Fitness Seller

Hoe zou jij je kind opvoeden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toevallig zat ik me dit van de week ook af te vragen !

Ik denk dat ik ze zoiezo wel de normale 3 keer per dag laat eten en dan gewoon na het eten een toetje, 1 dag per week patat/pannekoekn/pizza en verplicht op sport, maakt niet uit welke.
 
anabowluh!



ik zou mn kind gewoon laten eten...zoals eerder gezegt, het kind hoeft zich geen zorgen te maken over eten en af en toe lekker vet bikken. Snoepen beperkt houden en frisdrank niet TE veel. Laat ze een of meerdere sporten kiezen en hopelijk worden ze populair bij het andere geslacht, das ook sporten :p
 
Af en toe wat snoep maar niet overdreven. Zolang ze sport doen en voor het grootste deel gezonde voeding binnenkrijgen op de juiste tijdstippen lijkt er me niks mis.
 
Ze mogen zeker snoepen, maar het liefst zie ik ze dat dan doen met waterijs, chips of snacks/patat uit de oven, lekkere pizza ofzo, pannenkoeken etc. En dan i.c.m een actieve levensstijl. Dan leveren die bronnen ook nog eens goede energie.

Maar geen zoet, bonbons, chocolade, ijs, frisdrank of whinegums en dat soort shit. Liefst helemaal niet.

En het moeten geheelonthouders worden bij voorkeur. :P
 
Overigens als je je kroost bepaalde dingen gaat onthouden op jonge leeftijd, heb je kans dat zodra je ze wat meer moet loslaten, ze 'het ervan nemen' en overcompenseren. Zeker wanneer vriendenkringinvloed om de hoek komt kijken.

Veel kinderen die een harde jeugd met streken, hun eigen gang gingen en daarvan de gevolgen hebben gemerkt lopen er een buil aan en beteren zich.

En je ziet ook vaak eerste klas VWo'ers uit een goed milieu die zodra ze in aanraking komen met foute dingen, de uiteindelijke goot halen.
 
Het gaat hier alleen maar over eten. Er is nog geen enkele anti-Islampost gemaakt. Merkwaardig...


:D
 
mate ik denk dat daar alles mee gezegd is.
 
ik praat voor de makkelijkheid ff in de hij-vorm;)

Ik zou mijn kind gewoon normaal opvoeden met redelijk veel vrijheid, zo ben ik zelf ook opgevoed. Hij zal wel gewoon gezond moeten eten zoals, ontbijt, middag en bij avondeten zijn bordje leeg eten en ook de groentes:p. Hij mag ook best af en toe wat snoepen, dat hoort gewoon bij het kind zijn;). Hij zou later thuis mogen komen dan normaal en zou al vroeg uit mogen gaan enzo. Ik zou gewoon een makkelijke maar strenge vader zijn:o. Ik zou hem zelf dingen laten regelen zoals met geld omgaan en dingen zelf laten betalen. ik haat die ouders die hun kinderen alles geven wat hun hartje begeert. Bij mij woont zo'n snotaap in de buurt en wat ie aanwijst in de speelgoedwinkel heeft ie 5 min later in zijn huis liggen(net als michael jakson), hij speelt er 2x mee en dan gooit hij het aan de kant om vervolgens blerent naar zijn moeder te lopen voor een nieuw speeltje.:mad::mad:
 
Pff ieder voor zich.

Ikzelf:
Ontbijt
Middageten
Avondeten

6 van de 7 dagen koken. 1 dag misschien patatje, chineesje, uit eten.
Frisdrank krijgen ze nog niet (oudste is ook nog geen 2, maar zijn er genoeg die dan al aan de cola zitten).
Ik zelf drink nooit fris (tenzij avondje op pad).
Snoep mogen ze van mij met mate. Dat wil zeggen een koekje, een snoepje (dus geen zakken vol).
Fruit eet de oudste gelukkig ook al.

Maar wat ook belangrijk is:
Verplicht je je kinderen tot een sport? Denk dat beweging nog essentieler is voor die kids.
 
Verplichtingen zijn slecht. Laat ze vanaf een bepaalde leeftijd alles een beetje zelf controleren en corrigeer ze waar nodig.
 
Vooral niet te erg betuttelen lijkt me (welkom eet-stoornis). Geef t goede voorbeeld! Een gezonde prak op tafel zetten, gezamelijk eten en snacken met mate.
 
Verplichtingen zijn slecht. Laat ze vanaf een bepaalde leeftijd alles een beetje zelf controleren en corrigeer ze waar nodig.

Verplichten lijkt me wel af en toe een noodzakelijk kwaad. Mijn kind gaat echt wel gezond eten, naar school en aan lichaamsbeweging doen. Ik zou mijn kind echter niet gaan verplichten aan bodybuilding ofzo te laten doen omdat ik dat zo leuk vind.
 
ochtends moeten ze Brinta eten + Eiwitshake
smiddags gewoon brood
Als het ook ecto's zoals mijn zijn , moeten ze smiddags weightgainer drinken
savond gewoon normaal, aardappelen
En Savond als ze iets lekkers willen krijgen ze een proteinbar
 
ochtends moeten ze Brinta eten + Eiwitshake
smiddags gewoon brood
Als het ook ecto's zoals mijn zijn , moeten ze smiddags weightgainer drinken
savond gewoon normaal, aardappelen
En Savond als ze iets lekkers willen krijgen ze een proteinbar

Moet dit grappig zijn???
 
kind goed opvoeden, tot 4/6 jaar gewoon laten ****en..

gezonde voeding, zorgen dat ze genoeg beweging krijgen. Niet zoals die retards achter hun pc die over dbb.com surfen en dan denken ik sport (hea roxx?), .

gewoon opletten op je kind..

roken = Internaat
drugs = Huis uit, tenzij het soft is dan wilt sanca ook mee snoepen =p

cola en frisdranken verbieden! gewoon een koe nemen dan slurpen ze daar maar melk uit , bespaard weer melkpakken en 2 liter kannen in je ijskast als jij en je 2 koters aan de 18 liter de dag zit =p

verjaardagscadeau: 100 kilo gewichten en een squatrek :P lol zie het voor me,

ik ga slapen , ken wel merken dat er nu rotzooi uit me komt nu ik moe ben.
 
Back
Naar boven