XXL Nutrition

hoelang kan je een eiwit shake bewaren

Bezoekers in dit topic

DiRtY DeViL

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2006
Berichten
245
Waardering
1
Hoi gasten ik vraag me af hoelang je een whey eiwit of eiwit shake kan bewaren. Bijvoorbeeld voordat ik ga slapen maak ik een shake klaar voor als ik wakker word. De vraag is zijn dan de meeste eiwitten dan niet al verloren omdat ie al +/_ 5 uur staat. Ik had gehoord uit zo een suplemente zaak dat de eiwitte na 15 minuten al afbreken en andere suplemente zaak zegt dat dat onzin is zolang ik het maar in de ijskast laat staan. Nu weet ik nog niks weet iemand iets hierover heb de zoek machine al geprobeerd meschien verkeerd gekeken maar vond er niet iets over. En zou het wel graag wilen weten

de groete DD
 
Waarom doe je dan niet alvast de whey in de beker en doe je de volgende dag er water of (magere) melk bij.? Trouwens hoeveel tijd kost het klaarmaken van zo'n shake nou ;)
 
ik maak voor de training altijd me whey-shake .
staat ie een uurtje , so what.........?
 
kon je vinden? dan heb je idd verkeerd gezocht..
het veiligst is shakebaker met water of melk erin en de poeder erinlangs om er zo in te kunnen mikken als je wakker wordt maar ik denk dat je van te voren ook wel die shake kan maken.
 
Dat afbreek verhaal lijkt me onzin, het iets verdwijnt niet door het niets;)
 
Waarom doe je dan niet alvast de whey in de beker en doe je de volgende dag er water of (magere) melk bij.? Trouwens hoeveel tijd kost het klaarmaken van zo'n shake nou ;)


wil als ik ga plassen snachts wat ik al tijd doe niet te veel handelingen verichte omdat ik anders niet meer slaap ik zet het liefst hem al kant en klaar naast me bed snapie ;)
 
obikoe:ik maak voor de training altijd me whey-shake .
staat ie een uurtje , so what.........? ____________ heb het over snachts

sanderm:kon je vinden? dan heb je idd verkeerd gezocht...
__________________ geef mij die link ffe dan

snakeman:Dat afbreek verhaal lijkt me onzin, het iets verdwijnt niet door het niets_________________dat lijkt mij ook maat maarja denk vraag het tog maar ffe;)
 
wil als ik ga plassen snachts wat ik al tijd doe niet te veel handelingen verichte omdat ik anders niet meer slaap ik zet het liefst hem al kant en klaar naast me bed snapie ;)

Ooo oke het is een midden in de nacht shake :), paar uurtjes in de koelkast zou in ieder geval geen kwaad kunnen.
 
ik heb es een xtjes voor 5 dagen alles bijmekaar ingeflikkerd en in de koelkast gezet, word er niet beter op:D, gwoon opt moment zelf lekr mixe:cool:
 
Hoi gasten ik vraag me af hoelang je een whey eiwit of eiwit shake kan bewaren. Bijvoorbeeld voordat ik ga slapen maak ik een shake klaar voor als ik wakker word. De vraag is zijn dan de meeste eiwitten dan niet al verloren omdat ie al +/_ 5 uur staat. Ik had gehoord uit zo een suplemente zaak dat de eiwitte na 15 minuten al afbreken en andere suplemente zaak zegt dat dat onzin is zolang ik het maar in de ijskast laat staan.

Als je nu gewoon een bak kwark eet voor je gaat slapen of je maakt jezelf een caseïne-shake s'avonds is jouw probleem toch ook van de baan lijkt me.
 
Back
Naar boven