MuscleMeat

Hoe zit het nou met het volgende ?????

Bezoekers in dit topic

Bodyzilla

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2006
Berichten
10
Waardering
0
NU vraag ik me af hoe het zit met het volgende??

Heb al 2x gekuurd zonder test maar toen wist ik nog niet echt veel erover
en allebei de keren werd ik wel sterker en ben ik toch wat aangekomen wel tevreden let wel heb tijdens die 2 kuren ook geen oestrogeenremmers/blokkers gebruikt.

De 3e kuur heb ik er en das alweer 6 maanden gelede dat ik off ben ermee
wel test gebruikt( Andropen ) ook weer kort 8 weken.
Maar dit keer kwam ik
1 niet aan
2 voelde ik me heel zwak
3 had geen lust om te trainen
4 geen krachttoename
5 en een onwijs spierpijn op heel me rug

Al met al was het zonde van me geld , maar ja als je ze nooit allemaal gebruikt weet je niet hoe je erop reageert.

Destijds heb ik op een andere forum te horen gekrege dat het ligt aan een te hoge testosteron gehalte met een combinatie van te hoge oestrogeengehalte.
Toen heb ik na 4 weken arimidex gehaald en het ging al een klein stukje beter.

Nou heb ik gemerkt dat mijn lichaam niet tegen veel testosteron kan , want de 1e 2 kuren had ik geen last van de bovengenoemde 5 genoemde neven effecte en ik heb al van nature een hoge testosteron gehalte.


NU is de vraag dit?[
[COLOR="MediumTurquoise"]Kan je ook gewoon als je niet kuurt en je hebt van nature al een verhoogde testosteron gehalte Oestrogeen remmers/blokkers gebruiken???
Zelf geef ik de voorkeur aan ARIMIDEX/LETROZOLE?
Qua voorbeeld 1x in de week zoveel ml/mg ofzo?

Zodat me van nature hoge testosteron gehalte niet omzet in combinatie met oestrogeen naar negatieve test ??
 
Het kan zijn dat je van jezelf aan een hoog testo gehalte had.
Als je goede voorbereiding gedaan had (oa bloedtest), dan wist je dit ook.
Het zou dus kunnen dat je wanneer je zelf 300mg test/w produceerd en je er dan 250mg exo test bijspuit, je er weinig van merkt. Je lichaam legt zijn eigen test productie stil zodra het merkt dat er exogene test toegedient wordt.

Maar je zou ook kunnen twijfelen of je gear wel echt was... En of je kuur wel goed was...
Hoeveel gebruikte mg je?

Je kan ook gaan denken of je voedingsschema wel goed was, want al knal je 1000mg test in je lijf, als je niet goed eet groei je niet. Maar dan had je wel iets aangekomen, al was het maar wat vocht...

Ik snap trouwens niet waarom je als je niet kuurt ari/letro wilt gaan gebruiken???
Als je niet kuurt, is je test en oestrogeen mooi in verhouding, dus zou ik niet gaan verstoren met remmers of blockers.
 
Laatst bewerkt:
wat bedoel je met zelf een hoog testo gehalte hebben? is dat bepaald met bloedtesten of is dat iets wat je veronderstelt te hebben? geef je bloedwaarden is? wat waren je testowaarden en je oestrogeenwaarden in je bloed? dan zal er misschien iemand zijn die hier zinnig op kan reageren.
 
300mg test p/w zelf produceren? :D hahaha was het maar waar lol.. denk eerder aan 50mg vrij
 
300mg test p/w zelf produceren? :D hahaha was het maar waar lol.. denk eerder aan 50mg vrij

Het was ook maar een voorbeeld vriend ;).
En ik ken een jongen die op 280 zit, hij heeft het laten testen en ik heb z'n uitslag mogen zien...
Het kan dus wel.
 
Het was ook maar een voorbeeld vriend ;).
En ik ken een jongen die op 280 zit, hij heeft het laten testen en ik heb z'n uitslag mogen zien...
Het kan dus wel.

Dan zat hij waarschijnlijk in een kuur. ;)
 
dat is onmogelijk.. dat is iig geen vrije testosteron
 
All heb je hoog eigenlichaamstestosteron niveau het maakt niet uit, dat zal niet zoveel schelen als iemand die noormale waardes heeft. Als je test zet, dat moetje voellen, als je niks voelt dan denk ik dat jij fake spullen hebt gehad.

offtopic:

Met Eclipse mee eens, 280mg is echt onmogelijk, en op een bloed test word toch nooit in MG uigedrukt of wel, daar hebben ze toch een andere benoeming voor. Ik kan zo ff niet op die naam komen. :scratch:
 
Hmm

Ten eerste was dus geen fake spul


ten 2e
waarom had ik dan spierpijn?
geen kracht om te trainen
de lust niet om te trainen???
en geen krachttoename niks????
ik voelde me zoo zwak met test



en wat ik bedoel is zonder test ging het veel beter
had ik geen spierpijn
had ik wel krachttoename
dat is wat ik probeer duidelijk te make??????
 
hoe weet jij nou weer dat het niet fake was.. heb je een labtest gedaan? ;) eerlijk gezegd vind ik dit een beetje een onzin post..

Nou heb ik gemerkt dat mijn lichaam niet tegen veel testosteron kan , want de 1e 2 kuren had ik geen last van de bovengenoemde 5 genoemde neven effecte en ik heb al van nature een hoge testosteron gehalte.

Je kan niet 'tegen' veel testosteron? je bent toch geen wijf? als het zonder kuren beter gaat volgens jou moet je gewoon niet kuren, simpel, case closed
 
Ten eerste was dus geen fake spul


ten 2e
waarom had ik dan spierpijn?
geen kracht om te trainen
de lust niet om te trainen???
en geen krachttoename niks????
ik voelde me zoo zwak met test



en wat ik bedoel is zonder test ging het veel beter
had ik geen spierpijn
had ik wel krachttoename
dat is wat ik probeer duidelijk te make??????


Dit wat jij nu allemaal post, lees ik echt voor de eerste keer, dat iemand zich zo voeld. Misschien was je wel ziek of wel depressief.

Test verlaagt je weerstand, heb je wel vitamine tabs bij genomen?
Noem maar op....

Basis om te beginen met een kuur is: Voldoende info bij mekaar krijgen en met kennis van zaken starten met je kuur. Als je niet weet waarmee je bezig bent hoe wil je dat dan goed doen.
 
hmm

Wees maar gerust
had genoeg vitmaninen suplementen erbij gedaan
meer dan geboeg zelfs
dus daar ligt het niet aan
mijn lichaam kan gewoon niet goed tegen teveel test
heb zelf geen problemen met gyno etc .
 
jouw lichaam werkt zeker anders dan de rest van de wereld.. kun je me misschien uitleggen wat er dan in je lichaam gebeurt los van aromatisering

volgens mij heb je gewoon valium zitten spuiten ofzo ;)
 
antwoord nu is op mijn vraag aub. hoe weet je dat je vanzelf hoge test en oestrogeen levels hebt? wat zijn je waarden? test? vrije test? dhea? enz..
 
slotje, en karma voor ons allen.. we hebben een gebruiker terug laten keren naar het naturals realm
 
Wees maar gerust
had genoeg vitmaninen suplementen erbij gedaan
meer dan geboeg zelfs
dus daar ligt het niet aan
mijn lichaam kan gewoon niet goed tegen teveel test
heb zelf geen problemen met gyno etc .
Kwaliteitje man! :D
 
Bepaling Eenheid Norm waarde
gamma GT U/l 10-50
ASAT (SGOT) U/l 10-40
ALAT (SGPT) U/l 5-45
LDH U/l 175-400
natrium mmol/l 136-145
kalium mmol/l 3.6-5.0
kreatinine umol/l 80-120
LH U/l 2-12
FSH U/l 1-8

Testosteron nmol/l 10 - 40



Ik weet het weer:) dit zijn de normale waardes.
 
idd ! 12-35 nmol/l is een normaal test-gehalte voor een man.
 
zal wel 280 nanogram/deciliter zijn...
 
Back
Naar boven