Fitness Seller

Hoelang moet je rusten na een kuur?

Hoelang moet je rusten na een kuur?

  • Geen, ik kuur het jaar hele jaar door

    Stemmen: 6 13,6%
  • Time on = Time off

    Stemmen: 17 38,6%
  • Ik ben een angsthaas, dus ik rust langer dan 2 maand

    Stemmen: 21 47,7%

  • Totaal stemmers
    44

Bezoekers in dit topic

Beetje kuur incl nakuur = 12/14 weken.

Time on is time off maakt 2 x kuurtje per jaar.

Groet Smalluser :thumb:
 
veel te lang :lol:
 
Originally posted by LeanderFCU


Geoffke, jij hebt dus wedstrijdambities?

Wees daar maar zeker van.
:D
 
ik heb maar 1 keer gekuurd
 
Originally posted by smalluser
Beetje kuur incl nakuur = 12/14 weken.

Time on is time off maakt 2 x kuurtje per jaar.

Groet Smalluser :thumb:

Jups.. dat is precies de hoeveelheid die mijn inziens goed is.. voor mezelf zal het er in de toekomst zo uitzien dat ik in het najaar een massakuur zal pakken en voor de zomer een cuttingcycle.. 2 kuren per jaar dus..
 
Originally posted by Geoffke


Ergogenics zit vol onzin... ze zaaien paniek en beginners nemen hun advies klakkeloos over.
It's horseshit!
Zaaien inderdaad nogal paniek daar, maar heb ik dat jou ook niet menigmaal zien doen op deze site:rolleyes:
"no hard feelings"??
 
mijn mening is voor recreatief gebruik 8 weken on, 8 weken off.

Groet,
 
Als je een echt goed post-cycle kuur heb zou ik toch nog 50 dagen rekenen voor volledig herstel, en dan wil dat nog niet zeggen dat je direct weer moet beginnen. In de regel raad ik aan 12/12 te nemen. Omdat dat de ideale lengte is om alles uit een kuur te halen en voldoende tijd om, mits goede post-cycle, volledige herstel te garanderen.
 
Originally posted by rob

Zaaien inderdaad nogal paniek daar, maar heb ik dat jou ook niet menigmaal zien doen op deze site:rolleyes:
"no hard feelings"??

en dat wilde jij gaan vergelijken? Op ergo wordt gedaan alsof ie weet ik wie is, en dus worden inderdaad heel veel dingen klakkeloos overgenomen. Als hier iemand iets echt verkeerd zegt of doet, dan wordt dat zeker weerlegt...
 
Back
Naar boven