AndroidHealthClinic

Hoe zouden jullie gereageerd hebben? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

burnside0575

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
1.054
Waardering
120
Lengte
1m80
Massa
85kg
Ik kom vanochtend gym binnnen want ben vandaag vrij..helemaal leeg. Mn humeur klaarde gelijk op.

Muziek aan. SQ, toen MP, en dan Deadlift opwarmen.

Er komt een sportmanagement en marketing klas binnen die met de leraar lekker even gaan fitnussen zodat ze daar ook managementskillz voor hebben ofzoiets.

Niet gelet op waar ze mee bezig zijn verder, gewoon gefocused op de laatste zwaardere opwarmsetjes en muziek op de oortjes hard aan.

Komt die leraar naar me toe of ik wat minder herrie wil maken tijdens de oefening want hij is wat aan het uitleggen. Goed niet iedereen deadlift en snapt dat dat niet helemaal geruisloos kan. Dus ik verontschuldig me nog voor de herrie want ik ben nou eenmaal een allemansvriendje :o maar ik zeg wel dat het moeilijk wordt om veel minder herrie te maken omdat het nogal een zware oefening is.

Hij geirriteerd "jawel dat kan wel want je gooit die gewichten er ook zo aan"

Ik: ????? (sprakeloos door zijn level van stupidity en comminucatie skills)

Daarna extra harde gewicht op de grond laten klappen elke keer.

Zo'n nerdje komt een beetje mijn gym binnen met zn faggot opleiding en denkt de dienst uit te kunnen maken. Ik ben gvd niet een van je leerlingen en dit is niet jou sportschool vriend!!
Leg ze je (ongetwijfeld uitleg bij het schema dat ze van hem gekregen hebben) kontverhaal maar uit voordat je binnen komt.

Ik ben de beroerdste niet, maar ......fuuuuuu. Helaas kan ik me altijd achteraf pas echt opwinden over dit soort dingen. Op het moment zelf ben ik nog te veel overdonderd. Hebben jullie dat ook? En wat hadden jullie gedaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas, het is ook niet jouw sportschool vriend ;)

Had 'm ws gevraagd of ie niet ergens anders z'n uitleg kon doen, omdat ik er last van had :p
Maar verzin inderdaad ook altijd pas de beste reacties achteraf.
 
Ik zou exáct hetzelfde gedaan hebben. Ik probeer vriendelijk te zijn, doen ze onredelijk dan krijgen ze mijn onredelijke reactie terug :) En zeker tijdens training, zou ik vrij snel agressief worden (niet met geweld, maar effectief barbell laten vallen etc.)
 
Ik zou eerst niet reageren. En als hij dan blijft staan en doorzeurt doe ik Bertstare. Moet je eens proberen werkt keigoed en het voelt mega awkward voor die persoon naderhand.

Ooja reported voor schelden met ziektes
j/k :trollface:
 
je had ze allemaal moeten verkrachten! dat zal ze leren!:mad:
 
Ik zou eerst niet reageren. En als hij dan blijft staan en doorzeurt doe ik Bertstare. Moet je eens proberen werkt keigoed en het voelt mega awkward voor die persoon naderhand.

Ooja reported voor schelden met ziektes
j/k :trollface:

Bertstare.......niceeee. Moet ik onthouden.

Ik dacht je mag anderen niet uitschelden. Ow well, je hoort er pas echt bij hier met een paar gele kaarten geloof ik :o

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 15:01 ----------

je had ze allemaal moeten verkrachten! dat zal ze leren!:mad:

Skinny zou het goed doen in de marketing denk ik. Altijd lekker out of the box denken :D
 
Laatst bewerkt:
ik zou hetzelfde gedaan hebben,

ik kom ook pas een uur later met de meest hilarische dingen hoe ik eigenlijk had moeten reageren :fa:

blijf meestal ook gewoon vriendelijk, mijn motto; behandel een ander hoe je zelf behandeld wil worden.
 
Oortjes in en verder gaan zoals van te voren. Lijkt me niet dat je expres extra geluid maakte voordat hij naar je toe kwam en dus hoef je je ook niet aan te passen.
 
nooit iemand die wat DURFT te zeggen als ik gooi en smijt:D
 
Ik zou hem uitlachen...
 
toen hij die 2e reactie gaf had je moeten zeggen, nu gooi ik nog met die gewichten ( beetje op zon toon dat je anders met hem gaat gooien)
 
U mad braaaah!?..

simpel en efficient :D
 
Niet op reageren en doorgaan, na je training eventueel zeggen dat je niet gestoord wilt worden tijdens je training.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 19:25 ----------

blijf meestal ook gewoon vriendelijk, mijn motto; behandel een ander hoe je zelf behandeld wil worden.

Haha dat zijn van die idealistische dingetjes zo kun je beter niet gaan leven want dat ga je NOOIT in praktijk brengen in je leven. Jou maatstaven zijn de mijne niet dus gewoon lekker reageren zoals je bent dat is de mens eigen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eerst niet reageren. En als hij dan blijft staan en doorzeurt doe ik Bertstare. Moet je eens proberen werkt keigoed en het voelt mega awkward voor die persoon naderhand.

Ooja reported voor schelden met ziektes
j/k :trollface:

heb wel een kaart te pakken :o ik was gewoon lekker mezelf aan het zijn :(
 
Zou sowieso na een andere Gym gaan. Wachten tot je abbo is afgelopen. De laatste dag dat je kan gaan hem loesoee gaan in de gym. Nog wat dingen slopen eventueel. Wc verstoppe ofzo.
 
Gaan huilen en Skinnie en Mack er bij halen!
 
Gewoon roidragen, in gebrekkig engels zeggen dat je uit Polen komt en dan...

THIS....IS....KURWAAAA!!
 
Back
Naar boven