XXL Nutrition

hoe werkt nitrix

gebruik nitrix zoals het op de verpakking staat dus 3x per dag en laat ff weten wat je ervan vind :)

• Topic Starter Topic Starter
Maar op de verpakking staat (3tablets 3times per day )dus is dat toch 3 pillen inemen en dat 3 keer per dag? dus in totaal 9 pillen is dat niet wat veel?
Of is mijn Engels zo slecht :D

Laatst bewerkt:
Die shit werkt gewoon niet, het is crap, voor mij althans. En ja, je moet er 9 per dag innemen, anders is je pot niet snel genoeg leeg en duurt het te lang eer ze bij BSN multimiljonair zijn.

The rebel zei:
Die shit werkt gewoon niet, het is crap, voor mij althans. En ja, je moet er 9 per dag innemen, anders is je pot niet snel genoeg leeg en duurt het te lang eer ze bij BSN multimiljonair zijn.
Bij de één werkt het niet :D , bij de andere wel :rolleyes:

Aiki jij bent nu een weekje ermee bezig, dus zal je nu de resultaten moeten gaan merken omdat het pas na een week actief wordt. Vergeet je logje niet bij te houden, ben benieuwd of je vooruitgang boekt :D

Jopske zei:
Aiki jij bent nu een weekje ermee bezig, dus zal je nu de resultaten moeten gaan merken omdat het pas na een week actief wordt. Vergeet je logje niet bij te houden, ben benieuwd of je vooruitgang boekt :D
Inderdaad voor mij werkt het en ben dan ook tevreden.
Ik heb een heeeeeeel lang tijd stil gelegen zo'n 22 jaar.
Ik beoefen wel de laatste 3.5 jaar Aikido. (maar daar krijg je geen kracht van :D )
Dus mijn spieren waren pieren :D ben dan in Juli 2005 terug begonnen met fitnes/power om kracht te winnen en figuur.
Om mij een steuntje in de rug te geven ben ik dan begonnen met spierversterkers zoals supplementen. (NITRIX)
Toen ik dit de eerste dag nam en ging trainen, dacht ik dat ik de wereld kon verzetten :lifter:
Maar zoals vele hier al zegde zal dit wel het plasma gevoel geweest zijn :D
Nu 8 dagen verder moet ik toch bekennen dat ik inderdaad iets voel, vooral men biceps en triceps voelen voller (harder) aan. + ik kan meer setjes doen met zwaarder gewichten. :lifter:

Wordt vervolgd…..

gebruik je voor de rest nog sups erbij ? whey creatine glutamine? misschien wil het zelf ook gaan aanschaffen

DVD zei:
gebruik je voor de rest nog sups erbij ? whey creatine glutamine? misschien wil het zelf ook gaan aanschaffen

Yep ;)
Maaltijd vervanger: Extreme Pro 4 van Sports Nutrition International.
Creatine : Cellmass van BSN

Voor mij een goede combinatie ... :D

Terug
Naar boven