AndroidHealthClinic

Hoe zie jij de mensen om je heen nu je groter wordt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marijn zei:
je krijgt wel een hoop gezeik: sta/loop niet zo breed, *als je een hempje aan hebt*: patser. en zo'n dingen allemaal
Het valt me nu wel meer op hoe dun de armpjes van de meeste zijn... dat ik ook zo geweest ben :P

had ik laatst ook:
mussen vallen het dood van het dak en ik heb een normaal t-shirt aan (met korte mouwtjes) net zoals de rest van me vrienden trouwens,
en ik krijg natuurlijk als enige naar me hoofd geslingerd dat ik wil showen.

Mensen moet ik in een fakking winterjas lopen ofzo?

als je mager bent zeggen ze: wat ben jij mager zeg
en ben je wat breder ben je gelijk een uitslover :S
 
tswhey zei:
ik heb precies hetzelfde!!!

maar wat wel vervelend is dat ik die ''magere'' mannetjes nauwelijks meer serieus kan nemen

hehe daarom is het ook zo lastig om die politici nog serieus te nemen! :D

.. met daarbij een hele hoop andere leidinggevende mensen! :eek:
 
Reactie's zijn allemaal kwestie van jaloezie.

Jaloezie dat ze er niet zo uitzien, jaloezie dat ze niet de discipline hebben om door te zetten. Gebrek aan discipline.


Ik zie iedereen gelijk, kijk naar niemand minderwaardig. Grappig, gisteren heel gesprek gehad met MrJ hierover.

Soms krijg je reactie's op dingen die je doet dat je achteraf denkt, shit dat had met mijn postuur te maken... terwijl dat niet je bedoeling was.

Ik zie iedereen gelijk, maar ze moeten niet 2 maanden per jaar komen trainen en dan 45min. 1 apparaat bezet houden :P
 
Ik projecteer eigenlijk niet zoveel op anderen. Omdat ieder mens uniek is, valt er niets te vergelijken. Natuurlijk kan je naar grootte kijken, lengte, dikte, enz. maar uiteindelijk blijft ieder mens uniek en dat maakt het allemaal zo geweldig interessant.

Ik zie mezelf nu, na bijna 3 jaar trainen als iemand die serieus met bodybuilding bezig is. Anderen zie ik nog steeds als zij die uniek zijn in hun eigen manier. Is iemand gespierder dan ik? Dan is dat 1 van zijn unieke eigenschappen. Ik moet zeggen dat ik me er eigenlijk niet zo mee bezig houd.

Liever zou ik zeggen: Na een paar weken cutten ben ik gezakt in bf% en vind ik mezelf er steeds beter uit zien. Mijn 20% wil ik niet meer halen, al bouw ik hierdoor 2 kg per jaar minder massa op. Ik blijf het liefst rond de 12% zitten, waardoor ik mezelf beter voel en hoop er voor mezelf ook beter uit te zien.
 
Je krijgt wel wat meer respect als je groter bent maar maak je geen illusies, je zal daarom niet meer geluk kennen in je leven dan pakweg de eerste de beste pannelat, dat hangt daar niet van af.

De mensen om mij heen zie ik eigenlijk nog altijd hetzelfde als toen ik 69kg woog.
 
als ik zie het gedrag tegenover mijn vriend dan..voorbeeld als we uitgaan zijn er sommige die wel graag een praatje wil maken en die dan precies fier zijn van kijk die ken ik al :rolleyes:..en dan zijn er andere die neer kijken op je van ach kom die denkt dat hij het al is...
in begin toen ik mijn vriend kende zei ik ook van komaan sta eens relaxt maar eumm hij stond dus al relaxt zijn armen staan dus altijd iets wat open door de vleugels zeker :)
 
Vanny zei:
als ik zie het gedrag tegenover mijn vriend dan..voorbeeld als we uitgaan zijn er sommige die wel graag een praatje wil maken en die dan precies fier zijn van kijk die ken ik al :rolleyes:..en dan zijn er andere die neer kijken op je van ach kom die denkt dat hij het al is...
in begin toen ik mijn vriend kende zei ik ook van komaan sta eens relaxt maar eumm hij stond dus al relaxt zijn armen staan dus altijd iets wat open door de vleugels zeker :)

En nu eens een post die niet over je vriend gaat a.u.b :D
Of heb je vriendofilie?
 
ReyMysterio zei:
En nu eens een post die niet over je vriend gaat a.u.b :D
Of heb je vriendofilie?


??? bekijk dan even mijn verdere posts als je het graag wil weten!
 
KaLe zei:
of dik!


Echt jongens.. ik zie het op mijn werk. Elke keer als er iemand jarig is, of dat we een goede omzet gedraaid hebben, staat het gebak weer op tafel. En vrijdag na het werk chips/borrelnootjes/etc. Dan nog maar niet te spreken over de vette hap die 1-2 keer per week in de lunchpauze word gehaald. Echt.. die oogjes als er weer een gebakje voor hun neus staat. Onbegrijpelijk.



Hahaha.....klinkt me bekend in de oren.....een van men collega s is nog
maar een jaartje of 23 en kan nu zijn eigen pik al geeneens meer zien als
ie moet pissen!En nog 2 gebakjes opvreten als er een jarig is!Zou niet in
me opkomen!
 
moet dit onderwerp --> Hoe zie jij de mensen om je heen nu je groter wordt? niet bij Chat en Conversatie staan..miss beter en overzichtelijker?
 
Vanny zei:
als ik zie het gedrag tegenover mijn vriend dan..voorbeeld als we uitgaan zijn er sommige die wel graag een praatje wil maken en die dan precies fier zijn van kijk die ken ik al :rolleyes:..en dan zijn er andere die neer kijken op je van ach kom die denkt dat hij het al is...
in begin toen ik mijn vriend kende zei ik ook van komaan sta eens relaxt maar eumm hij stond dus al relaxt zijn armen staan dus altijd iets wat open door de vleugels zeker :)

AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh Kap eens!!!!! :mad:
 
Vanny zei:
als ik zie het gedrag tegenover mijn vriend dan..voorbeeld als we uitgaan zijn er sommige die wel graag een praatje wil maken en die dan precies fier zijn van kijk die ken ik al :rolleyes:..en dan zijn er andere die neer kijken op je van ach kom die denkt dat hij het al is...
in begin toen ik mijn vriend kende zei ik ook van komaan sta eens relaxt maar eumm hij stond dus al relaxt zijn armen staan dus altijd iets wat open door de vleugels zeker :)
Dit is ****ing ziek hé.

weet je wat ik denk? Dat jullie broer en zus zijn. Vieze inteeltbende.
 
Vanny zei:
Heb je Problemen???

Ja! ... in bijna elke post die je hier plaatst haal jij je vriendje weer aan. Wie heeft er nu problemen? Zoek hulp. Het word irritant. Of ga naar Fuk! forum om daar je obsessie te delen in een relatie topic...
 
en nu komt het hoor.... :D
 
@ topic, Het voelt alsof ik in Kabouterland leef
 
CitizenDildo zei:
@ topic, Het voelt alsof ik in Kabouterland leef

dan moet je die rode puntmuts afzetten :D
 
Back
Naar boven