XXL Nutrition

Hoe zien jullie dit forum? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik zie het als een plaats waar ik informatie kan inwinnen over as, en moet lachen om wat hier wordt gepost.


Greetzzzz
 
Ik zie het via mijn TFT scherm van mijn Notebook :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Een discussie board waar je informatie kan halen en geven.
en af en toe moet er idd ook gelachen worden.

Ik zie het via mijn 21" flat monitor! :nut:
 
Originally posted by Zandokan
Ik zie het als een plaats waar ik informatie kan inwinnen over as, en moet lachen om wat hier wordt gepost.


Greetzzzz

Ik hoop niet dat je dat laatste sarcastisch bedoelde...
 
Re: Re: Hoe zien jullie dit forum?

Originally posted by Robin


Ik hoop niet dat je dat laatste sarcastisch bedoelde...

Ik lach om mensen met humor.
En wat is humor?, dat is voor iedereen verschillend. :D

Ook dat heeft te maken met mensenkennis en wijsheid.
Een aso zal anders op een tekst of gebeurtenis reageren dan iemand die verstand heeft.

Maar hou me te goede, we zijn allemaal mensen, en niet volmaakt, anders zaten we hier niet. ;)
 
Hoe ik dit forum zie?
Nou niet alleen dit forum, maar ook de andere, zie ik als een bron van info, en misschien dat ik een bijdrage daaraan kan leveren, een medium om je ervaringen met mede bb dwazen te delen.
 
Leuke plaats om met mensen te discussieren en te ontmoeten die dezelfde hobby/levensstijl hebben als ik... en bovenal omdat ik hier op dat halfjaar verschrikkelijk veel bijgeleerd heb.
 
Originally posted by Zandokan
Ik zie het als een plaats waar ik informatie kan inwinnen over as, en moet lachen om wat hier wordt gepost.


Greetzzzz
Ik zie dit forum als een hobby, iets waar ik (met plezier) mijn tijd in steek om anderen mee te helpen. Een plaats waar kennis en ervaringen kunnen doorgegeven worden en waar af en toe zeker kan gelachen worden.
En je hebt gelijk, sinds jij hier bent moet ik steeds meer lachen...
 
Re: Re: Re: Hoe zien jullie dit forum?

Originally posted by Zandokan


Ik lach om mensen met humor.
En wat is humor?, dat is voor iedereen verschillend. :D

Ook dat heeft te maken met mensenkennis en wijsheid.
Een aso zal anders op een tekst of gebeurtenis reageren dan iemand die verstand heeft.

Maar hou me te goede, we zijn allemaal mensen, en niet volmaakt, anders zaten we hier niet. ;)

Heeft idd te maken met mensenkennis en wijsheid. Je hebt me er toch af en toe naivelingen bij zitten dat wil je niet weten.

Verder zie ik het board behalve als informatiebron ook als een goede stimulatie om door te zetten. Je komt er interresante discussies tegen.

ps je vergat naivelingen tussen de mensen met verstand en de aso's (niet verwacht dat jij dat zou vergeten) te vermelden
 
Laatst bewerkt:
Een plek die mogelijk gemaakt word door en blijft groeien dankzij facinerende persoonlijkheden die één gezamelijke passie delen: Bodybuilding!

Bovendien worden mijn vriendin, vrienden en familie (behalve mijn hardcore broer) ziek van dat gelul over fitness, en jullie NOOIT! :):D
 
Re: Re: Re: Re: Hoe zien jullie dit forum?

Originally posted by avg


discussies tegen.

ps je vergat naivelingen tussen de mensen met verstand en de aso's (niet verwacht dat jij dat zou vergeten) te vermelden

Ik ben ook maar een mens, en ben blij dat je me aanvuld.

en hoe kan je me het kwalijk nemen... bekijk me karma. :D
 
Originally posted by Rob G
Een plek die mogelijk gemaakt word door en blijft groeien dankzij facinerende persoonlijkheden die één gezamelijke passie delen: Bodybuilding!

Bovendien worden mijn vriendin, vrienden en familie (behalve mijn hardcore broer) ziek van dat gelul over fitness, en jullie NOOIT! :):D

dat ken ik, gezeur dat ik teveel train, normaal moet mee-eten. En dat ik die lege blikjes tonijn niet zomaar in de vuilnisbak moet goeien, want dat gaat stinken........
 
Ik ben hier om een boel lol te trappen en soms nog wat te leren ook!
2 vliegen in 1 klap!
 
gekregen van T.

Voor mij is dit board gewoon weer een plek waar ik alle bekenden zie.
Ik volg gewoon de stroming. Kan me tenslotte niet beperken tot 1 board, dus mocht er straks weer een board opkomen dat goed loopt dan zal ik waarschijnlijk ook daar weer gezellig rondhangen.

Gewoon het delen van info. Ik zie de zogenaamde "board'bewoners als de BB-ers met de meeste potentieel. Hoe kom je anders zo up to date ?
 
Ik zie dit board als een grote BB community waarop allerlij ervaringen, informatie kan worden uitgewisseld. Je leert veel van elkanders fouten, maar je leert natuurlijk ook veel van andermans successen.. Althans, soms blijken deze successen minder snel van de tong te rollen en worden fouten veel eerder op het forum geplaatst. Het forum dient bovendien ook als schoudersteun, waar we af en toe wel allemaal eens nood aan hebben. We willen soms van ons gezaag over deze sport kwijt, maar we kunnen er nergens mee terecht. Dit Forum hier.. is de perfecte plaats.. waar we met ons allen, op ons volle gemak, tegen 100 per uur, ons gezaag op los kunnen laten..

:thumbs:
 
En jij wil zo graag, hahaha.
Ouwe reus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven