AndroidHealthClinic

Hoe was mallorca dan?

Floyd

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hoe was het, ben zelf ook geweest. Vond het super, uitgaan is geweldig, strand is goed, veel vrouwen, heel veel mooie vrouwen ook.

En discotheken waar je 18euro betaald en de rest v/d avond gratis drinkt, hulde.....

Floyd zei:
Hoe was het, ben zelf ook geweest. Vond het super, uitgaan is geweldig, strand is goed, veel vrouwen, heel veel mooie vrouwen ook.

En discotheken waar je 18euro betaald en de rest v/d avond gratis drinkt, hulde.....

SUPER!!

kan niet anders zeggen. mn beste tijd ooit gehad daar

16 euro entree bij BCM en onbeperkt drinken..nee geen proteineshakes nee:D

en wat een mooie vrouwen daar zeg..kom je van een koude kermis thuis hier:)

perfect strand ook, wordt elke ochtebnd platgewalst door vrachtewagens..ideaal. ook vrijwel geen zand aan de poten..nadeel van de lekkere warme zee as dat je edht ver moest lopen om een keer geen bodem meer te voelen.

Echt toptijd gehad, iedereen kende ons..elke dag kwamen er wel gasten naar ons toe om osn aan te spreken of wij die en die niet waren die dat en dat niet deden:)..en ja, wij waren dat idd:D

omdat we zo ontzettend druk en hard aan t stampen waren..ook op t strand ja:D vroegen veel lui of wij pillen verkochten:)..gek he

He Floyd, waar zat jij precies dan, zowel qua hotel als strand..toevallig nog 2 gasten gezien met een scream- en halloweenmasker op de kop die mbv een handdoek, vissershoed en bijbehorend luchtbed de toerist uithingen op t strand?:D

Echt toptijd gehad, zou afgelopen vrijdag bij Menthal theo on the road mallorca komen..helaas.. hopelijk deze vrij/zaterdag

ps, Dana nog meegemaakt in feestpaleis?
wat een drukte maar man, wat een feets. laatste avond was een superoldschoolparty in feestpaleis..kon gewoon niet op

Vorige week zat ik nog lekker aan t strand..verdomme:mad: maar goed..Aanrader iig!:thumb:
ga zeker terug, had jammer genoeg wel oorontsteking aan overgehouden..en ja, vliegen is dan geen pretje..mn kop leek tussen een bankschroef te zitten on wel janken

als ik dit zo hoor, moet ik even mijn vrienden overhalen om volgend jaar naar Mallorca te gaan :D

ja eerlijk waar. er ware meerdere tenten waar je voor 16 euro je helemaal lam kon zuipen. darentegen
ben ik ook bij Pacha geweest in hoofdtsad waar je 6 euro voor biertje betaalde..beetje een kleine tegenstelling :D
waren zeer exclusieve tenten, Pacha's en Tito's. Robbie Willams liep daar toen wij er waren ook rond

maar ik heb Spanje nu echt gezien, volgend jaar hopelijk weer mallorca.
Ik ben 15 dagen geweest en had zeker nog willen blijven

ook geen vervelende mannetjes die je de winkel inwillen loodsen.je kent ze wel, die vervelende pakistaantjes in de kledingwinkels..hebben ze daar niet:), enkel lekkere proppers en veel lekkere t**ten.euh dames:),

uitgaan was ook vet, vooral menthal theo en uiteraard Dana draaide superhard..een groot feest!!
verder was elke tent wel gezellig alhiwel je daar zelf overal voor zorgt uiteraard.

wel weinig geslapen, 3 a 4 uur per nacht..kon niet wenne aan hitte. laatste paar dagen was dat tegen de 6 uur..scheelt toch

Hoeveel zakgeld heb je ongeveer nodig voor 2 wken?

Groet

Levrone@

ik heb rond de 1000 euro daar opgemaakt. veel gegeten, ook uit eten omdat hotelvoedsel wel bagger was. na 1e week wisten we wanneer we beter uit eten konden gaan.wat ook niet duur is eigenlijk. elke avond wel broodjes frikandel en broodje kebab..jaja, heb t er goed van genomen.:D

en tevens veelm cocktails gedronken van 4,5 euro per stuk..goed te doen..erg lekker. uitgaan kwam neer op zon 50 euro per avond,

BCM was 16 euro entree. eerst met beachmasters (reisoirganisatie van 538 ) daar heen gegaan. moesten we totaal bedrag betalen voor hele week georganiseerder dingen (waterpark, kroegentocht ed). kwam neer op 36 euro voor die avond. 2e maal naar BCM zijn we met Taxi gegaan en kwam uit op 38 euro..maar wel tijdafhankeljk waar ik groot voortsnader van ben. 2e avond BCm was namelijk mn opbreekdag. Na 11 dagen stappen en zuipen, slecht eten en slapen wsik kapot en blij dat we zelf konden bepalebn hoe laat we weggingen.

maar je hoeft echt niet veel op te maken daar. We betaalden wel 800 nog wat voor t hotel, maar op vakantie let ii niet op mn geld..t is t allemaal dubbel en dwars waard geweest

mallorca klinkt zo gek nog niet :D.
Dandy had jij ook zo'n last van je oren in het vliegtuig? Toen ik vorig jaar naar lloret ging leek het wel of mijn trommelvliezen op knappen stonden, zo'n verdomde pijn. Dat wil ik niet nog een keer meemaken.

dandyman zei:
ik heb rond de 1000 euro daar opgemaakt. veel gegeten, ook uit eten omdat hotelvoedsel wel bagger was. na 1e week wisten we wanneer we beter uit eten konden gaan.wat ook niet duur is eigenlijk. elke avond wel broodjes frikandel en broodje kebab..jaja, heb t er goed van genomen.:D

en tevens veelm cocktails gedronken van 4,5 euro per stuk..goed te doen..erg lekker. uitgaan kwam neer op zon 50 euro per avond,

BCM was 16 euro entree. eerst met beachmasters (reisoirganisatie van 538 ) daar heen gegaan. moesten we totaal bedrag betalen voor hele week georganiseerder dingen (waterpark, kroegentocht ed). kwam neer op 36 euro voor die avond. 2e maal naar BCM zijn we met Taxi gegaan en kwam uit op 38 euro..maar wel tijdafhankeljk waar ik groot voortsnader van ben. 2e avond BCm was namelijk mn opbreekdag. Na 11 dagen stappen en zuipen, slecht eten en slapen wsik kapot en blij dat we zelf konden bepalebn hoe laat we weggingen.

maar je hoeft echt niet veel op te maken daar. We betaalden wel 800 nog wat voor t hotel, maar op vakantie let ii niet op mn geld..t is t allemaal dubbel en dwars waard geweest

Hoeveel heb je betaalt voor de ticket en de hotel dan??(vliegtuig of bus?)

En 1000 euro zakgeld is wel genoeg dus....

Effe geld opzij leggen komende periode voor volgend jaar :D

DJNRG83 zei:
mallorca klinkt zo gek nog niet :D.
Dandy had jij ook zo'n last van je oren in het vliegtuig? Toen ik vorig jaar naar lloret ging leek het wel of mijn trommelvliezen op knappen stonden, zo'n verdomde pijn. Dat wil ik niet nog een keer meemaken.

had dat vrig jaar naar turkije niet. nu was de terugweg echt een ramp.
alleen bij t landen, mnn oren stonden op knappen, kon niets meer horen, heel vaag althans.
mn oogkassen stonden zelfs op springen, dacht echt dat ik kapot ging daar in mn stoel..wel beter dat t op terugreis was:D
maar zon pijn wens ik echt niemand toe, ik had wel ens gehoord dat je met ooronsteking (of zelfs als je verkouden bent) dat je betr niet kan vliegen maar dit had ik echt niet verwacht. had nog 2 dagen last van mn oor.

we hadden trouwesn een halve ziekenboeg, die had een oorontsteking, ik dus ook, die had keelonsteking, de ander ontsteking aan zn reet:), t kon niet op.

en moie was dat de dag na Dana iedereen op t strand liep te hoesten. T was teringwarm binnen en veels en veels te druk. was een zwembad en ja, dan loop je erin, eruit, erin, eruit,,en tja dan vraag je erom.

maar idd, die pijn wens ik niemand toe.

je moet naar rimini gaan man, man:vrouw verhouding is daar 1:4 en echt lekkere vrouwen, je doet je kapot verdorie!

idd, daar gaa we toch niet voor op vakantie

:D

haha, ok, ik was fridandellen eten en jezelf kapot zuipen vergeten

mallorca was super zal van de week eens wat meer posten

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan, eff tijd, nu mijn kant van het mallorca-verhaal;

Kerel.... Hoe bedoel je vakantieblues. Ben helaas maar 8dgn geweest, hoewel gezien onze levensstijl daar, had het niet langer gemoeten. We zaten in El Arenal, 5 a 10 minuten van centrum en strand (bij het haventje, weg langs het strand volgen, en dan zo'n kankersteil stuk omhoog). Via Duitsland geboekt, stuk goedkoper, en vanuit arnhem ben je net zolang onderweg als naar schiphol en.... 'all-inclusive' mensen. That's the magic word. In principe lach je dan iedereen uit, want wij liepen (met z'n 3en) 'wodka/bacardi-weet ik wat' mixjes weg te tikken, uit te delen aan de minder begunstigden en over elkaar heen te fl*kkeren, paradijs. En vanaf 12uur 's nachts gaat de meter tikken. Geweldig.

Der lopen zat mooie vrouwen rond, geloof me. Niks te klagen hoor, en je hoeft ook niet de slijmbal uit te hangen door eerst een avond geld neer te leggen. Het is niet zoals in Lloret. Verder is de leeftijd vanaf 20, dus jongere mensen hoeven niet te komen die mogen eerst nog eff de costa brava of kreta proberen.

Trainen; hahaha....Nooit stelletje gekken. Elke ochtend op de wc zaten er spiervezels en stukken lever in mijn ontlasting, en heb er niet minder door geslapen. Had na 4 dgn geen eetlust meer, trok het op 2 tosti's p/dag. Niet echt bevordelijk, maarja, deze vakantie neemt niemand me ooit meer af en das het belangrijkste toch?!

@ Dandy, welk hotel zat je, en waar ging je uit dan Gringo?!

Floyd zei:
. We zaten in El Arenal, 5 a 10 minuten van centrum en strand (bij het haventje, weg langs het strand volgen, en dan zo'n kankersteil stuk omhoog).
daar zat ik dus ook, man wat een k*nkerstuk..keer op keer weer dat pokkeeind omhoog lopen, welk hotel zat jij dan?

Floyd zei:
. @ Dandy, welk hotel zat je, en waar ging je uit dan Gringo?!
hotel europa, en om precies te zijn het balkon met de grote oranje . dat waren de binken uit holland! wij dus:D

Floyd zei:
. Via Duitsland geboekt, stuk goedkoper, en vanuit arnhem ben je net zolang onderweg als naar schiphol en.... 'all-inclusive' mensen. That's the magic word. In principe lach je dan iedereen uit, want wij liepen (met z'n 3en) 'wodka/bacardi-weet ik wat' mixjes weg te tikken, uit te delen aan de minder begunstigden en over elkaar heen te fl*kkeren, paradijs. En vanaf 12uur 's nachts gaat de meter tikken. Geweldig.
slimme zet idd, dus ook een duits hotel. dan heb ik al idee waar jij zat. genoeg proiblemen gehad van enkele moffen. jullie zaten net bij die heuvel nog voor de Ali baba in dat hotel, of heb ik t mis?

wij waren vee te vinden in de duitste toko daar vlak bij..cocktails naar binne te gieten:lick:
jammer genoeg wel tegen betaling..zal jouw dus wel niet zij tegengekomen.. mazzelaar. allin rles..vorig jaar in turkijke ook gehad..geweldig zoiets

Met hoeveel man was jij overigfens?

Floyd zei:
. Der lopen zat mooie vrouwen rond, geloof me. Niks te klagen hoor, en je hoeft ook niet de slijmbal uit te hangen door eerst een avond geld neer te leggen. Het is niet zoals in Lloret. Verder is de leeftijd vanaf 20, dus jongere mensen hoeven niet te komen die mogen eerst nog eff de costa brava of kreta proberen.
idd, gewoon de rijke jonge uithangen heeft geen zin, de mafkees daarentegen wel:)..en iedereen maar vertellen dat hij de echte dandyman was..yeha right. they wish:)

Floyd zei:
. Trainen; hahaha....Nooit stelletje gekken. Elke ochtend op de wc zaten er spiervezels en stukken lever in mijn ontlasting, en heb er niet minder door geslapen. Had na 4 dgn geen eetlust meer, trok het op 2 tosti's p/dag. Niet echt bevordelijk, maarja, deze vakantie neemt niemand me ooit meer af en das het belangrijkste toch?!
ik ook:)
ohnee, ben ruim 6 kilo aangekomen..heb alleen maar gegeten. Duurde de tostis bij jou ook zo lang voordat je ze voorgeschoteld kreeg?

ohja, volgend jaar met zn allen naar Rimini.de verhoudingen gelijk trekken:D

Laatst bewerkt:
Yo Dandy,

Wij zaten in Hotel Bahamas, niet echt Duits, stond ook in de Nederlandse folders. Als je dat kankerstuk omhoog loopt kom je op een gegeven moment bij een soort kruispunt, waar je 5 a 6 straten in kon, bij ons was dat dus rechts, niet omlaag maar vrij grote straat met aan beide kanten hotels. Stukkie lopen en dan aan de rechterkant.

Elke dag aan het hotel liggen was wel oke, maar later toch wel naar het strand gegaan, was nog een andere groep uit Duiven (10 man sterk, behoorlijk vitesse minded, misschien dat je ze hebt gezien). Wij waren overigens met z'n drieen.

ennuh, eff off-topic, die binken uit Holland, dat waren wij :D

Verder elke avond eerst naar de heeren van amstel, eff wat drinken. Vervolgens naar de Beach house (mtv). en meestal naar de Riu palace ofsow, en dan....tjah, weet jij het? ik niet. Zwart gat die vakantie van me.

Verder lijkt Rimini me tof, alleen volgend jaar gaan we mallorca nog eens dunnetjes overdoen, vond het echt super daar. Zoals ik al zei; stappen is goedkoper dan in Holland, mooie vrouwen, lekker weer, goed strand, gezellige mensen. En trouwens, ik weet het niet, de Italianen die ik tegen ben gekomen in Mallorca en Lloret waren gewoon vervelend, dus om dan in het hol van de leeuw te gaan bivakkeren. Tjah, week nog niet. En ben nog niet uitgekeken op Mallorca, waarom iets anders proberen als je weet wat je hebt.

Verder geen ruzie's gehad daar, vond dat ook meevallen. (we hadden ook wel iemand bij ons, tjah das een reus, zelfs kogels doden die jongen niet). Duitsers weinig last van gehad, ging allemaal langs me heen, prima toch.

En die 538-bar, de It en de Veronica vond ik trouwens weinig aan, van die halve binken liepen daar rond, stoot je ze aan "sorry man", "wat sorry", "nou dan lekker niet stumperd", dat soort gesprekken hebben we gehad daar, word ik persoonlijk beetje flauw van, enfin, super.

Floyd zei:
Yo Dandy,

Wij zaten in Hotel Bahamas, niet echt Duits, stond ook in de Nederlandse folders. Als je dat kankerstuk omhoog loopt kom je op een gegeven moment bij een soort kruispunt, waar je 5 a 6 straten in kon, bij ons was dat dus rechts, niet omlaag maar vrij grote straat met aan beide kanten hotels. Stukkie lopen en dan aan de rechterkant..
langs ons hotel dus, ik had uitzicht oip de kruising, julie zaten tegenover hotel..naam kwijt..klote:mad:

Floyd zei:
Elke dag aan het hotel liggen was wel oke, maar later toch wel naar het strand gegaan, was nog een andere groep uit Duiven (10 man sterk, behoorlijk vitesse minded, misschien dat je ze hebt gezien). Wij waren overigens met z'n drieen. .
grote gasten, Knorrie, Ox, Octor en dusseldorf?..bijnamen:D, ken ik idd. ga ervcan uit dat hun dat zijn althans

Floyd zei:
ennuh, eff off-topic, die binken uit Holland, dat waren wij :D .
jullie oook al, wij stonden er bekend om:)

Floyd zei:
Verder elke avond eerst naar de heeren van amstel, eff wat drinken. Vervolgens naar de Beach house (mtv). en meestal naar de Riu palace ofsow, en dan....tjah, weet jij het? ik niet. Zwart gat die vakantie van me..
een ker geweest, 1e avond. was wel gaaf. misschien doordat t 1e avond was..beach house..lekker flugelvrouwtje en damn, dat bar personeel..:lick:

Floyd zei:
Verder lijkt Rimini me tof, alleen volgend jaar gaan we mallorca nog eens dunnetjes overdoen, vond het echt super daar. Zoals ik al zei; stappen is goedkoper dan in Holland, mooie vrouwen, lekker weer, goed strand, gezellige mensen. En trouwens, ik weet het niet, de Italianen die ik tegen ben gekomen in Mallorca en Lloret waren gewoon vervelend, dus om dan in het hol van de leeuw te gaan bivakkeren. Tjah, week nog niet. En ben nog niet uitgekeken op Mallorca, waarom iets anders proberen als je weet wat je hebt..
idd, zie je volgend jaar daar hopelijk

Floyd zei:
Verder geen ruzie's gehad daar, vond dat ook meevallen. (we hadden ook wel iemand bij ons, tjah das een reus, zelfs kogels doden die jongen niet). Duitsers weinig last van gehad, ging allemaal langs me heen, prima toch. .
die kerel uit duiven?..OX?..jaja naam zegt genoeg..huge

Floyd zei:
En die 538-bar, de It en de Veronica vond ik trouwens weinig aan, van die halve binken liepen daar rond, stoot je ze aan "sorry man", "wat sorry", "nou dan lekker niet stumperd", dat soort gesprekken hebben we gehad daar, word ik persoonlijk beetje flauw van, enfin, super.
sorry man, dat was ik:D

heb daar zelf vrijwel geen last van gehad overigens..niemand die mij durfde aan te stoten of er wat van te zeggen als ik hun aanstootte:D

Laatst bewerkt:
whaha, lekker. Idd, Dussel, Knurrie, ellie, dat waren die gekken. Ik heb ze maar 2 dgn gezien, toen konden wij alweer aftaaien, 1e dag dat ze er zaten hadden ze de grootste vuilnisbelt van mallorca netjes op het mooie strand verwezenlijkt. Alleen maar flessen en blikjes, wat een chaos.

En met die wat vijandige sfeer, tjah, die gasten waren snel genoeg uitgeluld. We waren echt te bijdehand die vakantie, maar wel geweldig hoor. Mooie herinneringen zeg.... kerel. :cool:

ps.

Octor, that's me!

Terug
Naar boven