Fitness Seller

Hoe whey proteine shakes beter te drinken maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the-bullit

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2005
Berichten
86
Waardering
0
Sinds een week ben ik naast mijn voeding Whey proteine gaan gebruiken van xxl nutrition.
Opzich bevalt dit product prima, staat denk ik niet voor niets hoog in de supplementen top 100;)
maar ik heb een probleem...
Iedere keer als ik een shake neem moet ik al bijna kotsen van de geur, ik drink de shake vervolgens met m'n neus dicht op maar heb hierna nog steeds dat ik echt bijna moet kotsen van de smaak..
Mijn vraag aan jullie is het mogelijk om de shake iets beter drinkbaar te maken, heb de vanillesmaak maar krijg t zo echt niet weg!
Spaar me de reacties van wat maakt t uit hoe t smaakt het gaat om het effect want dat weet ik!
Alleen kokhalzend in de keuken staan gaat mij een beetje ver;)
 
Sinds een week ben ik naast mijn voeding Whey proteine gaan gebruiken van xxl nutrition.
Opzich bevalt dit product prima, staat denk ik niet voor niets hoog in de supplementen top 100;)
maar ik heb een probleem...
Iedere keer als ik een shake neem moet ik al bijna kotsen van de geur, ik drink de shake vervolgens met m'n neus dicht op maar heb hierna nog steeds dat ik echt bijna moet kotsen van de smaak..
Mijn vraag aan jullie is het mogelijk om de shake iets beter drinkbaar te maken, heb de vanillesmaak maar krijg t zo echt niet weg!
Spaar me de reacties van wat maakt t uit hoe t smaakt het gaat om het effect want dat weet ik!
Alleen kokhalzend in de keuken staan gaat mij een beetje ver;)

de emmer is niet over datum ofzo ?
productie foutje ?
hoeveel op hoeveel meng je het eigenlijk ?
pak je melk of water ?
 
NIET met water mengen
NIET met gepasteuriseerde melk mengen

WEL met Gedistileerde melk mengen

AANDRADER !!!!!
 
iets meer melk ook gebruiken misschien, dan komt de smaak minder hard door
 
welke smaak heb je? Drink zelf meestal met water en soms met melk, allebei prima te zuipen!
 
Ik heb toch al vele smaken en whey's gehad. Altijd met water. Maar zo extreem als jij t beschrijft heb ik nog meegemaakt.

Al vind ik de vanille ook de minste smaak die ik ooit gehad heb van xxl.
 
Raar dat je hier moet van kotsen. Vind hem zelf niet slecht.

Wel als ik de whey samen met havermout in de blender gooi :) en dat doe ik nu elke morgend en elke morgend sta ik te kokhalzen en toch al 2 keeris het eruitgekomen voorbije maand. Maarjah :) soms zit het ook in je kop hoor, als je denkt dat het vies is ga je het zowiso erger hebben. Denk nu gewoon ff dat het lekker is en je zal er minder last van hebben.
 
welke smaak heb je? Drink zelf meestal met water en soms met melk, allebei prima te zuipen!

staat in beginpost
vanille

Ik heb toch al vele smaken en whey's gehad. Altijd met water. Maar zo extreem als jij t beschrijft heb ik nog meegemaakt.

Al vind ik de vanille ook de minste smaak die ik ooit gehad heb van xxl.

ik heb zo'n beetje alle smaken gehad op choco en ananas na
en altijd een goede smaak.
nu was ik laatst bij vriend van mij en nam daar een shakie ( zijn emmer )
was aardbei en die vond ik toch aardig ranzig smaken terwijl de emmer van mezelf wel prima was
 
heb t tot nu toe alleen gemengd met water, klonkert gelukkig niet fzo..
maat van me heeft ook een emmer dezelfde maar vind t ook ontzettend smerig..
komt gewoon doordat de vanille smaak en geur wel heel erg sterk zijn denk ik..
 
Raar dat je hier moet van kotsen. Vind hem zelf niet slecht.

Wel als ik de whey samen met havermout in de blender gooi :) en dat doe ik nu elke morgend en elke morgend sta ik te kokhalzen en toch al 2 keeris het eruitgekomen voorbije maand. Maarjah :) soms zit het ook in je kop hoor, als je denkt dat het vies is ga je het zowiso erger hebben. Denk nu gewoon ff dat het lekker is en je zal er minder last van hebben.

Welke hoeveelheden? Ik doe 120 gram havermout + 50 gram Mammoth2500 + 500 mL melk. Nog goed vloeibaar, zo weg te drinken... maar niet altijd met plezier idd. ;)
 
Welke hoeveelheden? Ik doe 120 gram havermout + 50 gram Mammoth2500 + 500 mL melk. Nog goed vloeibaar, zo weg te drinken... maar niet altijd met plezier idd. ;)

ook 100 gram of meer havermout
maar die whey of mammoth is groot verschil hoor.
Vorig jaar ok mammoth gehad en dat ging wel, die whey niet. ;)
 
niet teveel water gebruiken, gebruik zelf max 150ml voor een schep of 3-4 whey
 
vind geen smaak hebben eigenlijk gewoon met wat water wegzuipe. niet lulle maar vulle
 
vanille whey met 200ml water, plus 1-2 theelepels instant coffee
Roeren/pureren

Best lekker!
 
Snap zowiezo niet waarom mensen toch iets naar binnen proberen te krijgen terwijl ze er van moeten kokhalzen. Sommige vinden dat blijkbaar hardcore :rolleyes:

Ik zou zeggen pak een andere smaak of een ander merk dat je wel goed te doen vind! Moet lukken met de hoeveelheid aan merken tegenwoordig.
 
Niet mouwen, drinken!
 
Ik heb precies hetzelfde gehad als jij! Zie het topic van XXL Nutrition daarover.

Heb nu de aardbei gekocht, en er geen last meer van. Kennelijk is de vanille voor sommige mensen simpelweg niet te doen.
 
in de koelkast zetten, scheelt veel als je het koud drinkt.

gewoon ff 700ml maken en dan kun je het inschenken in bekers.

doe ik altijd, werkt perfect.
 
Als je whey al slecht vind probeer dan maar eens 4 maand gekookte koolvis ;). Gewoon opdrinken en niet zeuren!
 
Back
Naar boven