Fitness Seller

Hoe ziet jou supplementen voorraad eruit?

Bezoekers in dit topic

Wie zegt dat ik Jay Cutler niet ben?

Sommige nemen dit sport serieuser dan andere.. ik ben zo'n serieuse, ik wil me aan de whey eiwitten houden per dag, naast mijn voedingspatroon.
En ik moet zeggen, ik groei er hard op.

Jij bent zo eentje die met een boontje en een aardappeltje genoegen neemt, ik niet. Je weet dat je op een bodybuilding forum zit, en mensen de sport serieus nemen.

Voor sommige zijn eiwitten shakes nog niet 'echt' nodig, voor gevorderde bodybuilders al zeker wel!! Herstelprocedure vordert met bepaalde middelen.

Lees het forum even goed door.
Succes.

ben het er helemaal mee eens waarom zouden we anders zo gek zijn om voor honderden euros aan suplementen erbij te halen.

heb net nieuwe besteld bsn mass stack
ben zo nieuwsgierig naar het efect van no explode na het lezen van al die reacties
verder nog sugesties wat ik daar nog bij kan gaan nemen (op multivitamine na zijn onderweg)

Groeten
 
Momenteel heb ik staan:

6 Nectar van BSN
3 zakken matrix 5.0
Emmer vitargo
400 caps BCAA
Stacker 4
NO-Xplode
Glucosamine
Multivit
ZMA

Dat zal het ongeveer zijn
 
ben het er helemaal mee eens waarom zouden we anders zo gek zijn om voor honderden euros aan suplementen erbij te halen.

heb net nieuwe besteld bsn mass stack
ben zo nieuwsgierig naar het efect van no explode na het lezen van al die reacties
verder nog sugesties wat ik daar nog bij kan gaan nemen (op multivitamine na zijn onderweg)

Groeten

Wat die euro's betreft, de ene heeft ervoor over de andere niet...

Van die no-xplode ga je zeker geen spijt hebben! Ben er vandaag mee begonnen en heb me nog nooit zo sterk gevoeld op training!

Die nectar whey iso van BSN is zeker aan te raden. Hij is wel duurder dan whey, maar van smaak is hij super!

grt
 
ben het er helemaal mee eens waarom zouden we anders zo gek zijn om voor honderden euros aan suplementen erbij te halen.

heb net nieuwe besteld bsn mass stack
ben zo nieuwsgierig naar het efect van no explode na het lezen van al die reacties
verder nog sugesties wat ik daar nog bij kan gaan nemen (op multivitamine na zijn onderweg)

Groeten

:roflol:
 
ik ben vandaag lang sbodyenfitshop gegaanheb gelijk voor een hele jaar in geslagen als het niet meer is

no-xplode koste maar 45 euro
dymatize koste maar 39 euro
vandaar de hoeveel heid

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik denk dat zoveel supplementen een beetjje over the top is.. waarom amino pillen als je al een whey shake hebt.. of vitaminen slikken als je aan de animal pak zit..

proteine moet. de rest even goed kijken wat je precies nodig hebt.. bijkomend nadeel.. 10 supplementen tegelijk.. en je voelt dat je sterker word en aankomt.. maar welke van de 10 zijn eigenlijk echt aan het werken.. en welke neemt je lichaam niet echt op??
 
ik ben vandaag lang sbodyenfitshop gegaanheb gelijk voor een hele jaar in geslagen als het niet meer is

no-xplode koste maar 45 euro
dymatize koste maar 39 euro
vandaar de hoeveel heid

[afbeelding niet meer beschikbaar]

weet je of alle spullen goedkoper zijn in de winkel zelf..
 
denk dat je goed moet kijken naar aanbiedingen.. vaak op inet goedkoper.. soms in de winkel ineens een knalaanbieding...
 
199350469.jpg


wel een beetje wazig maar goed
 
ja dat weet ik heb het ook uit de winkel gehaald

daarom de hoeveel heid:D

Dat is mooi we hebben hier ook een body&fitshop, ik ga dan vd week ook maar is no-explode kopen, want 45 euro is geen geld.
Ik weet dat er in no-explode al wat CEE zitte maar is dat genoeg om een dergelijk creatine product te vervangen? Of zal ik gewoon nog een creatine product halen en zo ja wat dan, ik zat te denken aan Swole of moet ik iets anders halen? En daarnaast waarschijnlijk gewoon weight gainer of whey.
 
Eigenlijk niks.. Zo nu en dan een whey shake na de training maar verder niks, en die koop ik dan in de gym. Thuis heb ik nadat mn whey paar maanden geleden op is geraakt eigenlijk niks nieuws meer gekocht.
 
Eigenlijk niks.. Zo nu en dan een whey shake na de training maar verder niks, en die koop ik dan in de gym. Thuis heb ik nadat mn whey paar maanden geleden op is geraakt eigenlijk niks nieuws meer gekocht.

ja maar kijk naar mijn stats , ik ben aan het bulken hea...
Met alleen mn voeding kom ik al een heel groot eind, zal vandaag is mn voedingsschema posten.
 
ja maar kijk naar mijn stats , ik ben aan het bulken hea...
Met alleen mn voeding kom ik al een heel groot eind, zal vandaag is mn voedingsschema posten.

Ik gaf niet echt antwoord op je vraag.. ik vertelde gewoon over hoe mijn supplementen voorraad eruit ziet :p
 
Momenteel heb ik staan:

6 Nectar van BSN
3 zakken matrix 5.0
Emmer vitargo
400 caps BCAA
Stacker 4
NO-Xplode
Glucosamine
Multivit
ZMA

Dat zal het ongeveer zijn

waar heb je dat allemaal aangeschaft? vooral de nectar lijkt me nogal prijzig 6x...
 
Bbex L-Glutamine poeder
Befit Creatine poeder (monohydraat)
908 gram Whey Proteïne (weet et merk niet)
 
Back
Naar boven