Fitness Seller

Hoe word ik droger zonder spiermassa te verliezen?

Bezoekers in dit topic

doublestar

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2009
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
97kg
Hallo iedereen op dit forum,

Me eerste topic!!:)

Ik ben nu ongeveer 2 jaar bezig met bodybuilding, maar ik moet nog zoveel leren.
Je hebt niet zo maar het juiste trainingsschema, voeding, rust en dergelijke. Dus ik kan wel hulp gebruiken.

Het aankomen van spiermassa gaat goed, alleen ik wil droger worden. Ben namelijk in vet toegenomen. En ik verwacht dat het in mijn voeding zit. Maar waar zit de klink.

Bij deze me voedingsschema:

7:00 250GR Macaroni met ketchup en een Whey Protein shake

9:30 500 GR Magere kwark met een beetje slaolie

12:00 Aardappels, groente, vlees, yoghurt

15:00 500GR kwark met een beetje slaolie

17:00 4 plakken bruin brood 2 bekers karnemelk met siroop

18:30 trainen

20:15 300ML karnemelk met siroop, 2 plakken bruinbrood, 500GR kwark met Whey Eiwit


Trainingsschema (begin elke dag om 18:30):

Maandag: Borst en biceps, buik

Dinsdag: Benen

Woensdag: Rug, cardio

Donderdag: Triceps

Vrijdag: Schouders, buik

Als iemand een opmerking heeft dan hoor ik het graag.

Alvast Super Bedankt!!!
 
Om droger te worden zul je echt moeten cutten ;)

Weet je was je BMR en je dagelijkste verbruik is? ik heb de indruk van niet. Reken dat uit en ga er ongeveer 300kcals onder zitten. Hou een e/k/v verhouding van 40-40-20 aan, beetje cardio en je staat zo droog.

Je voeding kan nog wel wat beter imo. De dag beginnen met macaroni en ketchup? Je meeste eiwitten komen uit zuivel, probeer meer kip en eiwit te eten, de biologische waarde hiervan liggen stukken hoger. Als ik jou was zou ik ''back to basics'' gaan en gewoon zorgen voor ruime hoeveelheden brinta/havermout, volkorenbrood, kip, rijst, melk, gezonde vetten (noten/vis) etc

Ook zou ik de siroop eruit gooien, eventueel zoetstof of fruit? allicht gezonder ;)

Je trainingsschema lijkt me ok :thumbs:
 
Kh'n flink omlaag. en zeker dat brood savons eruit gooien
 
Simpel: minder cal, voldoende eiwit, zwaar blijven trainen.
 
  • Like
Waarderingen: DNNS
Simpel: minder cal, voldoende eiwit, zwaar blijven trainen.

true, minder cal eten dan je verbruikt, hoog in de eiwitten en zwaar blijven trainen.

cardio maakt het wat makkelijker, zorgt ervoor dat je wat meer kunt eten.
 
hangt ervan af
je kan ook gewoon kiezen voor anavar in combo met clen of T3
of je kan het de strict way doen je kh omlaag gooien rond de 100 150 minder dan je onderhoud
it's your choice:D
 
Maar is het niet zo dat me spiermassa wordt afgebroken als ik te weinig koolydraten naar binnen werk? Of word dit beschermd door de grote inname van de eiwitten?
Want bij ons op de sportschool hebben ze het erover, dat je juist veel moet eten.
 
@ace1990:

volgens mij is de biologische waarde van eiwitten uit zuivel hoger dan uit kip.

geen zin om een bron te zoeken nu :D
 
Ace1990, ik heb je advies opgevolgd en opgezocht wat ik per dag naar binnen werk. Ik heb het zo nauwkeurig mogelijk gedaan.

Totalen van een dag:

Koolydraten: 1107GR Meeste in slaolie en macaroni
Eiwitten: 291GR Meeste in kwark, shake, macaroni
Vetten: 120GR Meeste is dierlijk vet
Kcal: 4710GR Meeste zit in brood, macaroni, ketchup, kwark

Ik hoop dat dit genoeg informatie is over mijn voeding. Ook gaf Ace1990 aan of het wel goed is om met macaroni en ketchup te beginnen. Maar ik dacht dat je juist met het ochtend ontbijt juist veel mocht innemen, omdat je 8 - 9 uur geen voeding heb binnen gekregen.

Zie de reacties graag tegemoet

Iedereen bedankt voor de reacties trouwens!!

doublestar
 
Ace1990, ik heb je advies opgevolgd en opgezocht wat ik per dag naar binnen werk. Ik heb het zo nauwkeurig mogelijk gedaan.

Totalen van een dag:

Koolydraten: 1107GR Meeste in slaolie en macaroni
Eiwitten: 291GR Meeste in kwark, shake, macaroni
Vetten: 120GR Meeste is dierlijk vet
Kcal: 4710GR Meeste zit in brood, macaroni, ketchup, kwark

Ik hoop dat dit genoeg informatie is over mijn voeding. Ook gaf Ace1990 aan of het wel goed is om met macaroni en ketchup te beginnen. Maar ik dacht dat je juist met het ochtend ontbijt juist veel mocht innemen, omdat je 8 - 9 uur geen voeding heb binnen gekregen.

Zie de reacties graag tegemoet

Iedereen bedankt voor de reacties trouwens!!

doublestar

???

En eet jij maar 1x per dag vlees? (gevogeltje? vis?)...
 
In de ochtend eet ik zalm en om 5 uur eet ik zalm.
 
Je zou vaker cardio na je krachttraining kunnen doen. Dat helpt aangezien het grootste gedeelte van je glyc. al verbruikt is en je dus vet gaat verbranden mits je op een goede hartslag zit. Dus: Gewoon elke dag 20-30 minuutjes cardio na je trainingsessie doen op een goede hartslag:

HFopt = HFrust + (HFmax - HFrust) * X%

Bv.
HFmax = 220 minus leeftijd (25) = 195
HFrust = 66

66+(195-66)*0,60 = 143.4 is je optimale hartslag voor vetverbranding.
 
Back
Naar boven