Fitness Seller

Hoe zit het tegenwoordig met Oxandrolone (Anavar)?

Bezoekers in dit topic

vivendi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2010
Berichten
21
Waardering
6
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Ik ben nog vrij nieuw in de wereld van anabolen en ben mij momenteel aan het inlezen. Nu vooral over het middel Anavar, oftewel Oxandrolone.

Wat mij opvalt is wanneer je naar de geschiedenis kijkt van dit middel, en naar de anekdotes kijkt van de bodybuilders van "vroeger", toen dit middel nog makkelijk verkrijgbaar was, dat je dit kon krijgen in tabletvorm van 2.5mg per stuk.

De reden hiervoor was simpel, het bleek een krachtig en effectief middel, dus was het gebruik voor een mannelijke bodybuilder met 10mg per dag voldoende. (Aldus de literatuur die ik tot nu toe heb gevonden).

Als je dan tegenwoordig kijkt naar wat men aanraadt is het gebruik van 50mg+ niet ongewoon. Sterker nog, sommige zweren erbij dat ze pas wat merken bij 70 á 80mg per dag.

Dit zijn uitermate bizarre doseringen als je het vergelijkt met wat er vroeger werd aangeraden toen Anavar nog te verkrijgen was. Dan kun je natuurlijk de vraag stellen, hebben zij die zoveel nemen dan ook wel het echte middel genomen?

Dan komt het volgende aan bod, wat ik dan verwarrend vind worden:

Als ik bijvoorbeeld nu via een UG Lab een pakje "Oxandrolone"
- 100 tabletten in een doosje
- per pil 10mg van de werkzame stof Oxandrolone
Echter raden zij zelf aan 30mg - 50mg per dag te nemen (voor mannen)

Volgens een lab rapport AnabolicLab zit er in de geclaimde "10mg oxandrolone" per pil ook daadwerkelijk "10mg oxandrolone" in het product.

Waar gaat het dan mis in dit geval?

Is zo'n site als AnabolicLab dan toch niet zo onafhankelijk? Want vroeger was 10mg meer dan genoeg. Nu raden ze 30mg - 50 mg aan... Volgens het lab rapport zou dus de echte werkzame stof in dit product moeten zitten?