Fitness Seller

Hoe ziet jouw supp voorraad er uit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.351
Waardering
731
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Ik heb niets te doen. Dus maak ik een foto van mijn potjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jullie hebben ook niets te doen. Dus maak maar een foto en post hem.








Doe maar.

IMG_0894.jpg
 
Whey Isolaat XXL Naturel en Stevia
Multi-sport Olimp
TCM Olimp
Arginine Olimp
Eiwitrepen XXL
Ornithine XXL
Omega-3 Olimp
Plant Based Protein
Shake Pro
Life Energy XXL

IMAG0370.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]en een paar samples van olimp :rolleyes: [Afbeelding niet meer beschikbaar] en ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jeetje wat een mooie verpakkingen allemaal!
 
Ik heb niets te doen. Dus maak ik een foto van mijn potjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jullie hebben ook niets te doen. Dus maak maar een foto en post hem.








Doe maar.

Waar is dat allemaal voor nodig? Eiwitten, vitamines en dat is het bij mij. Veel geld zal jou dat kosten en je gaat er geen spiertje meer mee winnen dan mij. Binnen 10 jaar zal je dat ook wel ondervonden hebben. Ik heb het ook met de tijd moeten leren. Ik heb mij vroeger ook laten vangen maar het heeft mij toen niets opgebracht. Misschien dat je levertesten wat gestoord zijn door één of twee van die potjes die daar ook tussen staan.
 
Waar is dat allemaal voor nodig? Eiwitten, vitamines en dat is het bij mij. Veel geld zal jou dat kosten en je gaat er geen spiertje meer mee winnen dan mij. Binnen 10 jaar zal je dat ook wel ondervonden hebben. Ik heb het ook met de tijd moeten leren. Ik heb mij vroeger ook laten vangen maar het heeft mij toen niets opgebracht. Misschien dat je levertesten wat gestoord zijn door één of twee van die potjes die daar ook tussen staan.

Spreek voor jezelf. Ook in andere topics doe je dit. Vanuit je eigen perspectief mensen aanspreken omdat iets voor jou wel of niet werkt. Daarnaast, jij neemt whey en sec gezien zou dat ook niet eens nodig zijn.
Deze producten werken voor mij. Daar ben ik de afgelopen 10 jaar wel achter gekomen.
Mijn lever waarden hebben een heel andere oorzaak.
Wees gewoon gezellig en post een foto van wat je hebt staan ipv te miepen.
 
mh59is.jpg


332nwok.jpg


Nog van voor de whey war. Telkens als ik mijn volac shake drink, voel ik me genaaid. :roflol:
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog van voor de whey war. Telkens als ik mijn volac shake drink, voel ik me genaaid. :roflol:

Waarom heb je je potjes aan het plafond geplakt ???

Ik zal morgen ook eens een foto posten ;).

PS: Laatste bestelling van MyProtein:
IMG_20141209_212041.jpg
 
al die supps zien er zo verleidelijk uit .. ik zou echt heel die suppshop leegkopen moest ik rijk zijn :rolleyes:
 
Back
Naar boven