AndroidHealthClinic

hoe zit dat nou met acne...

Bezoekers in dit topic

younggod

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
71
ik heb een vraagje wat betreft acne en het verhogen van je testosteron level.

ik heb gelezen dat je talg aanmaak extra gestimuleerd word en dus verhoogd op het moment dat je test produktie ook omhoog gaat..

klinkt logisch maar als ik wat gebruik wat test verhogend is merk ik er op het moment dat ik het gebruik niks van(wanner je test level op zijn top is) maar als ik klaar ben met zo´n kuurtje beginnen de pukkels..

dat wil dus zeggen dat het pas begint op het moment dat je lichaam een beroep doet op je eigen test aanmaak...

ik heb tot nu toe alleen prohormonen gebruikt en had hier een klein beetje last van wat extra vulkanen op mijn rug..
Ik ga in het voorjaar kuuren met deca en dbol, maar hoe erg is de acne toename met deze a.s??

En hoe zit het nou met talg produktie en test level schommelingen want bij mij is het dus anders dan onderzoeken uitwijzen...

Dat verschilt per persoon bro!

Verschilt heel eg. Kan je van te voren niet zeggen.

Ik ben er nogal gevoelig aan en krijg het elke keer maar het tijdstip schommelt nogal. goddank ik het meestal op bost en rug en blijft gezicht redelijk ongeschonden

younggod zei:
Ja dat begrijp ik wel...

Maar hoe kan het dat ik het pas na een kuur krijg??
Het duurt gewoonlijk even voordat de huid verzadigd raakt, bij iemand met een natuurlijke aanleg zal het sneller opduiken en duidelijker zijn dan bij iemand die altijd weinig acne heeft gehad.
Men heeft het al over schommelingen gehad: dit is juist; wanneer er pieken van bijv. test zijn is de kans groter dat deze converteren naar DHT (dmv 5-a-reductase), DHT heeft een aanzienlijke receptor affiniteit aan de huid.
Deze binding veroorzaak de overproductie aan talg, wat betekend vette haren en huid en later acné...

PS: Als je 5-a-reductase wil afremmen dan kan je supplementeren met zink, hierdoor vormt er minder DHT.

Idd, het verschilt heel erg per persoon, ik heb het zelf niet zo met testosteron.
Meer met een teveel aan eiwitten, wat zich dan weer uit in pukkels rond de schouders.
Maar so what? wanna be big
Plus een zonnebankje( of 30) wil ook nog wel eens helpen.

Later

• Topic Starter Topic Starter
Big_T zei:
Het duurt gewoonlijk even voordat de huid verzadigd raakt, bij iemand met een natuurlijke aanleg zal het sneller opduiken en duidelijker zijn dan bij iemand die altijd weinig acne heeft gehad.
Men heeft het al over schommelingen gehad: dit is juist; wanneer er pieken van bijv. test zijn is de kans groter dat deze converteren naar DHT (dmv 5-a-reductase), DHT heeft een aanzienlijke receptor affiniteit aan de huid.
Deze binding veroorzaak de overproductie aan talg, wat betekend vette haren en huid en later acné...

PS: Als je 5-a-reductase wil afremmen dan kan je supplementeren met zink, hierdoor vormt er minder DHT.

okay thanx,

het is ook niet zo dat ik het echt een probleem vindt ofzo.
Ik was gewoon benieuwd naar de oorzaak.

ik heb de zelfde kuur achter de rug alleen nog met sus er bij.
ik er zelf niet zo veel last van gehad
alleen wat op de bost
gewoon niks aan doen gaat het ook weer weg

balle zei:
ik heb de zelfde kuur achter de rug alleen nog met sus er bij.
ik er zelf niet zo veel last van gehad
alleen wat op de bost
gewoon niks aan doen gaat het ook weer weg
Sja nogmaals het verschilt per persoon of je het krijgt ja of nee.

Terug
Naar boven