Fitness Seller

Hoe ziet jou supplementen voorraad eruit?

Bezoekers in dit topic

Dankzij de tweede prijs van de westrijd van Bodylab:

- CEE Creatine
- Whey
- Multivit
- Stack pro

:)
 
wie had er de eerste prijs gewonnen ??
 
Wie zegt dat ik Jay Cutler niet ben?
Oke Jay haha:rolleyes:
Sommige nemen dit sport serieuser dan andere.. ik ben zo'n serieuse, ik wil me aan de whey eiwitten houden per dag, naast mijn voedingspatroon.
En ik moet zeggen, ik groei er hard op.
haha net of heb je een bepaalde "wheybehoefte" op een dag:rolleyes:
O ja het is serieuze.
Voor sommige zijn eiwitten shakes nog niet 'echt' nodig, voor gevorderde bodybuilders al zeker wel!! Herstelprocedure vordert met bepaalde middelen.
Whey is echt geen wondermiddel. Je kunt net goed op andere dierlijke eiwitten groeien zoals vlees en dergelijke. Die whey zal echt geen kg's schelen. Ik neem het puur voor het gemak...

btw. ik gebruik aan supplementen:
Whey
WG (ook voor het gemak)
af en toe crea
Multi
Vit. C

(lijnzaadolie en dextrose neem ik ook maar dat noem ik echt geen "supplementen". En de rest van de supplementen. vind ik brol)
 
visoliecapsules en vitargo zijn toch ook supps warom lijnzaadolie en dextrose dan niet...
 
- weight gainer
- en whey beide van bodylab... heb ook wel wat acne op rug en armen.... dacht eerlijk gezegd dat het aan mijn eet schema lag.. Toch eens in de gaten houden.
- CEE
- BCAA caps
- omega 3 caps
- a-z vitamine caps
 
Ik ben er ook heel erg over te spreken heb nu ook al een bidon + mengbeker met reclame !
 
Doe jij het met de kiwi's en de appelsientjes?
Waar blijven de echte eiwitwaardes en de amonizuren etc.?
Ik doe het met o.a. eieren, kip, vis, melk, zilvervliesrijst, volkoren brood, bruine pasta, groente, fruit, noten, veel water en solgar VM 2000 multivitaminen.. uitstekende resultaten geboekt. Ik raad het iedereen aan.
 
Laatst bewerkt:
ik vind het allemaal geldklopperij
snap niet dat mensen daar in trappen

ligt eraan wat je in huis haalt..

sommige supplementen zijn geldklopperij, andere supplementen zijn gewoon je geld waard..
 
Laat zien, ik geloof er niets van. Overtuig mij!
Dat zou mij 150 euro per maand schelen aan supplementen.
Jammer dat je me niet gelooft. Ik heb echter geen enkel reden om onwaarheden rond te spreiden.
 
Jammer dat je me niet gelooft. Ik heb echter geen enkel reden om onwaarheden rond te spreiden.

Ok, goed beantwoord haha. ;) Ik wou gewoon results zien puur op voeding.
Respect man.
 
Enige supplementen die ik gebruik zijn maaltijdvervangers zoals, mammothe whey gainer 2500 en proteïnebars. Verder eet ik gewoon als king-kong :D
 
Xtreme pro whey en No Xplode :)
 
voor de moment ff gedaan met de creatine en vitaminensupps

eet wel meer fruit dan vroeger (3à4 stuks/dag)

enkel whey uit Engeland en dextrose heb ik nog wat ik onder supplementen kan rekenen :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
magnesium balans
zink tabletten
dextro
whey isolaat
kre-alkalyn
multi vit
visolie
vit-c [krege ik gratis bij me kre-alkalyn]
 
revolutions Whey omega 3 visolie dat was het en Adrenaline
 
Back
Naar boven