XXL Nutrition

Hoe zie jij de mensen om je heen nu je groter wordt?

Bezoekers in dit topic

benchMarc zei:
Toch heb ik wel dat als ik iemand zie waaraan je kunt zien dat hij ook traint, dat het lijkt alsof hij groter is dan ik, terwijl dat helemaal niet zo is op dat moment. Dus dan heb ik weer een totaal verkeerd beeld ervan.
Hier ga ik dus helemaal in mee.
 
delguy zei:
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.
Denk ook dat dit topic meer gaat over uiterlijk dan innerlijk.
 
Adema zei:
Betrap mezelf er regelmatig op dat ik mensen wel degelijk beoordeel op hun fysiek. Ik heb onbewust -van tevoren af- al meer respect voor iemand met dikke massa, dan een mager scharminkeltje.
Dat heb ik ook, het valt me echt op soms.
1 van de eerste dingen die je ook doet wanneer je iemand nieuw ziet is zijn fysiek beoordelen, ik noem het 'beroeps-, nu ja, hobby-misvorming'.
En ik voel me dan absoluut niet beter dan de desbetreffende persoon maar het is als een soort automatisme.
Verder zeggen vrienden wel van "**** je wordt breed" en je krijgt af en toe opmerkingen dat het wel mooi is, maar écht het gevoel van "ALL eyes on me" heb ik nooit, heeft ook te maken met het feit dat ik natuurlijk (nog niet! hopelijk :)) uberuberhuge ben


delguy zei:
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.

Dat beweert het merendeel hier toch ook niet? De meesten zeggen gewoon dat ze er anders tegenaan kijken dan vroeger, en dat heeft niks met een 'meerwaardigheidscomplex' of wat dan ook te maken.


RobertHosper zei:
Ik ging trainen omdat ik Peter Ande helemaal da bomb vond( jaaaa..ik weet ut:o:o:o)
Ik moest ook zulke pecs hebben en zoon "blokjesbuik":D
Achetraf vinnik het maar n mizerig droog menneke dat vol met silliconen en synthol zit:D dioe armpjes...ik keek er nooit naar...maar die liepen ZWAAAAAR achter in verhouding met de rest..en zn benen zag je niet in die clip...tot zn middel in t watre:d..

Wel een lekker nummer ..Mysterious girl...brengt nostalgie trug:D

Gast, neeeee, helemaal fout! :D ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik train niet gericht op de bovenarmen, maar af en toe, maar hoe dan ook bij tal van oefeningen worden die toch meegetraind. Ik ben wel breed (rug, schouders, borst).
Dus ik pak niet uit met mijn armen. Nu het zomer wordt zie je veel mannen met t-shirt zonder mouwen, als ik er dan naar kijk heb ik ook iets van, wat een dunne armpjes, stekjes, in het beste geval hebben een ze een iet of wat toonbare schouders. Dan pas besef je dat je toch wel breed bent, zelf al ben je geen bodybuilder, maar gewoon stevig gespierd (train op kracht en niet op volume).

Dat van die all eyes on me, heb ik toch geregeld, ik train niet op bbing maar op kracht en neem dus wel in massa toe. Als je dan een café binnenstapt, met t-shirt MET korte mouwen, heeft ieder je wel gezien.
 
Laatst bewerkt:
delguy zei:
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.


Daar heb je heeel erg gelijk in.. Maar dat zijn wel altijd de mensen die zeiken dat ze te dik zijn of te dun. Dan vragen ze advies aan je, maar als ze dan in de gaten krijgen dat ze er ook wat voor moeten doen, haken ze af.
 
delguy zei:
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.
waarom zou iemand die traint, mooi gespierd is, gezond leeft enz ... zich op lichamelijk vlak niet meer waard mogen voelen dan een vatsig wijf van 100 kilo? Dit is toch gewoon ook in de natuur zo? Een sterke leeuw is gewoon beter dan een luie dikke zieke leeuw. Zelfs psychisch op bepaalde vlakken, omdat jij je lichaam verzorgt, en zij/hij niet ...
 
delguy zei:
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.


Pas jij maar op dat ik jouw oren niet knoop :D.
 
Weer iets: Ik heb dan ook als ik ergens loop ik altijd bij mezelf denk:"he die kijkt naar me, zou die zien of ik train", of: "Hoe zien die mensen mij in vergelijking tot die andere gasten"? Ziekelijk gewoon.. hehe..
 
KaLe zei:
Daar heb je heeel erg gelijk in.. Maar dat zijn wel altijd de mensen die zeiken dat ze te dik zijn of te dun. Dan vragen ze advies aan je, maar als ze dan in de gaten krijgen dat ze er ook wat voor moeten doen, haken ze af.

idd, hoe vaak zie je niet op tv dikke mensen zeggen "ik zou ALLES over hebben voor een mooi lichaam!!!"

en dat ze dan verder gaan lunchen bij kentucky fried chicken, en dan komt altijd de EEUWIGE smoes "ja ik heb aanleg om dik te worden".

BS!!! de enigste reden waarom je dikker word is omdat er meer calorieen naar binnen gaan dat er verbruikt worden.
 
KaLe zei:
of dik!


Echt jongens.. ik zie het op mijn werk. Elke keer als er iemand jarig is, of dat we een goede omzet gedraaid hebben, staat het gebak weer op tafel. En vrijdag na het werk chips/borrelnootjes/etc. Dan nog maar niet te spreken over de vette hap die 1-2 keer per week in de lunchpauze word gehaald. Echt.. die oogjes als er weer een gebakje voor hun neus staat. Onbegrijpelijk.

Klopt helemaal!

Bijna iedereen bij mij op het werk die qua gewicht mij benaderd of voorbijstreeft en een groot/fors uiterlijk heeft, heeft dat omdat ze gewoon veel te vet zijn, als er vlaai is dan schranzen ze 2 of 3 stukken en bestellen elke dag frieten of shoarma.
Een gozer waarvan ik vroeger vond dat ie nogal breed was en wel 120 kg zou wegen bleek laatst helemaal niet zwaarder als mij te zijn (105kg) en bij een beetje dollen laatst bleek een arm van mij die op zijn schouder drukte genoeg om hem te vloeren, nog eens 70-80kg die op zijn schouder hing bij die pens erbij was teveel voor hem.
En inderdaad het subjectieve gevoel, dat iedereen om me heen steeds dunnere onderarmpjes krijgt, steeds dunnere trapjes en steeds smallere schouders.
Maar als ik dan een foto van mezelf van vroeger zie sta ik gewoon weer met de beentjes op de vloer, niet dat ik zo'n ecto was, maar zo zie ik het nu wel.

Overigens laat ik iedereen gewoon in zijn waarde, als mensen met me willen dollen omdat ik zo groot ben dol ik mee (goedschiks of kwaadschiks), maar als ze dat niet willen ga ik ze ook niet afzeiken omdat ze kleiner zijn.
 
Santoz zei:
Gast, neeeee, helemaal fout! :D ;)

GRRRRRRRRRRRRR!!!:mad: :whip:

ben nu al langf van die idee af,,,wist ik toen veel over BB'en:o
Nu wil ik teminste net zo groot worden als Shawn Ray...en nie zo als die baco boy Andre:D
 
RobertHosper zei:
GRRRRRRRRRRRRR!!!:mad: :whip:

ben nu al langf van die idee af,,,wist ik toen veel over BB'en:o
Nu wil ik teminste net zo groot worden als Shawn Ray...en nie zo als die baco boy Andre:D

Ik wil net als Klaus Doring worden synthol ist Toll :D
 
RobertHosper zei:
Ik ging trainen omdat ik Peter Ande helemaal da bomb vond( jaaaa..ik weet ut:o:o:o)
Ik moest ook zulke pecs hebben en zoon "blokjesbuik":D
Achetraf vinnik het maar n mizerig droog menneke dat vol met silliconen en synthol zit:D dioe armpjes...ik keek er nooit naar...maar die liepen ZWAAAAAR achter in verhouding met de rest..en zn benen zag je niet in die clip...tot zn middel in t watre:d..

Wel een lekker nummer ..Mysterious girl...brengt nostalgie trug:D

Die blokskes zijn naar't schijnt implantaten...

Ik heb het vrijdag nog gemerkt... de begeleider van de fitness is in mijn ogen een brede chinees. Die heeft nu gedaan met zijn cut-fase en weegt nu nog 72 kg en 37.5 biceps... Ik meet nu ook 37.5 biceps maar 'k weeg 79 en heb nog veel vet etc... en 'k vind mijzelf zoveel "kleiner" dan die begeleider...

Enigste waar ik mij op betrap is soms de gedachte van: dikke mensen zijn lui... Vooral omdat ik sommige probeer te helpen met advies over cardio en 5 keer per dag eten etc... maar weinigen doen het ook werkelijk...
 
benchMarc zei:
Toch heb ik wel dat als ik iemand zie waaraan je kunt zien dat hij ook traint, dat het lijkt alsof hij groter is dan ik, terwijl dat helemaal niet zo is op dat moment. Dus dan heb ik weer een totaal verkeerd beeld ervan.


me2, had een maat van me al een tijdje niet gezien, en ik moet zeggen die jongen is enorm goed vooruit gegaan, en ik dacht even van.. neeh toch, zolang ben ik toch niet weg geweest (blessure en meteen daarop volgend langdurig ziek zijn :()
vorige week na ong een maand weer keihard bezig te zijn toch even lollen, even kijken wie er groter was... het was toch wel duidelijk dat ik groter was, maar toch heb ik nog elke keer als ik hem zie en er niet naast sta in de spiegel dat ik denk van is ie nou wel of niet groter :o
 
ik vind mezelf echt veel groter als andere mensen,
zeker mensen die klein in lengte zijn, ik voel me dan echt een boom naast diegene,
en mensen die ik vroeger groot en breed vond zie ik nu eerder als mijn gelijke of mindere,

heel vaag is dat inderdaad
 
Wat mij afgelopen weekend weer eens op viel was dat mijn leeftijdsgenoten allemaal nogal vet waren. Nu ben ik met mijn 12-13% ook niet echt droog, maar vergeleken met de anderen keek ik toch vreemd op. Eentje leek wel zwanger, en die andere was best een mager mannetje (marathonloper), maar toch met een buideltje op zijn buik..

ZO wil ik er dus NOOIT uit zien en het stimuleert me alleen nog maar meer om door te gaan met waar ik mee bezig ben.
 
je krijgt wel een hoop gezeik: sta/loop niet zo breed, *als je een hempje aan hebt*: patser. en zo'n dingen allemaal
Het valt me nu wel meer op hoe dun de armpjes van de meeste zijn... dat ik ook zo geweest ben :P
 
DutchVince zei:
Is het me in de bol geslagen :eek: of hebben jullie dat ook?
Gewone stervelingen vrezen mijn toorn! Één verkeerde blik en ik vermorzel ze tussen mijn squat-billen! Nu ik sterk en gespierd ben terroriseer ik iedereen die ik makkelijk aankan. Dan voel ik me machtig! Laatst heb ik nog het melkgebitje van een kleuter aan puin geslagen, hij wou zijn bekertje schoolmelk niet aan mij geven. Geef hierrrr! Ik MOET proteïnen! MEP! MEP! MEP!
Ben ik nu een slecht mens?
 
Mwuhuhahahahahaha!!! evil Lauw! :devil:

:roflol:
 
Back
Naar boven