AndroidHealthClinic

Hoe zo snel mogellijk terug in ketose komen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gukke

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
16
Waardering
0
Hoi beste bbers,ik ben bezig met het ketodieet,maar zijn er tips om na een cheatmaaltijd/dag terug zo snel mogellijk terug in ketose te komen ?zodat ik niet terug 3a4 dagen ambetant moet lopen om er terug in te komen,alvast bedankt alle tips welkom grtjs G
 
Menno Henselmans had hier meer info over geloof ik. Veel vetten als ontbijt scheen te helpen
 
Menno Henselmans had hier meer info over geloof ik. Veel vetten als ontbijt scheen te helpen

kan je tegelijkertijd ook leren hoe je 87% meer (meer dan wat geen idee) spiermassa kunt krijgen door op het juiste moment van de dag te trainen

jwz
 
Carb depletion workout (high rep high volume), HIIT-cardio, niet flauw vallen en een dag met alleen Eiwit inname, een paar visolie capsules, een multivitamine en dan gaan slapen lijkt me een redelijke strategie.

Niet dat ik dit persee adviseer, maar het lijkt mij het meest logisch (carbs in lever zullen door lage kcal inname worden gebruikt, carbs in spieren zullen worden gebruikt en je lichaam moet toch ergens energie vandaan halen)
 
kan je tegelijkertijd ook leren hoe je 87% meer (meer dan wat geen idee) spiermassa kunt krijgen door op het juiste moment van de dag te trainen

jwz

Fair point, clickbait game is strong :p

Ben Pakulski geeft bro voedingsadvies, maar z'n kinesiology kennis is prima. Omdat 1 deel slecht is betekent niet dat alles bullshit is. Menno heeft zelf regelmatig keto gedaan en ook meerdere cliënten begeleidt met hun ketose, hij heeft een hoop praktische tips.
 
Back
Naar boven