XXL Nutrition

hoelang boven onderhoud eten na kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hallo,


Hoe Lang moet je boven onderhoud eten(en hoeveel) na een kuur?

De één doet een maand en de ander 10 weken, de ander eet op onderhoud na een kuur en andere blijven het zelfde eten wat ze tijdens hun kuur deden.

nog een vraagje die berekeningen op het internet en op het forum om onhoud te berekenen klopten bij mij nooit moest daar 300-400calorieen onderzitten. Hoe kan ik het best mijn onderhoud na de kuur berekenen dan zonder al te veel moeten verliezen.

Onderhoud waar ik voor de kuur op zit weet ik wel.
 
Langzaam afbouwen tot je op je normale inname zit als voordat je on was... plain simple!
 
beetje onduidelijk ben je.
Je wilt nu gaan cutten na je bulk kuur?
Cutten terwijl je off bent of ga je weer on?

Sowieso klopt onderhoud niet meer als je hebt gegained ;)
 
In ieder geval een maand na pct.
Maar hoe dan ook je eiwit inname hoog houden.
 
ff tussendoor: aanbevolen eiwitinname non nattys is toch 3-4g/kg ?

edit; je onderhoud dat je voor de kuur had, is niet meer. meen eens ergens gelezen te hebben dat 3kg massa voor 100cal staat. dus ben jij er 9 gegained is je onderhoud met ongeveer 300 gestegen
 
beetje onduidelijk ben je.
Je wilt nu gaan cutten na je bulk kuur?
Cutten terwijl je off bent of ga je weer on?

Sowieso klopt onderhoud niet meer als je hebt gegained ;)

nee wil niet cutten na mijn kuur, wil op onderhoud gaan eten en x aantal weken off blijven en dan met de 2e kuur starten.

In ieder geval een maand na pct.
Maar hoe dan ook je eiwit inname hoog houden.

dus een maand boven onderhoud eten en dan kan je rustig aan afbouwen na onderhoud?

ff tussendoor: aanbevolen eiwitinname non nattys is toch 3-4g/kg ?

edit; je onderhoud dat je voor de kuur had, is niet meer. meen eens ergens gelezen te hebben dat 3kg massa voor 100cal staat. dus ben jij er 9 gegained is je onderhoud met ongeveer 300 gestegen

oke bedankt dan hou ik die richtlijn aan.
 
Back
Naar boven