MuscleMeat

hoe warmen jullie op?

Bezoekers in dit topic

Ik doe alleen een warmup als ik mijn benen ga trainen, meestal 10 minuten fietsen, bij mijn bovenlichaam doe ik meestal de eerste set heel lig, maar doe het niet altijd.
 
Weet er iemand een goede stretch oef voor de schouders? Voornamelijk om de aanhechting van schouder bovenarm te stimuleren. Heb er namelijk een blessure opgelopen..
 
Ik ruk altijd even aan me ***, :D

Nee, met alle gekheid op een stokje ;) ik doe altijd 2 setjes van 15 reps met een losse halterstang, en een beetje rekken/strekken dan vind ik het wel goed en ga ik trainen.
 
concrete warmup :

Als ik squat :

70kg gewoon, of jumpsquat met 70kg voor 5 reps
100kg 3 reps
120kg 2 reps

en dan meestal mijn worksets. als ik uiteindelijk 160kg moet squatten, ja dan doe ik nog 140kg dertussen of zo.


Bankdrukken hangt ervan af... meestal begin ik met 50/60 kg, voor een paar ballistische reps, ook een vijftal.

daarna 80kg en dan 100kg of onmiddellijk mijn sets, hangt ervan af.


Deadlift :

120kg high pulls, dus erg explosieve deadlifts zodat de stang ter hoogte van mijn navel komt. dit doe ik voor 3 reps.

140kg voor 2 reps, en dan ofwel nog opbouwen, of mijn sets... hangt ervan af.
 
ik fiets 2 min naar de gym en dan 2-3 min roeien.. en dan bij de eerste oefening doek een warmup set van 15 reps met licht gewicht.
 
Originally posted by bestoldschool
En wat blijft er nog over van je koolhydraat voorraad om goed te trainen na al dit werk?

Did I feel a diss?
genoeg!
 
Originally posted by Geoffke


50 reps? :eek:

lege stang he (12.5kg) deed vorig jaar 45reps met 65% lichaamsgewicht voor de wedstrijd. helaas gaat ie dit jaar niet door. Ach, hoef ik m'n naam niet te verdedigen :D
 
hoe komt het dat jouw stang slechts 12,5kg weegt?
 
Niet iedereen heeft zo'n grote zoals jij

:)
 
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAA

ach, hij is even groot als de jouwe hoor :D olympic size :D
 
wij hebben stangen van 10.0 en 12.5kg. die van de Smith machine is 20.0kg
 
Back
Naar boven