XXL Nutrition

Hoe zit het tegenwoordig met Oxandrolone (Anavar)?

Bezoekers in dit topic

Precies, en ik denk dat de meeste chefs/dealers echt niet weten wat de kwaliteit van hun poeder is.
Dan weet je dus nooit wat voor producten je produceert. Sommigen maakt dat wellicht weinig uit, maar daar ligt dan weer onderscheidend vermogen voor goede ugl’s.
 
Precies, en ik denk dat de meeste chefs/dealers echt niet weten wat de kwaliteit van hun poeder is.
en mogelijke in beslag names van grondstoffen , zal waarschijnlijk lijden tot cutten van poeders ...je wil toch je vials wegzetten
 
en mogelijke in beslag names van grondstoffen , zal waarschijnlijk lijden tot cutten van poeders ...je wil toch je vials wegzetten
Totdat er een labtest uitkomt en je klandizie verliest.
 
en gewoon weer on een andere naam begint
Je hebt ze er vast bij zitten... Maar toch klinkt dat als een boel werk voor die paar extra centen die je maakt als je de boel flasht. Ik zou als producent dan toch kiezen voor een smetteloze reputatie zodat je terugkerende klanten hebt en jarenlang onder dezelfde naam kunt groeien. Maar ja, het wordt je dan wel weer zwaar aangerekend als je gepakt wordt. Als je 5 jaar een bepaald merkt produceert krijg je langere straf dan wanneer je net bezig bent.
 
Je hebt ze er vast bij zitten... Maar toch klinkt dat als een boel werk voor die paar extra centen die je maakt als je de boel flasht. Ik zou als producent dan toch kiezen voor een smetteloze reputatie zodat je terugkerende klanten hebt en jarenlang onder dezelfde naam kunt groeien. Maar ja, het wordt je dan wel weer zwaar aangerekend als je gepakt wordt. Als je 5 jaar een bepaald merkt produceert krijg je langere straf dan wanneer je net bezig bent.
weet je ben het met je eens , maar het blijft zwarte handel dus valt weinig zinnigs over te zeggen ^^
 
En toch heb je goede UGL’s die constante kwaliteit leveren.
 

Less is more ;-)
 
Neen.

Want dat betekend dan ook dat er mg voor mg minder werkzame stof in zit en dat is niet het geval. Het heeft te maken met hoe puur de grondstof is.

HG producten hebben altijd een purity van tenminste 98%.
Bron?

Precies, en ik denk dat de meeste chefs/dealers echt niet weten wat de kwaliteit van hun poeder is.
Dat niet alleen, de meeste weten geeneens wát er in hun poeder zit. Blijkt dus vaker een andere AAS te zijn dan de juiste.
 
Dan is het volgens mij vermengd met iets anders net zoals cocaine aangelengd wordt met iets anders zoals bvb melkpoeder zodat de zuiverheid vermindert.
Er wordt niets vermengd, althans, ik zie niet in waarom. Wat ik wel verwacht is dat er precursors van het productieproces inzitten, of bijproducten van het productieproces.

Je koopt een bepaalde precursor steroïd, daar laat je wat chemische reacties en handelingen op los, en dan heb je het eindproduct wat jij wil. Als je dat niet goed doet, dan zitten er ook precursors en bijproducten in je eindproduct.
 
"allemaal 600mg testosteron omdat ze bij een onderzoek hebben gezien dat dat de meest effectieve dosering was, vergeleken met 150, 300, 450,''

wat deze mensen er niet bij vertellen is dat ze gestopt zijn op 600mg en niet hoger zijn gegaan. dus wie weet was 1200mg wel beter of misschien wel 2400mg.

maar alle autisten op het forum blijven maar iedereen napraten.

600millliiiigraaammmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!
 
"allemaal 600mg testosteron omdat ze bij een onderzoek hebben gezien dat dat de meest effectieve dosering was, vergeleken met 150, 300, 450,''

wat deze mensen er niet bij vertellen is dat ze gestopt zijn op 600mg en niet hoger zijn gegaan. dus wie weet was 1200mg wel beter of misschien wel 2400mg.

maar alle autisten op het forum blijven maar iedereen napraten.

600millliiiigraaammmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!
we hebben het over anavar
 
"allemaal 600mg testosteron omdat ze bij een onderzoek hebben gezien dat dat de meest effectieve dosering was, vergeleken met 150, 300, 450,''

wat deze mensen er niet bij vertellen is dat ze gestopt zijn op 600mg en niet hoger zijn gegaan. dus wie weet was 1200mg wel beter of misschien wel 2400mg.

maar alle autisten op het forum blijven maar iedereen napraten.

600millliiiigraaammmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!
Had dat niet te maken met dat je boven 600mg veel meer aromatiseert?
 
Had dat niet te maken met dat je boven 600mg veel meer aromatiseert?
zou kunnen maar het onderzoek ging niet hoger dus om te concluderen dat 600mg de beste dosering is op basis van dat onderzoek vind ik niet de juiste conclusie.
gr
 
Back
Naar boven