Fitness Seller

Hoe win ik mijn ex terug? deel 1

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
DEN HAAG - Een 18-jarige Hagenaar heeft vorige week dinsdag op een wel erg bijzondere manier geprobeerd zijn ex-vriendin terug te winnen. Hij zette een straatroof in scene, waarbij een vriend onder bedreiging met een mes de tas en geld van zijn ex-vriendin eiste.
Zijn bedoeling was als 'redder' in nood te kunnen optreden en haar zo terug te krijgen, zo liet de politie donderdag weten.

Het 17-jarige meisje meldde zich vorige week na afloop van wat zij dacht dat een overval was, bij de politie om aangifte te doen. Ook haar ex-vriend was daarbij.
Zij vertelde op de Grote Markt te zijn bedreigd door een man met een witte bivakmuts, die haar tas en geld eiste. Toen de bedreiger plotseling wegrende zag zij dat haar ex-vriend hem achtervolgde en met hem in gevecht raakte.

Toen de 'dader' er vervolgens vandoor ging, deden de ex-geliefden samen aangifte op het bureau.

In scène
Uit camerabeelden die de politie onderzocht, bleek dat 'dader' (24) en 'redder' samen de hele beroving in scène zetten. Ze zijn allebei aangehouden.

De 'relatietherapie' liep daarna anders dan de jongen had gehoopt. Het meisje kwam er pas na het onderzoek achter wat haar ex-vriend had gedaan. ''Zijn actie had niet het beoogde effect'', aldus een zegsvrouw.

(bron:nu.nl)

:roflol: Wat een lul hahaha
 
:roflol:

zoiets had ik ook ooit in gedachten om een vriendinnetje terug te krijgen...alleen was ik toen 12 en wou ik een schoolgenootje omkopen met Flippo's om dr lastig te vallen :P
 
:roflol:

Dit is ook echt het soort epic redenatie wat je normaal alleen in een comedy film tegenkomt.
 
gehe wel beter dan jankend met een bosje rozen aan de deur staan!
Jammer dat het mislukt was!
 
Dat zal ze leren een Marokkaanse vriend te nemen...
 
gehe hopeloos!
 
was is in een aflevering van de fresh prince :)
 
deel 1 zeg je? waar is deel 2?:P
 
:roflol::roflol:, leuk gevonden idd. Mss neemt ze hem nu alsnog terug als ze wat gevoel voor humor heeft maar vrees ervoor.
 
pas op als je zoiets van plan bent, kan fout aflopen :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven