AndroidHealthClinic

hoe win je in je cut je benchkracht weer terug wat je in 4 weken bent kwijtgeraakt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het voor een groot deel ook psychologisch is. Probeer met een goed gevoel opnieuw op te bouwen en vergeet die 70 kilo.
 
ik denk dat het bij jou ook vooral tussen de oren zit, nietzo veel zeuren en gewoon trainen vent!
 
Tis ook wel zo Robert, ik ben er zelf ook schuldig aan dus ik kan het weten :)

Denk er allemaal niet te veel over na, probeer je te amuseren met wat je doet en je zult vanzelf in alle opzichten betere resultaten zien.

Op de duur ben je over alle facetten zo aan het stresseren en nadenken dat je constant catabool bent :p


Ik geef hier nu ff als vb Kale die doodleuk elk weekend gaat zuipen en zich ook buiten zijn hobby nog goed amuseert wss maar gelijktijdig ook goeie resultaten haalt bij z'n hobby.

Ook the man himself, Arnold, is zo iemand
 
2Ripped4U zei:
In je cut zal je zowiezo achteruitgaan qua gewicht maar van 100 naar 70 kg is wel heel erg.

Laat het bankdrukken een tijdje voor wat het is en ga aan de slag met dumbels, schuin bandrukken fleys kables etc. Neem meer rust! Train zwaar maar kort voor een borst training max 30 min.

Ga elke dag op dezelfde tijd naar bed en op tijd eruit houd je aan 8 uur slaap. Ikzelf ervaar te lang slapen of in bed liggen als erg vermoeiend. Ik denk ook dat je klachten deels tussen je oren zitten.

suc6 met cutten.

thnx bro:) het is wel waar dat als ik laat opsta(10uur)dat ik best wel gaar ben voor de rest van de dag...denk dak ook maar wat extra ijzer ga slikken.
 
Moen zei:
Tis ook wel zo Robert, ik ben er zelf ook schuldig aan dus ik kan het weten :)

Denk er allemaal niet te veel over na, probeer je te amuseren met wat je doet en je zult vanzelf in alle opzichten betere resultaten zien.

Op de duur ben je over alle facetten zo aan het stresseren en nadenken dat je constant catabool bent :p


Ik geef hier nu ff als vb Kale die doodleuk elk weekend gaat zuipen en zich ook buiten zijn hobby nog goed amuseert wss maar gelijktijdig ook goeie resultaten haalt bij z'n hobby.

Ook the man himself, Arnold, is zo iemand

ja ach...misschien heb ej wel gelijk:D al die stress levert alleen maar hoge cortisolpeilen op:) gelukkig zuip ik niet elk weekend..dan zouden we pas echt problemen krijgen:p
 
RobertHosper zei:
denk dak ook maar wat extra ijzer ga slikken.
Niet de schijven huh...wel gewoon tabs ;)
 
Moen zei:
Ik geef hier nu ff als vb Kale die doodleuk elk weekend gaat zuipen en zich ook buiten zijn hobby nog goed amuseert wss maar gelijktijdig ook goeie resultaten haalt bij z'n hobby.

Ook the man himself, Arnold, is zo iemand

precies! :D
 
Heb het zelf ook gehad in de cut. Kan natuurlijk komen door je gewijzigde eetpatroon. En deels natuurlijk tussen de oren. Vergeet het gewicht en probeer maximaal te knallen, het gewicht komt wel terug. Good luck :)
 
ach..je krijgt er een ijzeren gezondheid van:D
 
Back
Naar boven