Fitness Seller

Hoe zit het tegenwoordig met Oxandrolone (Anavar)?

Bezoekers in dit topic

vivendi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2010
Berichten
21
Waardering
6
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Ik ben nog vrij nieuw in de wereld van anabolen en ben mij momenteel aan het inlezen. Nu vooral over het middel Anavar, oftewel Oxandrolone.

Wat mij opvalt is wanneer je naar de geschiedenis kijkt van dit middel, en naar de anekdotes kijkt van de bodybuilders van "vroeger", toen dit middel nog makkelijk verkrijgbaar was, dat je dit kon krijgen in tabletvorm van 2.5mg per stuk.

De reden hiervoor was simpel, het bleek een krachtig en effectief middel, dus was het gebruik voor een mannelijke bodybuilder met 10mg per dag voldoende. (Aldus de literatuur die ik tot nu toe heb gevonden).

Als je dan tegenwoordig kijkt naar wat men aanraadt is het gebruik van 50mg+ niet ongewoon. Sterker nog, sommige zweren erbij dat ze pas wat merken bij 70 á 80mg per dag.

Dit zijn uitermate bizarre doseringen als je het vergelijkt met wat er vroeger werd aangeraden toen Anavar nog te verkrijgen was. Dan kun je natuurlijk de vraag stellen, hebben zij die zoveel nemen dan ook wel het echte middel genomen?

Dan komt het volgende aan bod, wat ik dan verwarrend vind worden:

Als ik bijvoorbeeld nu via een UG Lab een pakje "Oxandrolone"
- 100 tabletten in een doosje
- per pil 10mg van de werkzame stof Oxandrolone
Echter raden zij zelf aan 30mg - 50mg per dag te nemen (voor mannen)

Volgens een lab rapport AnabolicLab zit er in de geclaimde "10mg oxandrolone" per pil ook daadwerkelijk "10mg oxandrolone" in het product.

Waar gaat het dan mis in dit geval?

Is zo'n site als AnabolicLab dan toch niet zo onafhankelijk? Want vroeger was 10mg meer dan genoeg. Nu raden ze 30mg - 50 mg aan... Volgens het lab rapport zou dus de echte werkzame stof in dit product moeten zitten?

Daarnaast zou de "echte" Anavar ook velen malen duurder moeten zijn dan wat je bij de UG labs kunt kopen.

Mijn vraag is dus eigenlijk;

Hoe kan het dat een zogenaamd onafhankelijk rapport zegt dat de geclaimde hoeveelheid oxandrolone er ook in zit. Maar dat ze toch adviseren meer te doseren dan ze vroeger deden, en waarom is het nu ineens velen malen goedkoper?

Is zo'n site als AnabolicLab dan toch niet zo betrouwbaar?
 
Je kan op labtest sites nagaan aan de hand van batches of het al dan niet versneden of ondergedoseerd is. Echte var betaal je wel meer voor.
 
Dus met andere woorden, je weet tegenwoordig simpelweg niet wat je koopt in het geval van anavar/oxandrolone pillen.

Plus ik vraag me hierdoor af hoe betrouwbaar anaboliclab dan ook is..
 
AnabolicLab is betrouwbaar.

En ja, er is genoeg echte oxandrolone te verkrijgen.

Je kan er rustig vanuit gaan dat het dikke bullshit is dat er maar maximaal 10 mg oxandrolone per dag werd gebruikt. Vroeger waren ze ook niet vies van hoge doseringen.
 
De reden hiervoor was simpel, het bleek een krachtig en effectief middel, dus was het gebruik voor een mannelijke bodybuilder met 10mg per dag voldoende. (Aldus de literatuur die ik tot nu toe heb gevonden).
Kun je wat van die literatuur hier delen?
 
Dus met andere woorden, je weet tegenwoordig simpelweg niet wat je koopt in het geval van anavar/oxandrolone pillen.

Plus ik vraag me hierdoor af hoe betrouwbaar anaboliclab dan ook is..
De aanbevolen dosis en prijs hebben niets te maken met de betrouwbaarheid van een site zoals AnabolicLab (ervanuitgaande dat ze idd onafhankelijk zijn)

AnabolicLab test willekeurige producten van willekeurige UG labs. Ze testen alleen wat er in het doosje/flesje zit. Voor de rest staat dit helemaal los van wat de aangeraden dosis is van een bepaalde stof.

Je hoort inderdaad vaker dat ze "vroeger" een lagere dosis nodig hadden dan nu. Hoe dat komt heb ik echt geen idee van. Er zijn zat mensen die bv op veterinaire boldenone (Ganabol 50mg/ml) dan pan uit groeide op 300mg per week terwijl tegenwoordig een dosis van 800/900 boldenone een matige dosis wordt genoemd. Terwijl de labtest toch echt de juiste dosis aangeeft.

Galen : wellicht een stomme vraag, maar stel je maakt vials trenbolone van 100mg per 1ml. Er gaat een gram poeder in 1 vial van 10ml. De poeder die gebruikt wordt is van lage kwaliteit. Dan kan een labtest toch nooit 100mg/ml aangeven?
 
De aanbevolen dosis en prijs hebben niets te maken met de betrouwbaarheid van een site zoals AnabolicLab (ervanuitgaande dat ze idd onafhankelijk zijn)

AnabolicLab test willekeurige producten van willekeurige UG labs. Ze testen alleen wat er in het doosje/flesje zit. Voor de rest staat dit helemaal los van wat de aangeraden dosis is van een bepaalde stof.

Je hoort inderdaad vaker dat ze "vroeger" een lagere dosis nodig hadden dan nu. Hoe dat komt heb ik echt geen idee van. Er zijn zat mensen die bv op veterinaire boldenone (Ganabol 50mg/ml) dan pan uit groeide op 300mg per week terwijl tegenwoordig een dosis van 800/900 boldenone een matige dosis wordt genoemd. Terwijl de labtest toch echt de juiste dosis aangeeft.

Galen : wellicht een stomme vraag, maar stel je maakt vials trenbolone van 100mg per 1ml. Er gaat een gram poeder in 1 vial van 10ml. De poeder die gebruikt wordt is van lage kwaliteit. Dan kan een labtest toch nooit 100mg/ml aangeven?
Wat bedoel je van lage kwaliteit? ??? Ofwel is je poeder trenbolone ofwel is het iets anders ofwel zit er minder poeder in en is het vermengd met ander poeder.
 
Kun je wat van die literatuur hier delen?

Ik heb ontzettend veel gelezen over verschillende dingen en wellicht de "echte" literatuur verward met ook wat videos. Het waren sowieso geen wetenschappelijke artikelen oid. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.
Wat ik zo snel even terug kon vinden waren de volgende twee videos:

Een dokter die er over praat:

Een (oud) bodybuilder die het er over heeft:

Een dokter die het in het algemeen over Anavar heeft (komt dosering niet in voor, maar wel interessant):

Over de echtheid van AnabolicLab. Die tests die ze hebben gedaan zijn echt. Je kunt blijkbaar Simec bellen/mailen en vragen of de testcodes die bij de lab results staan echt zijn.

Waar ik eerder bang voor ben is dat ze gesponsord zijn door UG Labs die producten hebben geleverd waar de dosis dan ook op dat moment van klopt. Dat betekend niet dat alle andere batches die ze maken voor ons, de consument, ook op die manier gemaakt zijn. Daarnaast schijnt diegene die achter AnabolicLab zit ook verbonden te zijn met meerdere UG lab websites. Meer info vanuit een ander forum waar ik dit onder andere vandaan heb:

Of dit natuurlijk allemaal waar is, geen idee. Maar ik vind het wel interessant om het een en ander uit te zoeken.

Zit er over na te denken om zelf iets naar simec te sturen. Volgens mij kan dat. Kost wel een paar honderd euro. Maar goed, als de resultaten kloppen met die van AnabolicLab, dan is het vertrouwen toch weer iets groter.
 
Wat bedoel je van lage kwaliteit? ??? Ofwel is je poeder trenbolone ofwel is het iets anders ofwel zit er minder poeder in en is het vermengd met ander poeder.
Bij dit soort stoffen is er toch altijd een bepaalde purity?
 
Ik heb ontzettend veel gelezen over verschillende dingen en wellicht de "echte" literatuur verward met ook wat videos. Het waren sowieso geen wetenschappelijke artikelen oid. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.
Wat ik zo snel even terug kon vinden waren de volgende twee videos:
:o
 
Ik heb ontzettend veel gelezen over verschillende dingen en wellicht de "echte" literatuur verward met ook wat videos. Het waren sowieso geen wetenschappelijke artikelen oid. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.
Nou ja, je topic valt of staat er nogal mee. Het is namelijk echt volstrekte onzin.
 
Bij dit soort stoffen is er toch altijd een bepaalde purity?
Dan is het volgens mij vermengd met iets anders net zoals cocaine aangelengd wordt met iets anders zoals bvb melkpoeder zodat de zuiverheid vermindert.
 
Dan is het volgens mij vermengd met iets anders net zoals cocaine aangelengd wordt met iets anders zoals bvb melkpoeder zodat de zuiverheid vermindert.

Neen.

Want dat betekend dan ook dat er mg voor mg minder werkzame stof in zit en dat is niet het geval. Het heeft te maken met hoe puur de grondstof is.

HG producten hebben altijd een purity van tenminste 98%.
 
Neen.

Want dat betekend dan ook dat er mg voor mg minder werkzame stof in zit en dat is niet het geval. Het heeft te maken met hoe puur de grondstof is.

HG producten hebben altijd een purity van tenminste 98%.

Misschien heeft Galen hier nog een aanvulling op.
 
Misschien is het een beetje vergelijkbaar met andere stoffen. Als je een grondstof hebt die bijvoorbeeld 80% puur is dan moet je er simpelweg meer instoppen om op 100mg/1ml te komen. Dus op zich kun je met lagere kwaliteit grondstof wel de juiste dosering behalen. De vraag zou dan wel zijn; wat is dan de overige 19%, uitgaande van maximale purity van 99%. Als dat bijvoorbeeld reststoffen zijn uit het productieproces wil je die liever niet in je olie hebben.

Ik heb ontzettend veel gelezen over verschillende dingen en wellicht de "echte" literatuur verward met ook wat videos. Het waren sowieso geen wetenschappelijke artikelen oid. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.
Wat ik zo snel even terug kon vinden waren de volgende twee videos:

Een dokter die er over praat:

Een (oud) bodybuilder die het er over heeft:

Een dokter die het in het algemeen over Anavar heeft (komt dosering niet in voor, maar wel interessant):
Je haalt hier ook meteen de meest discutabele video's van YT aan.
 
Neen.

Want dat betekend dan ook dat er mg voor mg minder werkzame stof in zit en dat is niet het geval. Het heeft te maken met hoe puur de grondstof is.

HG producten hebben altijd een purity van tenminste 98%.
Dit, dus in dat opzicht:
Als jij trenbolone acetaat maakt op 100mg per 1ml. En je poeder blijkt maar voor 75% puur te zijn. Dan zou er toch nooit 100mg per 1 ml uit een labtest moeten komen?
 
Ik heb ontzettend veel gelezen over verschillende dingen en wellicht de "echte" literatuur verward met ook wat videos. Het waren sowieso geen wetenschappelijke artikelen oid. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.
Wat ik zo snel even terug kon vinden waren de volgende twee videos:

Een dokter die er over praat:

Een (oud) bodybuilder die het er over heeft:

Een dokter die het in het algemeen over Anavar heeft (komt dosering niet in voor, maar wel interessant):

Over de echtheid van AnabolicLab. Die tests die ze hebben gedaan zijn echt. Je kunt blijkbaar Simec bellen/mailen en vragen of de testcodes die bij de lab results staan echt zijn.

Waar ik eerder bang voor ben is dat ze gesponsord zijn door UG Labs die producten hebben geleverd waar de dosis dan ook op dat moment van klopt. Dat betekend niet dat alle andere batches die ze maken voor ons, de consument, ook op die manier gemaakt zijn. Daarnaast schijnt diegene die achter AnabolicLab zit ook verbonden te zijn met meerdere UG lab websites. Meer info vanuit een ander forum waar ik dit onder andere vandaan heb:

Of dit natuurlijk allemaal waar is, geen idee. Maar ik vind het wel interessant om het een en ander uit te zoeken.

Zit er over na te denken om zelf iets naar simec te sturen. Volgens mij kan dat. Kost wel een paar honderd euro. Maar goed, als de resultaten kloppen met die van AnabolicLab, dan is het vertrouwen toch weer iets groter.
beide doctors hebben een trt , hrt kliniek . hebben dus waarschijnlijk voordeel bij het beweren dat anavar ugl geen anavar is ( ze schrijven het dus zelf voor waarschijnlijk) . deze filmpjes zijn vooral op de us markt gericht die redelijk notoir is om slechte ugl producten .
zoals hier boven aangegeven is anabolic lab een onafhankelijk initiatief en word als betrouwbaar gezien .
maar waarom alleen inlezen in anavar ?
 
Wanneer get 75% puur is en je gooit 133mg van je 75% pure tren in deze 1ml, kom je alsnog op 100mg tren per ml maar dan is er dus wel 33mg van een onbekende stof ook opgelost
En in deze situatie weet de chefkok dus ook dat het tren is van een lage puurheid.
 
En in deze situatie weet de chefkok dus ook dat het tren is van een lage puurheid.
er van uitgaande dat hij zijn poeders heeft laten testen
 
Back
Naar boven