Yo Dandy,
Wij zaten in Hotel Bahamas, niet echt Duits, stond ook in de Nederlandse folders. Als je dat kankerstuk omhoog loopt kom je op een gegeven moment bij een soort kruispunt, waar je 5 a 6 straten in kon, bij ons was dat dus rechts, niet omlaag maar vrij grote straat met aan beide kanten hotels. Stukkie lopen en dan aan de rechterkant.
Elke dag aan het hotel liggen was wel oke, maar later toch wel naar het strand gegaan, was nog een andere groep uit Duiven (10 man sterk, behoorlijk vitesse minded, misschien dat je ze hebt gezien). Wij waren overigens met z'n drieen.
ennuh, eff off-topic, die binken uit Holland, dat waren wij
Verder elke avond eerst naar de heeren van amstel, eff wat drinken. Vervolgens naar de Beach house (mtv). en meestal naar de Riu palace ofsow, en dan....tjah, weet jij het? ik niet. Zwart gat die vakantie van me.
Verder lijkt Rimini me tof, alleen volgend jaar gaan we mallorca nog eens dunnetjes overdoen, vond het echt super daar. Zoals ik al zei; stappen is goedkoper dan in Holland, mooie vrouwen, lekker weer, goed strand, gezellige mensen. En trouwens, ik weet het niet, de Italianen die ik tegen ben gekomen in Mallorca en Lloret waren gewoon vervelend, dus om dan in het hol van de leeuw te gaan bivakkeren. Tjah, week nog niet. En ben nog niet uitgekeken op Mallorca, waarom iets anders proberen als je weet wat je hebt.
Verder geen ruzie's gehad daar, vond dat ook meevallen. (we hadden ook wel iemand bij ons, tjah das een reus, zelfs kogels doden die jongen niet). Duitsers weinig last van gehad, ging allemaal langs me heen, prima toch.
En die 538-bar, de It en de Veronica vond ik trouwens weinig aan, van die halve binken liepen daar rond, stoot je ze aan "sorry man", "wat sorry", "nou dan lekker niet stumperd", dat soort gesprekken hebben we gehad daar, word ik persoonlijk beetje flauw van, enfin, super.