MuscleMeat

Hoe werd ik snel breder? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mana560

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2003
Berichten
14
Waardering
0
Weet iemand misschien de ideale manier om zo snel mogelijk massa in de schouders op te bouwen?
 
Originally posted by mana560
Weet iemand misschien de ideale manier om zo snel mogelijk massa in de schouders op te bouwen?

Door een zo goed mogelijk compleet programma te maken.
Door je borst, schouders, rug en trapezius te ontwikkelen wordt je gespierder/breder.
De middelste kop train je met side laterals.
Maar de beste massabouwer voor je schouders zijn toch de dumbbell en barbell press.
 
Allround schouders... Dwz. BB pressen, lateral raises en bent over lateral raises. Vergeet ook niet een oefeningetje voor de trapz te doen, want met grote schouders en kleine traps zie je er belachelijk uit...
 
Robin zei:" bent over lateral raises" kan iemand mij misscien uitleggen hoe deze gaat

thnx alvast
 
Ik heb trouwens gelezen dat je bij bentover raises meer je rug gebruikt, en dat je beter achterstevoren op een incline bankje kan gaan zitten en dan side laterals doen. Iemand iedeeen hierover?
 
Dat komt omdat de meesten van bend-over raises een soort halve dumbbell row maken.

Als je de achterste kop goed wilt pakken moet er voor zorgen dat je armen tov je lichaa een hoek van 90gr of iets meer blijven houden (een beetje naar vooren mikken) en opletten dat je niet de schouderbladen naar elkaar trekt. Als je het op die manier doet komt de meeste belasting op de plek terecht waar het bedoeld is
 
wat dacht je van upright rowing, front raises, militarypress- front en neck press, bent over rowing, front dumbbell raises enz. Zat oefeningen voor grof massa.


moet je hier stats opgeven?
of resultaten?
 
Indrukwekkende (top)stats trouwens Martin.. 130 kg! Hoe groot ben je als ik vragen mag? Groeten..
 
je kan beter vragen wat zijn lengte is .. groot issie al :D
 
Zeer slecht voor je rotators...
 
Klopt druk geweest met werk, maar zit wel op Perry's forum, maar ook minder dan eerst, maar hoop hier weer wat te gaan posten.
 
Zo is dat Geurt ;) :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven