XXL Nutrition

Hoe zijn jullie school roosters?

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
De mijne is:

Maandag: Gehele dag vrij :D
Dinsdag: 8:30 beginnen, 14:45 klaar, 7 lessen.
Woensdag: 8:30 beginnen, 12:45 klaar, 5 lessen
Donderdag: 8:30 beginnen, 12:45 klaar, 5 lessen
Vrijdag: 10:30 beginnen, 14:00 klaar.

:D :D :D

ik ben ook op maandag vrij :D de rest is zo'n beetje hetzelfde

heb het nog niet binnen, hoef volgende week vrijdag pas voor het eerst....maar denk zo ongeveer als vorig jaar: Heel de week vrij met zo af en toe een college :)

maandag:half 9-2
dinsdag:half 9:5
woensdag:half 9-5
donderdag:half 9-5
vrijdag:half 9-2

net een baan..

ik hoef pas de 8e te beginnen :D

Loop nu stage.
Van maandag tot vrijdag van half 9 tot 5.
20 weken lang.

Rooster is best klote,

'sochtends 8.30-10.00
'smiddags 14.00-16.30

behalve op vrijdag, dan alleen om 10.00-12.00

stage is relaxxxxxx, :cool: elke dag vroeg opstaan zorgt ervoor dat ik me maaltijden kan eten, en de gehele dag door.. :D

Toen ik nog lessen volgde bleef ik vaak uitslapen en spijbelde :rolleyes: vaak veel , daarvan mis je alleen maaltijden en ga je eigen zwakker voelen...

Nu is het de hele dag op me reet zitten achter een comp 8) en vreten de hele dag door :D

ma 9 tot 17 uur ! :(
di 11 tot 17
wo 13 tot 17
do 9 tot 17 :(
vr VRIJ :D

Maar de lessen worden over een paar weken vanzelf minder :) dan heb ik een relaxtere rooster

mijne is gewoon ****ed up...
heb maar 25 uur maar is zo verdeelt dat ik maandag t/m donderdag het 8e uit ben en vrijdag het 7e (jee!)
dat dus terwijl ik elke dag het 5e uit zou kunnen zijn... :(

Rooster is voor mij alleen maar een richtlijn... indelen doe ik zelf wel :D

Maandag en dinsdag (of woensdag) neem ik vrij om te kunnen werken. De rest van de week wordt het een aantal colleges en practica volgen en heel veel thuis doen. Voordeel van een universiteit :)

TongPo zei:
Rooster is voor mij alleen maar een richtlijn... indelen doe ik zelf wel :D

Maandag en dinsdag (of woensdag) neem ik vrij om te kunnen werken. De rest van de week wordt het een aantal colleges en practica volgen en heel veel thuis doen. Voordeel van een universiteit :)

Kan jij gewoon vrij nemen?

*worships TongPo* :D :D :D :D :D :D :P :P :P :P :P :P

Dat is nou de universiteit jongen... :)
Als het goed is ga ik daar volgend jaar heen :cool:
can't wait...

ja dat is wel aardig de uni, ik zit alweer in mn 4e jaar nu, en moet stage gaan lopen, t goede leven is afgelopen :(

Man-Mountain zei:
ja dat is wel aardig de uni, ik zit alweer in mn 4e jaar nu, en moet stage gaan lopen, t goede leven is afgelopen :(

Tja, het is wat je er zelf van maakt. Hoe lang duurt jouw studie... 4 of 5 jaar?

Die van mij duurt 5 jaar en in het 4e jaar wordt het ook een half jaar stage lopen, maar dan wel in het buitenland ennuh, ja je raadt het al :) dat wordt dan waarschijnlijk in Thailand...

Heel leuk... Ik moet morgen geloof ik naar school. Net terug van vakantie en nog geen rooster binnen, nog geen boekenlijst, nog helemaal niets. Vorig jaar wel jaarrooster gekregen waarop staat dat het nieuwe schooljaar per morgen begint. Lang leve de fusie (NOT :mad:)

school = teh suck.

heb een tijdelijk "concept" rooster..woord zijn ze gek oip bij ons op school

gaat voor 1e 2 weken en ziet er voor mijn doen niet verkeerd uit

ma: 1040 - 14.40(vandaag gelukig uren vrij:D
di: 8.45-16.35
wo:8.45-16.35
do:8.45-15.45
vr:10.40-13.50

en dan zijn de ma en vr ideaal maar moet nog uur van te voren aanwezig zijn ivm treinen. anders kom ik te laat en dat kan ik me niet permitteren:(

en dan weer 1,5 uur onderweg:sad:, dus elke ochtend nog vroeg op en meestal sluiten de treintijden teruig ook totaal niet aan dus zit ik op ma en vr nog een uur op school eer ik de trein terug kan pakken..echt ideaal is t niet te noemen maar wat ik gewend ben is dit een perfect rooster....nu maar hopen dat bij de volgende roosterwijzigingen ik geen 9e uur mee hoef te pakken..dan wordt t trainen niets meer:grumble:

dandyman zei:
heb een tijdelijk "concept" rooster..woord zijn ze gek oip bij ons op school

gaat voor 1e 2 weken en ziet er voor mijn doen niet verkeerd uit

ma: 1040 - 14.40(vandaag gelukig uren vrij:D
di: 8.45-16.35
wo:8.45-16.35
do:8.45-15.45
vr:10.40-13.50

en dan zijn de ma en vr ideaal maar moet nog uur van te voren aanwezig zijn ivm treinen. anders kom ik te laat en dat kan ik me niet permitteren:(

en dan weer 1,5 uur onderweg:sad:, dus elke ochtend nog vroeg op en meestal sluiten de treintijden teruig ook totaal niet aan dus zit ik op ma en vr nog een uur op school eer ik de trein terug kan pakken..echt ideaal is t niet te noemen maar wat ik gewend ben is dit een perfect rooster....nu maar hopen dat bij de volgende roosterwijzigingen ik geen 9e uur mee hoef te pakken..dan wordt t trainen niets meer:grumble:

En hoe lang moet je nog op die school dan? ga je het wel jaar in jaar uit kunnen volhouden om zo vroeg wakker te worden, ( ik zou dat niet jaar in jaar uit kunnen ).

Terug
Naar boven