XXL Nutrition

Hoe zit dat nou met het injecteren in de bil?

Bezoekers in dit topic

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
2.148
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik ben al een tijdje aan het rond zoeken op internet waar je precies moet injecteren in je bil.
Alleen het is nog steeds een beetje onduidelijk.

Op de ene site staat dat je juist niet moet injecteren bij het blauwe gedeelte omdat dit te dicht bij de "gevarenzone" zou zijn. En op de andere site staat dat je juist wel bij dit gedeelte moet injecteren omdat je anders te hoog zit.

Ik heb meerdere filmpjes gezien waar op beide plaatsen geïnjecteerd wordt, en ben toch benieuwd wat "beter" is.

glute injection.jpg
 
bovenste, buitenste kwadrant,.. en dan tegen de lijnen, ter grootte van een knaak, dus idd in het blauwe gedeelte.
Heb m wel eens in het zwart gehad,... maar das geen pretje kan ik je vertellen :D
 
Ik kan zowel midden achterkant, schuin en zelfs gewoon in de zijkant de naald steken. 0 pijn overal.
 
Zo nauw ligt het niet volgens mij, injecteer mezelf altijd zelf in mn bil en is nog nooit fout gegaan.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Je quadriceps daar in tegen kan veel meer fout gaan, injecteerde daar in het begin altijd en heb heel vaak zenuwen of andere pijnlijke plekken geraakt. Injecteer wanneer kan dus altijd in je bil.
 
Ik span m'n bilspieren vaak van te voren even aan zodat ik precies weet waar m'n spier zit. Daarna recht erin zetten, aspireren, spuiten en klaar. In het begin is het altijd even kijken waar het precies moet, maar de laatste injects gaat het echt pijnloos en geen 'dikke bil' meer de dag daarna.

Zo nauw ligt het niet volgens mij, injecteer mezelf altijd zelf in mn bil en is nog nooit fout gegaan.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Je quadriceps daar in tegen kan veel meer fout gaan, injecteerde daar in het begin altijd en heb heel vaak zenuwen of andere pijnlijke plekken geraakt. Injecteer wanneer kan dus altijd in je bil.

Inderdaad, een keer fout in mijn quadriceps geïnjecteerd en ik kon een aantal dagen echt moeilijk lopen. Voorkeur gaat bij mij ook uit naar glutes.
 
Gewoon in de buitenste boven hoeken van je glutes ter hoogte van waar je bilspleet begint ongeveer. Het gebied is stiekem best groot dus de kans dat je verkeerd zit is klein.
 
Het leven is een stuk makkelijker als je meissie verpleegster is :D
 
Het leven is een stuk makkelijker als je meissie verpleegster is :D

Hahaha dat zeker!!! Maar sws al als je er gewoon eentje hebt die je erin steunt ;)
ipv dat eeuwige geheime gedoe wat ik soms bij sommige hoor.
 
Hahaha dat zeker!!! Maar sws al als je er gewoon eentje hebt die je erin steunt ;) ipv dat eeuwige geheime gedoe wat ik soms bij sommige hoor.
Laat ik er nou gelukkig zo eentje hebben :)
 
De mijne heeft een tijdje voor me geinjecteerd, alleen 1 keer kwam er wat bloed uit en toen werd ze wat onzeker en bang. Heb het sindsdien zelf maar weer gedaan en vind ik eigenlijk nog prettiger.
 
bovenste, buitenste kwadrant,.. en dan tegen de lijnen, ter grootte van een knaak, dus idd in het blauwe gedeelte.
Heb m wel eens in het zwart gehad,... maar das geen pretje kan ik je vertellen :D

En dan gewoon recht er op zetten, of een beetje schuin?
Ik heb het idee dat als ik hem er recht op zet de naald er aan de andere kant weer uit komt :p

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Zo nauw ligt het niet volgens mij, injecteer mezelf altijd zelf in mn bil en is nog nooit fout gegaan.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Je quadriceps daar in tegen kan veel meer fout gaan, injecteerde daar in het begin altijd en heb heel vaak zenuwen of andere pijnlijke plekken geraakt. Injecteer wanneer kan dus altijd in je bil.

Ik heb alleen nog maar in m'n quads geïnjecteerd, en heb daar ook vaak zenuwen/pijnlijke plekken geraakt. Dus daar ga ik niet meer aan beginnen.
 
Hahaha dat zeker!!! Maar sws al als je er gewoon eentje hebt die je erin steunt ;)
ipv dat eeuwige geheime gedoe wat ik soms bij sommige hoor.

Nou idd! We moeten ze koesteren ;)
 
bovenste, buitenste kwadrant,.. en dan tegen de lijnen, ter grootte van een knaak, dus idd in het blauwe gedeelte.
Heb m wel eens in het zwart gehad,... maar das geen pretje kan ik je vertellen :D

Heb ik nu haha, had ff geen zin in quad's dus vroeg me vriendin even en wees ff verkeerde plek aan haha. Heb al sinds vrijdag last. Ach ja beetje pijn
 
Back
Naar boven