MuscleMeat

Hoe was jij op de middelbare school? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit er nog steeds op. Hoe ik ben? Veel te verlegen.
 
InternetToughGuy.jpg
 
ik was eigenlijk best scheinheilig..
ik deed me heel netjes en aardig voor tegenover de leraren waardoor ze een goed beeld van mij kregen. en ondertussen was ik de hele dag bezig met handelen van legale en illegale spullen. dus als ik gepakt werd kwam ik er meestal wel goed vanaf omdat ik simpelweg gematst werd door die gasten:D

bij me 2e school was ik een druiloor.. daar werd ik toen ook vanaf getrapt.
 
Al vechtend, spijbelend,telaatkomend, propjes gooiend, mensen lastigvallend baande ik me een weg door 4 jaar middelbare school op 3 verschillende scholen om er vervolgens na de 3de klas mee te stoppen.:o

Het enige wat ik daadwerkelijk mis is het grappen en grollen met vrienden en uiteindelijk het 2de uur eruit gezet worden en daarom maar de hele dag vrij nemen.:p
De proefwerken en toetsweken en dergelijke mis ik niet.:)
 
sliep altijd in de klas, bijkomende van te zware nachten ^^ heerlijk die tijd :)
 
Owja die mooie brugklasperiode...de rotterdam terror corps bomberjack aan met aan de rechtermouw een indonesische vlag eraan geborduurd door mam. Koppie halfkaal. Shag roken achter de sportzaal. Altijd stiekum zoenen in de klas met Angelique.

Ik was wel een rebel, altijd een pestkop en wist me nooit te gedragen. Leren was voor mij niet weggelegd al heb ik gelukkig wel mijn schooltijd op redelijk niveau af weten te maken (spieken, omkopen en chanteren).

Later kwamen er ook nog de pillen bij kijken en zaten er helemaal geen remmingen meer in mijn lijf. 's Morgens een kwart pilletje naar binnen en ik kon de hele dag de idioot uithangen. Het ging zelfs zo ver dat mijn leraar Nederlands mij een keer vroeg een citroen na te doen voor de klas. En je raad het al, ik deed het ook nog!

Wat een tijden waren dat!
 
Al vechtend, spijbelend,telaatkomend, propjes gooiend, mensen lastigvallend baande ik me een weg door 4 jaar middelbare school op 3 verschillende scholen om er vervolgens na de 3de klas mee te stoppen.:o

Het enige wat ik daadwerkelijk mis is het grappen en grollen met vrienden en uiteindelijk het 2de uur eruit gezet worden en daarom maar de hele dag vrij nemen.:p
De proefwerken en toetsweken en dergelijke mis ik niet.:)
hahaha +1 zo heb ik mijn schooltijd ook ervaren
 
ik was vrij verlegen aan de ene kant maar ik kon wel weer overweg met iedereen.
ik ben nooit een "groepjes persoon" geweest maar ik hing altijd een beetje bij iedereen.
 
Al vechtend, spijbelend,telaatkomend, propjes gooiend, mensen lastigvallend baande ik me een weg door 4 jaar middelbare school op 3 verschillende scholen om er vervolgens na de 3de klas mee te stoppen.:o

Kansloos en niks om trots op te zijn.

Vind ik.
 
Relaxed, onopvallend en meestal afwezig. Heerlijk was het wel, 2 weekjes per jaar even blokken en voor de rest geen stress whatsoever.
 
Ik ben nog steeds op middelbare school. Afwezig is anders
 
k*ttijd, heeft me niks opgeleverd
 
Kansloos en niks om trots op te zijn.

Vind ik.

+1 Een beetje op kosten van de maatschappij naar school en dan niets uitvreten. Zou me niets verbazen als je later gaat zeiken in een of andere linkse hippie partij.
 
Werd altijd vies aangekeken omdat ik breder liep als de rest, veel lol gehad, met alles in aanraking gekomen en natuurlijk weer die heerlijke maandag over hoe je weer kon opscheppen over hoe dronken je wel niet was vant weekend, ook vond ik het altijd geweldig hoe de mensen keken als aan tafel ging zitten met mijn broodzak en cashewnoten.
 
Geirriteerd.
 
Back
Naar boven