XXL Nutrition

Hoe zit dat ? No pain no gain?

No pain no gain? Help !

  • Blabla

    Stemmen: 7 53,8%
  • Lala

    Stemmen: 4 30,8%
  • Baba

    Stemmen: 4 30,8%

  • Totaal stemmers
    13

Bezoekers in dit topic

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Berichten
293
Waardering
54
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik train al een lange tijd maar bij de eerste maanden kreeg ik elke training spierpijn maar na mate de tijd gaat die spierpijn weg

Hoe zit dat dan met no pain no gain
Ik heb af en toe nog wel heeel licht spierpijn maar niet merkbaar En train tot het uiterste ? Graag hulp hierbij uitleg ofiets
 
Hahah is verplicht maar vindt het maar bullshit wil gewoon graag reacties
 
Ik heb zelf alleen spierpijn wanneer ik weer switch van schema. Volgens mij zegt spierpijn niks over spiergroei op zich.
 
Alle 3 de opties zijn juist, gezien het allemaal bs is. Ik had alleen de eerste 2 weken spierpijn nu helemaal nergens last van en gain nog mooi door.
 
Waarom dan de quote :no pain no gone? Stoerdoenerij? Want zolang ik 2gr eiwit per lichaamskilo inneem per dag voel ik totaal geen spierpijn kan wel geen eiwitten nemen dat ik dan misschien wel the : pain krijg zoals no pain no gain? Maar dat lijkt me niet echt bevordelijk
 
Vraag me dat af want het is een hele bekende quote onder de bodybuilders
 
Zoals dumbell fly pain? seated row voel ik het ook een beetje
 
.
 
No pain no gain wil meer zeggen dat je na een aantal reps voelt dat je bijna niet meer kan maar toch nog wat reps eruit perst ook al doet het pijn.
 
Yeah buddy, full penetration!
 
Denk wat Flexx123 ook aangeeft, maar de 2 dagen erna mag je toch wel 'iets' voelen, of dat nu pijn genoemd mag worden denk ik niet....beginners die volle kracht gaan zullen wel echt pijn ervaren de dag erna ;) maar dat is niet de pain voor de gain ;)
 
waarom zou je uberhaupt pijn willen hebben? Omdat je anders niet hardcore genoeg bent?
 
Gaat om de pijn van de eenzaamheid en leegheid van het leven. We trainen om dat te verdoven en ergens diep in ons acceptatie te kunnen vinden.
 
Met een dildo kan je die leegte ook aardig opvullen.
 
Back
Naar boven