Fitness Seller

hoelang duurde het voor dat je 100kg kon drukken?

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
hoelang duurde het voor dat je 100kg kon drukken?
 
toen ik begon met trainen kon ik iets van 50 a 60kg drukken en binnen een jaar kon ik 100kg drukken
 
100kg x1 kon ik ook binnen een jaar, maar daadwerkelijk setjes draaien met de 100kg duurde we l2.5jr ...
 
ik train nu elf maanden zit op 90kg...ben nu ff gestopt met bankdrukken omdat ik bleef hangen op die 90 maar over een paar weekjes wil ik hem weer gaan doen en dan verwacht ik niet dat het nog lang duurt voordat ik 100 druk...dus ook ongeveer een jaartje :)

oja en in het begin deed ik niet eens bankdrukken...en heb ook nog eens een tijdje op smith gedaan :o hehe



oja en Mariusz Pudzianowski bankte 160kg toen ie 16 was...dat moet mij ook lukken haha ;)
 
Laatst bewerkt:
100 zegt op zich natuurlijk weinig. Het lichaamsgewicht speelt natuurlijk ook erg mee.

Pudz was vroeg goed, maar: Jeremy Strangfeld -> 230 @ 15!



[edit]
Oeps... vergeten te antwoorden. :D 7 maanden.
 
Laatst bewerkt:
dj_phreak zei:
100 zegt op zich natuurlijk weinig. Het lichaamsgewicht speelt natuurlijk ook erg mee.

Pudz was vroeg goed, maar: Jeremy Strangfeld -> 230 @ 15!

230? :eek: 160 op 16 is nog wel te doen vind ik maar 230 op 15? DAMN
 
pascalletjuhh zei:
230? :eek: 160 op 16 is nog wel te doen vind ik maar 230 op 15? DAMN

Ja, best wel erg sick! Dan wel met shirt, natuurlijk, maar dan nog...
 
shhiiitttt wat een monsters hier...toen ik begon had ik al moeite met een olympia stang met daar aan 2,5 kilo...serieus wat was dat ding zwaar.....ben nu nog geen held in bankdrukken: 3x 150. maar voordat ik 100 drukte tssjj denk een goeie 2,5 jaar!!

p.s. ik was 14 toen ik begon!! niet dat je denkt dat ik een compleet sissy ben :D lol
 
Ik denk nog 2 jaar
 
230 kg op je 15 e :eek: echt extreem trainde die vent al lang? zat zekerz wel heavy aan de roids.


owjah ik drukte binnen een jaar 100kg en mijn lichaamsgewicht zat toen rond de 60 a 70kg. was toen 15 of begin 16
 
Laatst bewerkt:
franky zei:
shhiiitttt wat een monsters hier...toen ik begon had ik al moeite met een olympia stang met daar aan 2,5 kilo...serieus wat was dat ding zwaar.....ben nu nog geen held in bankdrukken: 3x 150. maar voordat ik 100 drukte tssjj denk een goeie 2,5 jaar!!

p.s. ik was 14 toen ik begon!! niet dat je denkt dat ik een compleet sissy ben :D lol

ik was ook 14 en kon toen 'al' 40kg haha :P
 
raar he dat er toch nog zoveel mensen zijn die al 10 jaar trainen en nog geeneens 100kg kunnen drukken. MIETJES :roflol: maar denk dat dit niet te wijten valt aan slechte aanleg eerder aan slechte manier van trainen.

paar lui die konden ook maar rond de 70kg drukken

sinds ik ze mee help zijn ze in een maand tijd al naar de 105kg gegaan
 
pascalletjuhh zei:
ik was ook 14 en kon toen 'al' 40kg haha :P

:thumbs:
shiitttt....ik ben dus een van de slapste hiero....wat wel raar was dat mijn borst qua omvang het hardste groeide...niet sterk erin maar voor ik t wist puilde de borstpartij door me trui heen?!

Dus gewicht zegt nie zoveel(probeer me n beetje in te dekken nu:D) als t er op t podium maar goed uitkomt.

Arnold had 56 cm armen...maar kon kapot gaan van dumbbell curl van 15 kg- franco columbo
 
Ik mag hopen dat ik voor de winter setjes kan draaien met 100kg :rolleyes:
 
Was btw wel al een 100kg 2.5 jr geleden...maarja nooit aan sport gedaan telt dan ook wel mee... kon me niet eens 20x opdrukken :P
En voordat ik aan Football begon kon ik me niet eens 1x opdrukken ... das 5jr geleden ofzo
 
franky zei:
:thumbs:
shiitttt....ik ben dus een van de slapste hiero....wat wel raar was dat mijn borst qua omvang het hardste groeide...niet sterk erin maar voor ik t wist puilde de borstpartij door me trui heen?!

Dus gewicht zegt nie zoveel(probeer me n beetje in te dekken nu:D) als t er op t podium maar goed uitkomt.

Arnold had 56 cm armen...maar kon kapot gaan van dumbbell curl van 15 kg- franco columbo

ja dat heb ik ook...de beste spiergroepen qua massa zijn het slechtste qua kracht en andersom.

-Mn borst is vrij slecht qua massa maar wel goed qua kracht
-Mn benen zijn goed qua massa maar slecht qua kracht
-etc

best raar eigelijk...
 
Misschien is massa dan toch niet gerelateerd aan kracht en vice versa :P
 
pascalletjuhh zei:
ja dat heb ik ook...de beste spiergroepen qua massa zijn het slechtste qua kracht en andersom.

-Mn borst is vrij slecht qua massa maar wel goed qua kracht
-Mn benen zijn goed qua massa maar slecht qua kracht
-etc

best raar eigelijk...


bij mij niet

de spieren die het beste en grootste zijn ook het sterkste bij mij
 
bij mij is het gek gegaan, drukte binnen maand of 4 95 kg, toen teruggevallen wegens overtraining en een jaar lang stilgestaan , kreeg een blessure aan schouder en had 6 weken niet zwaar getrained... ging ik daarna bankdrukken 4 *100 kg. :p. Ik ben nu nog steeds aan het experimenteren met welk volume ik moet gaan trainen ik heb denk ik afgelopen 2 jaar veel te hoog gezeten.
 
Back
Naar boven