AndroidHealthClinic

Hoe ziet een Pro BB er uit nadat hij snel 40kg afvalt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begreep dat hij in 2003 de eerste fysieke problemen had maar dat in 2006 zijn nierklachten weer zodanig opspeelden dat hij toen definitief met het "Pro Bodybuilders Dieet" gestopt is.

Het gebruik van amfetamines in de voorafgaande jaren zal zijn nieren natuurlijk ook geen goed gedaan hebben.

he tsjeert, ik wist niet dat je ook op dit forum zat. Tenminste als jij dat bent natuurlijk op je avatar.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Die kerel gebruikt nog steeds speed zo aan zijn trekkende mondhoeken, witte kleur en zwart omringde ogen te zien.Elke dag dialyse...tering
 
[Link niet meer beschikbaar]

Die kerel gebruikt nog steeds speed zo aan zijn trekkende mondhoeken, witte kleur en zwart omringde ogen te zien.Elke dag dialyse...tering

Komt door de dialyse.
 
wat een prachtig fysiek op die podium filmpjes. Zonde!
 
Wederom , net als Tom Prince , klote dat zon man zoveel moet inleveren tgv ziekte....... maar menigeen zou wegzakken in een vette depressie en nooit meer de straat op durven.
Deze man pakt zijn verlies en gaat boxen ! Persoonlijk vind ik dan zijn fysiek als boxer heel wat beter dan de meeste die ik de ring in zie stappen.
Karakter dus , want geloof me als je serieus een paar keer in de week gaat boxen , dat is ook afzien !
 
die rug, zo jammer :(
 
Okee maar het blijft een pro.
 
die link in post nr 1. als je daar op klikt zie je dat die bezig is met een comeback imo.
 
Jeetje, al dat overtollig huid...
 
die spieren verdwijnen in rare verhouding.. bizarre boel dit..
 
Moeilijk voor te stellen, de high van speed is nou niet een van de geweldigste...

Jammer dat het zo gegaan is met die kerel...

Nou , het is niet zozeer de high van de speed die verslavend is want dat is het eerste waar de gewenning bij intreed.
Maar de extra energie vooral, het de ganse wereld aankunnen.
En indien je te ver gegaan bent is het vaak dat men doorsnuift omdat men er tegen opziet na jarenlang gebruik, 3 maand depressief te zijn en tal van ontwensymptomen te doorspartelen.
Ik wil de kerels de kost niet geven in het bodybuildingmillieu die via eca stacks, naar amfetamine doorgeschoven zijn en zo ten val zijn gekomen.
Zelf heb ik hier ook mijn billen aan verbrand , en jaren gains verneukt.
er wordt heus meer amfetamine gebruikt door bodybuilders dan je denkt
 
je kickt een topic van 10 jaar geleden :o
 
Laat slapende topics maar verder rusten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven