino, dikke renee en karim en mohammed naar de slingeplas.. ongever 50 meter van het strand af heb je een vlot, daar is het al aardig diep dus je kunt er niet staan. Op dat vlot komen altijd van die meeuwen en die schijten dus van die mooie witzwarte flatsen... Dino en ikstonden op het vlot, dikke renee hield zich vast aan een stang aan de zijkant van het vlot.. mohammed was vrouwen aan het lastig vallen. Ik was Dino een beetje aan het duwen toen dino zei dat ik moest ophouden hield ik op.. Dikke renee hield zich nog steeds vast aan de stang. Dino zag een vogeldrol, dus hij begon tegen dikke renee te praten... Toen renee zijn mond open trok schopte dino een groot stuk witzwarte flatsch in de bek van renee, hahahhahaha je had zijn gezicht moeten zien jonge ik lig nu nog dubbel onder het typen. Ik kom gewoon niet meer bij van het lachen wat een situatie! Dino was vuil omdat hij vogel poep schopte... renee was vuil omdat hij het doorslikte... en ik ben vuil.. omdat ik renee uitlach hahahahhahahaha goddamn
 
SageFrancis zei:
Toen renee zijn mond open trok schopte dino een groot stuk witzwarte flatsch in de bek van renee, hahahhahaha je had zijn gezicht moeten zien jonge
Ik had dus echt binnenkort wel een feest georganiseerd waarbij Dino op het einde laveloos op de grond ligt. Had dan mijn leuter op zijn voorhoofd gelegd en een foto gemaakt, en die op posterformaat bij de Hema laten afdrukken :hedbang:

Zal je maar gebeuren man, stuk schijt in je bek!
 
ahhahaahahha

sterker nog, wat iedereen wel eens mee maakt en ik ook... ben je lekker ana het schijten... wil je je reet afvegen is het te glad omdat er nog een halve drol aanhangt, ga je er perongeluk met je vinger langs... dat is ook ranzig
 
Laatst bewerkt:
haha zattemansverhalen... tja waar moet ik beginnen, heb er iets teveel voor mn leeftijd.

Een van de leukste:
hemelvaartdag, lekker dauwtrappen, knetter hete dag met natuurlijk paar pilsjes en wat blowsel...
's avonds keihard feesten, bij ons op zolder (hadden en soort van hok/hol/grot). Na het halen van de tweede fles whisky ging het lichtje uit. Werd wakker en het feest was voorbij. Beetje weeig in de pens :D. Maar herinnerde me geen ****.
dit is me verteld: ik ben voor het huis van mn buurman slapend aangetroffen op de stoep, niet wakker te krijgen. Naar huis gesleurd, aan mn ouders overhandigd. Mn moeder en vriendin me in bed leggen, ik alles ondernekken en verder slapen. Zij verschonen en wassen en ik herinner me NIETS. :o

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan denk ik... Eerder vond ik het dik cool, maar nu heb ik zo af en toe zoiets van: oh oh oh, gaat me dat ooit nog iets 'opleveren'...? Maar dronkemansverhalen ophalen is natuurlijk altijd prachtig ergens... :D
 
in was bak kotsen bij me neef (enigste keer ooit dat ik dronken was ik was 14)

en weer gaan slapen, hij vroeg weet jij wie heeft gekostst ik zei nee en hij ging opruimen, een jaar later zei ik ja ik was t...
 
vorig jaar op de camping : damn wat een week was dat zeg vol met alcohol en wijfen vooor het leven. Elke dag met ze 2en een krat bier erdoorheen en de nodige sterke dranken. In me nakie over de camping gerent met de boer(die haat me nu :P) in ze tuin lopen schijten :D ) achter me aan. Tenten op ze kop gooien naakt zwemmen
kotsen voor het leven en smorgens weer fris met een biertje beginnen
elke avond eindigde op deze manier voor mij :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
D-U-N-K zei:
in was bak kotsen bij me neef (enigste keer ooit dat ik dronken was ik was 14)

en weer gaan slapen, hij vroeg weet jij wie heeft gekostst ik zei nee en hij ging opruimen, een jaar later zei ik ja ik was t...

Mietje... kon je hem toen nog niet aan :P

Ontopic:

Ik werd ooit na een ZWARE nacht, wakker naast mijn eigen drol. Heel vreemd, kan me eerlijk gezegd tot op de dag van vandaag nog steeds niet herinneren wat ik die nacht nou heb uitgespookt, maar waarschijnlijk dacht ik tijdens het dronken slaapwandelen dat het bed de wc was ???
 
Ik ben een keer vreemdgegaan en voelde me daarna behoorlijk vuil... :D

ok..ok... nu effe serieus...

Volgens mijn vriendin en vrienden heb ik smetvrees dus hele vuile dingen hb ik nog niet megemaakt gelukkig..

Alleen een keer had ik aardig wat gedronken met wat vrienden bij een vriend thuis.. (we waren nog jong en z'n ouders waren op vakantie)... Op een gegeven moment moest er een kotsen en die ging dus op de wc kotsen... Ik liep achter hem aan en zag dat hij al zijn stukjes Pizza aan het uitkotsen was... dus ik naar de eigenaar van het huis en dus vertellen wat ik had gezien (leuk verhaaltje dacht ik in mijn dronken bui).... wist ik veel dat hij daar niet tegen kon en die gozer heeft dus vervolgens op MIJ gekotst omdat hij misselijk werd van mijn verhaaltje..... Na een tijdje en na wat meer gedronken te hebben moest een vriend van mij kotsen maar wist de WC niet zo snel te vinden dus ging hij op het balkon kotsen maar had niet gezien dat de buurvrouw beneden in de tuin een sigarretje aan het roken was.....geen leuk gezicht... ze heeft zelfs de politie gebeld maar die deden gelukkig niks die moesten er zelfs een beetje om lachen...
 
WHahahaha, je onderbuurvrouw onderkotsen, geweldig!
 
Ook eens doorgezopen en bij een maat gaan slapen.
Emmer naast het bed gezet.
Midden van de nacht wakker geworden en vergeten dat er een emmer stond, stompelend, zoekend naar een kamer waar een wc of een wasbak stond en uiteindelijk mijn vriend zijn bureau ondergekotst:D

Gelukkig was hij zelf te zat en dacht hij dat hij het gedaan had.

Kwam hij maar wat vaker bij ons thuis slapen :D
 
Mr.Mike zei:
Wat ik persoonlijk het ergste vond, was dat ik ultra-bezopen thuis kwam. Kruipend naar boven, en ik kan me herinneren dat ik zoooo nodig moest pissen, maar ik kon niet meer lopen... Ik dacht dat ik een emmer op mijn bureau zag staan, en liet alles heerlijk lopen..
Wat bleek, ik had daar mijn hamster+hok staan.. Had het deurtje opengemaakt, mijn lul erin geflext en dat hele hok eronder gesproeid.. Zielig beest..


LOOL :roflol:
 
Ook een fijn verhaal , avondje flink aan de strorum gezetten , samen met een paar kameraden, maargoed de strorum viel een beetje slecht. Kon op het laatst moeilijk lopen, dus een van mn kameraden had een goed idee. Dat heb ik geweten, de volgende dag ontdekte mn moeder me in een winkelwagentje midden in de huiskamer, is ze toch nog even zo aardig geweest om me buiten te parkeren midden op het grasveld. Waar ik rond 3 uur middags wakker werd.
 
1x op een avond flink lopen kotsen en daarna weer verder aan het bier gegaan. Mensen vonden dat ik vreemd uit mijn mond stonk :)

ECHT HARDCORE DUS :cool:

1x op een avond zo lam dat ik niet meer kan fietsen en enorm op mijn bek gegaan. Er lagen een paar tanden uit maar had toen geen pijn. Wel de volgende morgen :)
 
Paar jaar geleden met carnaval naar de discotheek in IJsselstein waar een vriend van me werkt als portier. Nadat we ieder ongeveer 30-40 bier ophadden (hij had vrij die avond) gaf ik hem een niet kwaad bedoelde douw, waarop hij keihard met z'n kop op de stenen vloer terecht kwam. Twee voortanden kwijt.
Maar die avond heeft hij wraakgenomen door op de terugweg naar Amsterdam mij en m'n hele auto onder te kotsen, op dat moment had ik het wat te druk om netjes tussen de strepen op de snelweg te blijven maar de volgende dag was ik niet zo blij. De vlekken zitten er nog steeds in volgens de nieuwe eigenaar.

PS: intussen heb ik mn leven verbeterd en rij ik niet meer met drank op
 
wat je hier allemaal leest :roflol:
zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt :D rare jongens die dbb'ers :D
 
enrico zei:
wat je hier allemaal leest :roflol:
zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt :D rare jongens die dbb'ers :D

Als je zometeen weer iets leest waar je hard van moet lachen dan moet je je blaasspier maar eens opzettelijk ontspannen, jezelf bezeiken heet dat. Heb je ook wat leuks te posten ;)
 
Zelda zei:
Paar jaar geleden met carnaval naar de discotheek in IJsselstein waar een vriend van me werkt als portier. Nadat we ieder ongeveer 30-40 bier ophadden (hij had vrij die avond) gaf ik hem een niet kwaad bedoelde douw, waarop hij keihard met z'n kop op de stenen vloer terecht kwam. Twee voortanden kwijt.
Maar die avond heeft hij wraakgenomen door op de terugweg naar Amsterdam mij en m'n hele auto onder te kotsen, op dat moment had ik het wat te druk om netjes tussen de strepen op de snelweg te blijven maar de volgende dag was ik niet zo blij. De vlekken zitten er nog steeds in volgens de nieuwe eigenaar.

PS: intussen heb ik mn leven verbeterd en rij ik niet meer met drank op
Wel leuk als jij je vrienden komt groeten aan de deur :D

( geen ruzie vandaag , das sneu , knal ik er ff zelf een paar bieters uit :D )
 
Back
Naar boven