AndroidHealthClinic

Hoe was jij op de middelbare school? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je bent niet echt veel veranderd sophie, ik herken dat k*ttekopje er nog steeds in
geeft niet, je presenteert het nu beter, wat telt
 
agressief, iedereen die me uitschold kreeg meteen een klap voor de bakkes. totdat ik me op de middelbare school realiseerde dat er ook mensen weleens een wapen bij zich kunnen hebben. vanaf toen heb ik nooit meer met iemand gevochten.
 
ik was meestal een zwaar irritant mannetje. altijd de confrontatie opzoeken met leraren en hen voor schut zetten. vooral het derde jaar op de mavo. toen zat ik meestal in een strafklas op vrijdagmiddag tot een uur of vijf :D toen moest ik schrijven totdat ik pijn in me klauwen had. me mentor had zelfs allerlei namen voor me verzonnen toen: ''The dark horse'', ''darkside of the twins'' (ben 1 vd 2 namelijk) , ''confrator'' ...het zijn zomaar namen die de engelse leraar voor mij had :D ...het domme was dat ik toentertijd nooit besefte dat het een gouden tijd was. lekker onbezorgd lopen kloten, geweldig :D
 
oh, middelbare school? ik verstond basisschool.
 
ja, verstaan is vlaams voor begrijpen.
 
In het eerste en tweede middelbaar kende ik niemand op die nieuwe grote school en ik maakte ook nog eens moeilijk vrienden. Een sukkel was ik.
In het derde en vierde was ik extreem aan het puberen en werd ik de man van de klas/school (ah, 't was ook maar een kleine school) door mijn vlotte en grappige opmerkingen. Ik was ook een beetje van een pester, maar niet overdreven.
De laatste twee jaren zat ik op een hele grote school. Daar deed ik het iets rustiger. Ik was nog steeds de grappenmaker maar dat beperkte zich tot klasniveau. Op schoolniveau was ik niet meteen dé te kloppen man. Reputatie en populariteit vond ik ook niet zo belangrijk meer. Als ik maar goed scoor bij mijn echte vrienden. Die denkwijze hanteer ik nog steeds.
Nu op de hogeschool ben ik zelfs een verlegen kerel die weinig zegt, een zonderling bijna.
 
Ik was altijd degene die vooraan stond met zijn grote bek. Mede daarom teruggeplaatst van het gymnasium naar de havo

Precies hetzelfde hier, alleen ik zit er nog vol in.

-1 Gymnasium
-2 Gymnasium
-2 Gymnasium
en volgendjaar 3 Havo

Of ik trots ben / blij moet zijn met deze tijd? Ik weet et allemaal niet.
 
Precies hetzelfde hier, alleen ik zit er nog vol in.

-1 Gymnasium
-2 Gymnasium
-2 Gymnasium
en volgendjaar 3 Havo

Of ik trots ben / blij moet zijn met deze tijd? Ik weet et allemaal niet.

Dat had ik helemaal niet achter jou gezocht! :o
 
In de 3e klas van de HAVO van school gestuurd lachen geblazen destijds, maar nu niet meer.:(
 
Kheb vwo 3 afgemaakt en daarna van school gegaan en gaan zitten niksen illegaal.. Geen spijt van.
 
Ben in 3 havo van de eerste school afgestuurd, naar andere school gegaan.

Steeds maar blowen en zuipen in het bos, zat en gaar in de lessen, naar 4 vmbo gegaan en dat gehaald.
 
Ik was een watje...:o
 
Back
Naar boven