AndroidHealthClinic

Hoelang slapen jullie gemiddeld?

Hoelang slapen jullie gemiddeld?

  • < 4 uur

    Stemmen: 1 0,4%
  • 4 - 5 uur

    Stemmen: 6 2,5%
  • 5 - 6 uur

    Stemmen: 16 6,8%
  • 6 - 7 uur

    Stemmen: 51 21,6%
  • 7 - 8 uur

    Stemmen: 83 35,2%
  • 8 - 9 uur

    Stemmen: 49 20,8%
  • 9 - 10 uur

    Stemmen: 14 5,9%
  • > 10 uur

    Stemmen: 16 6,8%

  • Totaal stemmers
    236

Bezoekers in dit topic

substance P

*****
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
2.573
Waardering
152
Hoelang slapen jullie gemiddeld?
 
8/9 uur heb ik per nacht zeker wel nodig en dat slaap ik dan ook.
 
5-6 uur, gewoon te weinig dus!
 
Minstens 9 uur anders ben ik moe de hele dag. Maar de laatste twee weken gaat het meer richting de 10-12 uur per dag.

Ik zou trouwens wel 'es een onderzoek willen zien naar het gebruik en vooral het verlangen naar een energiesuplement en de nachtelijke slaapuren.
 
6/7 uur per nacht, en dat is eigenlijk te weinig maar vaak komt het gewoon zo uit.
 
7/8 uur en nog ben ik de hele dag gaar :p
 
Normaal 9u, nu tijdens de examens 8u.
 
7-8 uur per nacht.
 
4/5 uur.

Ik ben een ochtendmens en zet mijn wekker om 5u, geeft me lekker veel tijd 's morgens.
Soms slaap ik eens 8uur, maar voel mij altijd zeer slecht daarna (hoofdpijn en vermoeid)

Ik ga zeker niet klagen dat ik weinig slaap nodig heb, ik vind het niks dan voordelen hebben...
 
SniperX kan hier niet stemmen?
 
tussen de 5-7 veel te weinig dus :)
 
tssen 7 en 8 uur, maar dan ben ik nog wel serieus moe.

Ik ben een nachtmens, dus slapen is zowiezo al redelijk moeilijk voor mij als het donker is. Ik moet altijd een dutje van 50minuten doen overdag om de batterijen terug op te laden...
 
2 x 3 uur s'nachts en overdag vaak nog een uurtje.
Altijd wakker om 2 uur haha
 
laatste paar weken meer dan 10 maar dat heeft meer te maken met geen dagelijkse verplichtingen te hebben een tijdje.

'normaal' gesproken zal het wel 7 a 8 zijn
 
7-8 uur, ik ga altijd veelste laat naar bed, dus dan moet ik het inhalen door 'uit te slapen'.
 
Als ik geen verplichtingen heb rond de 9-11 uur, anders 7 a 8. Ik ben redelijk moe als ik maar 7 uur slaap, maar ik ben een avondmens dus vroeg gaan slapen zit er niet echt in.
 
10-12 uur, Slapen is mijn grootste passie.
 
Back
Naar boven