Fitness Seller

Hoe zie jij de mensen om je heen nu je groter wordt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welke andere mensen ?????? :D
 
Betrap mezelf er regelmatig op dat ik mensen wel degelijk beoordeel op hun fysiek. Ik heb onbewust -van tevoren af- al meer respect voor iemand met dikke massa, dan een mager scharminkeltje. Daar komt ook nog eens bij op dat ik steeds minder tegenspraak van magere mannetjes duld; zal wel met fysieke macht te maken hebben, en een flaw in mijn persoonlijkheid.
 
Adema zei:
Betrap mezelf er regelmatig op dat ik mensen wel degelijk beoordeel op hun fysiek. Ik heb onbewust -van tevoren af- al meer respect voor iemand met dikke massa, dan een mager scharminkeltje. Daar komt ook nog eens bij op dat ik steeds minder tegenspraak van magere mannetjes duld; zal wel met fysieke macht te maken hebben, en een flaw in mijn persoonlijkheid.

ik heb precies hetzelfde!!!

maar wat wel vervelend is dat ik die ''magere'' mannetjes nauwelijks meer serieus kan nemen
 
tswhey zei:
ik heb precies hetzelfde!!!

maar wat wel vervelend is dat ik die ''magere'' mannetjes nauwelijks meer serieus kan nemen

Precies.
 
tswhey zei:
ik heb precies hetzelfde!!!

maar wat wel vervelend is dat ik die ''magere'' mannetjes nauwelijks meer serieus kan nemen
haha, herkenbaar, ik vind trouwens bijna iedereen echt iel, ik kan me dus echt niet meer voorstellen hoe ik was voor ik trainde, want toen werd ik constant geplaagd door diezelfde iele mannetjes omdat ik zo mager was :D
nu lach ik hen uit :D
 
Ik denk dat het komt omdat je zo vaak naar plaatjes van bodybuilders kijkt :P
 
MonsterStrength zei:
Same here :)

En idd, ik kijk ook anders naar mensen van vroeger, ik vond iemand met zichtbare abs ubergespierd, terwijl ik dat nu gewoon breezah's vind :D

And pussy's with weak lifts, no?
 
als ik naar sommige mensen kijk waarvan ik vroeger vond dat ze een goeie lichaams bouw hadden, vind ik ze nu schraal, zwak, bleekjes enzovoort uitzien ...
 
SideShow zei:
als ik naar sommige mensen kijk waarvan ik vroeger vond dat ze een goeie lichaams bouw hadden, vind ik ze nu schraal, zwak, bleekjes enzovoort uitzien ...


of dik!


Echt jongens.. ik zie het op mijn werk. Elke keer als er iemand jarig is, of dat we een goede omzet gedraaid hebben, staat het gebak weer op tafel. En vrijdag na het werk chips/borrelnootjes/etc. Dan nog maar niet te spreken over de vette hap die 1-2 keer per week in de lunchpauze word gehaald. Echt.. die oogjes als er weer een gebakje voor hun neus staat. Onbegrijpelijk.
 
KaLe zei:
of dik!


Echt jongens.. ik zie het op mijn werk. Elke keer als er iemand jarig is, of dat we een goede omzet gedraaid hebben, staat het gebak weer op tafel. En vrijdag na het werk chips/borrelnootjes/etc. Dan nog maar niet te spreken over de vette hap die 1-2 keer per week in de lunchpauze word gehaald. Echt.. die oogjes als er weer een gebakje voor hun neus staat. Onbegrijpelijk.
idd, dit valt me ook veel meer op, van die hangende stukken vet :D
 
Ik zat laatst op het strand met een groepje mensen van wie ik niet iedereen kende. Er zat ook een (achteraf gezien) vrij magere jongen bij. Dit was echter de eerste stranddag sinds ik serieus train, en ik had dus tot dan toe niet al teveel ontblote mannentorso's van dichtbij bekeken. Ik keek vol afschuw naar zijn in mijn ogen ziekelijk dunne armpjes en beentjes. Uiteindelijk zei ik er zelfs iets over tegen hem, zoiets als 'wat ben jij mager zeg'. Helemaal niet onaardig bedoeld, maar ik zag gewoon niet meer in dat zijn postuur best binnen het normale valt. Ik kreeg natuurlijk gelijk commentaar van 'hij vind zichzelf zo geweldig breed en gaat nu andere mensen afzeiken'. Maar zo bedoelde ik het dus echt totaal niet! Ik dacht echt dat ie ziek was ofzo! Vanaf nu probeer ik de dingen dus maar wat meer in perspectief te zien.
 
Zelda zei:
Vanaf nu probeer ik de dingen dus maar wat meer in perspectief te zien.
goed punt: voor je het weet heb je een ander op zijn pik getrapt...

BTW: het gaat goed met je BF stats zeg, krijgen we gauw foto's?
 
Toen ik nog 62kg woog vond ik veel mensen er al snel 'stevig' uitzien. Nu vind ik die mensen juist aan de scrhale kant.

Toch heb ik wel dat als ik iemand zie waaraan je kunt zien dat hij ook traint, dat het lijkt alsof hij groter is dan ik, terwijl dat helemaal niet zo is op dat moment. Dus dan heb ik weer een totaal verkeerd beeld ervan.
 
ik geloof niet dat het mijn visie op andere mensen heeft beinvloed. (vice versa zijn een paar kleine verschillen merkbaar).
ik erger me niet aan ecto's of mega endo's, maar vind het soms wel sneu voor mensen die écht extreem dik of dun zijn.
Waar ik me misschien wel een beetje meer aan ben gaan ergeren is dikke kinderen. (maar dat kan ook komen omdat ik ze de laatste tijd veel meer zie). Soms is het echt erg, dan zou je die ouders bijna aan willen spreken.... (helemaal als je ze naar de Mac of zo ziet struinen)




damn bijna duizend posts en niks meer om op te reageren..... :grumble:
 
Ik ging trainen omdat ik Peter Ande helemaal da bomb vond( jaaaa..ik weet ut:o:o:o)
Ik moest ook zulke pecs hebben en zoon "blokjesbuik":D
Achetraf vinnik het maar n mizerig droog menneke dat vol met silliconen en synthol zit:D dioe armpjes...ik keek er nooit naar...maar die liepen ZWAAAAAR achter in verhouding met de rest..en zn benen zag je niet in die clip...tot zn middel in t watre:d..

Wel een lekker nummer ..Mysterious girl...brengt nostalgie trug:D
 
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.
 
delguy zei:
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.

???
Oneens.........ik ben goddelijk en ik RULE! :D
 
delguy zei:
Sommige mensen hier denken echt dat ze ubermensch zijn omdat ze trainen :eek:

Je bent geen **** meer waard dan een dikke vadsige koe van 153kg of een schrale ecto van 40kg.

Knoop dat goed in je oren.
Zit gewoon zo in de mens om je tegengestelden als minderen te bekijken. Toen ik vroeger breakdance deed was het ook hele dagen van "k*t gabbers", nu ik train is het iedere keer "ga wat trainen" :D (zeg ik niet luidop ;))
 
Back
Naar boven