XXL Nutrition

Hoefijzer Tricep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
727
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal, ik train nu 1 jaar en ik heb 39 cm armen en mijn tricep is nog geen hoefijzer. Het is wel raar dat ik meer druk dan mensen die wel een hoefijzer hebben ik train mijn triceps ook goed en zwaar maar het is nog steeds geen hoefijzer ligt dit misschien aan de geentjes? of omdat mijn vetpercentage te hoog is?
 
hoefijzer? wat jantje al zei combinatie van hoeveelheid spier, genen en bodyfat.
 
Ik denk inderdaad mede de genen en bodyfat. Ik train mijn Triceps altijd met de beste oefeningen en voer ze goed uit: CGBP,Skull Crushers etc. Dus ik vroeg het me gewoon af.
 
zal waarschijnlijk in indd genen zijn. maar kan ook dat je veel dezelfde spierkoppen van de triceps accentueert. bij hodgetwins (youtube) hoorde ik dat kickbacks goed zijn voor die ronding, maarja zij zijn het toppunt van bro-science dus weet niet zker
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bedankt voor je post met die heads van de tricep patie! Ik train thuis vandaar dat ik bijvoorbeeld geen pushdowns kan doen, maar ik heb al vaak afgewisseld van oefeningen hoor, mijn tricep is in iedergeval wel sterk dus daar heb ik niet over te klagen!
 
Hallo allemaal, ik train nu 1 jaar en ik heb 39 cm armen en mijn tricep is nog geen hoefijzer. Het is wel raar dat ik meer druk dan mensen die wel een hoefijzer hebben ik train mijn triceps ook goed en zwaar maar het is nog steeds geen hoefijzer ligt dit misschien aan de geentjes? of omdat mijn vetpercentage te hoog is?

Grotere spieren en minder vet !
 
Die hoefijzers komen wel, grote van je armen zegt niks. Ik zag laatst een jongetje van 6 die al degelijke hoefijzers had en redelijk droog was. Genen zullen dus wel meespelen.
 
Ik sta op 20% en heb hoefijzers. Kwestie van massa trainen door zware presses te doen (doe je al bij borst- en schoudertraining), de vorm erin krijgen door ervoor te zorgen dat je alle koppen traint met isolatieoefeningen (rope pulldown, dips, overhead werk).
 
Bij mij kan je de hoefijzers ook niet zien, bij mij is het voornamelijk genen, toen ik droog stond kon je die ook moeilijk niet zien terwijl bij trainingpartner wel, maar bij mij zit die tricep-kop meer naar buiten toe waardoor je die moeilijker ziet bij tricep pose..

Genen kan het dus ook zijn, zoals al eerder vermeld.
 
Sinds ik eenmaal een hoefijzer had (heb het maar aan 1 arm), is die ook nooit meer weggegaan. Ongeacht m'n vp
 
Back
Naar boven